Goede zaak? |
Ja |
|
100% |
[ 13 ] |
Nee |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 13 |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 02 Okt 2006 13:39 |
|
|
Ik heb de oude "Cool Sites 'n Stuff" van weleer weer tot categorie verheven, onder de naam "Interaddict Blog", aangezien heel veel van de topics in Onzin daartoe behoren.
Dus als jullie een coole website, foto, filmpje, online game, muziekje etc. willen delen met de wereld, te beginnen bij dit forum, dan weet je waar je moet zijn!
Iemand anders nog suggesties voor betere categorisering? |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
Laatst aangepast door Tom op 02 Okt 2006 13:47, in totaal 1 keer bewerkt |
Xurk
Senior Addict
|
Geplaatst: 02 Okt 2006 13:42 |
|
|
Eindelijk is 'ie er weer [goede zaak dus]
Ik snap alleen de link naar "Blog" als naam niet echt. Of wordt daarmee een associatie naar blogs die dagelijks leuke filmpjes en dergelijke posten gelegd? |
|
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005 |
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 02 Okt 2006 13:46 |
|
|
Precies! |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑ |
Lonja
Senior Addict
|
Geplaatst: 02 Okt 2006 21:40 |
|
|
Een blog is voor mij toch ook dat je je dagelijkse bezigheden opschrijft. Misschien toch gewoon iets als 'linkdump', heette het niet al zo? |
|
_________________ Spoorwegen bestaan bij de gratie van dwarsliggers |
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 02 Okt 2006 23:23 |
|
|
Geenstijl is een blog, volkomenkut is een blog, boingboing is een blog, wtfpeople is een blog.
Linkdump zou ook kunnen, maar vind blog iets interessanter klinken  |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑ |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 02 Okt 2006 23:28 |
|
|
Ik vind Blog goed, of "Interaddict TV"  |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Lonja
Senior Addict
|
Geplaatst: 03 Okt 2006 13:09 |
|
|
'Interaddict TV' is gewoon een topic, met die YouTube-filmpjes, en dit forumdeel is niet alleen voor video dan toch? |
|
_________________ Spoorwegen bestaan bij de gratie van dwarsliggers |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 03 Okt 2006 15:52 |
|
|
Nee, maar internet is eigenlijk ook een soort TV he?  |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 03 Okt 2006 17:56 |
|
|
Dus gewoon een frontpage.
interaddict.org |
|
|
 |
|