Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Okt 2006 23:20 |
|
|
Bij wijze van proef heb ik Google Ads onderaan het forum gegooid. Het forum is niet gratis, maar wel goedkoop. Een minimale opbrengst uit reclame zou al genoeg zijn om quitte te spelen.
Ik vind de banners niet heel storend, daarom probeer ik 't eens. Mocht 't nou voor het einde van het jaar echt helemaal niks opleveren, (minder dan een paar dollar per maand), dan verdwijnen ze weer.
Vooralsnog zijn ze here-to-stay. Denk niet dat iemand er echt last van heeft... toch?
(Heb trouwens niet heel veel hoop dat het ook maar iets oplevert hoor, maar dan weten we dat ook weer ) |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Floor
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Okt 2006 23:23 |
|
|
Ik vind het totaal niet storend, dus als het wat oplevert is het mooi! |
|
|
Koen
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Okt 2006 23:25 |
|
|
.. laat maar |
|
_________________ 'Listen very carefully, I shall say this only once' |
ROnald
Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 09:05 |
|
|
Uhm, het is dat je het nu zegt - was me niet eens opgevallen. Ik kijk niet naar het paarse gedeelte  |
|
|
prins geert
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 09:05 |
|
|
Geen probleem |
|
_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
the television will not be revolutionized |
BrownB
Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 10:00 |
|
|
Ik zie niks
Kan het zijn dat FF de boel blokt? (geen probleem trouwens, ik zou het anders toch handmatig blokken) |
|
_________________ Harvey Pekar: Ordinary life is pretty complex stuff. |
Gerbens
Senior Addict

|
Geplaatst: 20 Okt 2006 10:10 |
|
|
Als iedereen het blokkeert dan heeft het niet echt nut, is het wel? |
|
_________________ PM je me? | forum ipsum | Make me money, bitches |
BrownB
Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 10:31 |
|
|
Tuurlijk wel. Juist dan. Niemand last, maar wel geld vangen  |
|
Dennums
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 11:03 |
|
|
Ik vind het zelfs wel mooi...  |
|
_________________ Happy Charter Club-member No 2 |
koos en ivo
Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 11:58 |
|
|
Handig, ik was net op zoek naar vloerverwarming. |
|
_________________ I think animal testing is a terrible idea; they all get nervous and give the wrong answers |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 14:34 |
|
|
BrownB schreef: | Ik zie niks
Kan het zijn dat FF de boel blokt? (geen probleem trouwens, ik zou het anders toch handmatig blokken) |
Kut firefox.. Daarom ben ik met webdesignen gestopt . Ik weet 't niet. Dit is gewoon de code die ik van Google heb gecopy-paste. |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laatst aangepast door Thijs R. op 30 Nov 2006 01:33, in totaal 1 keer bewerkt |
BrownB
Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 14:37 |
|
|
In de totalitaire Thijs staat gebruiken we toch allemaal IE  |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 14:44 |
|
|
Stop maar met het klikken, het werkt .
Denk dat ze here-to-stay zijn. Elke klik levert best wel wat op zeg. De eerste dag al 1.50... Nog vier van zulk soort dagen en we staan quitte . |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Xurk
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 18:39 |
|
|
Hoe zit die policy eigenlijk, dat wij eigenlijk niet mogen klikken? Omdat wij vaste bezoekers zijn ofzo?
Ik vind het in ieder geval ook niet storend, en als het iedere dag € 1,50 opbrengt is het hartstikke mooi! |
|
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005 |
BrownB
Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 19:09 |
|
|
Ik neem aan dat je mensen niet mag aanzetten om te klikken, puur om het klikken. Als de ads niet serieus worden genomen gaat hun doel een beetje verloren niet? |
|
n de la phonque
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 22:20 |
|
|
...nouja mischien geen vloerverwarming maar ben wel op zoek naar vrouwen die op zoek zijn naar mannen. |
|
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Okt 2006 23:54 |
|
|
BrownB schreef: | Ik neem aan dat je mensen niet mag aanzetten om te klikken, puur om het klikken. Als de ads niet serieus worden genomen gaat hun doel een beetje verloren niet? |
Exactly. Klik zoveel je zelf wilt, maar ik mag niemand officieel aanzetten tot klikken. Snap ik ook wel, anders verliezen die ads natuurlijk hun waarde.
Maar ik kon het niet testen, omdat mijn ip volgens mij al niet meetelt. Maar 't werkt dus iig
Ik klik trouwens nog best wel eens op Google Ads. Vind ze nu hier alleen nog niet echt goed de pagina analyseren of zo. Het lijkt in principe gewoon random. Ik dacht dat die dingen aansluiten op de pagina waarop ze stonden. |
|
Xurk
Senior Addict
|
Geplaatst: 23 Okt 2006 22:49 |
|
|
Grappig, ineens zijn de Ads nu ook als plaatjes af en toe te zien
Zo word ik nu zo één keer in de vijf topics door vier meiden van harte welkom geheten bij "Pasta e Basta"... heeft dat dan met de inhoud van de pagina te maken of is het wat anders [aangezien ze de enigen zijn die een plaatje ipv tekst hebben]? |
|
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005 |
Gerbens
Senior Addict

|
Geplaatst: 23 Okt 2006 23:16 |
|
|
Ik zou persoonlijk liever plaatjes hebben dan tekstadvertenties, omdat dat er over het algemeen gewoon leuker uitziet. |
|
Floor
Senior Addict
|
Geplaatst: 23 Okt 2006 23:36 |
|
|
Iewl nee, dan wordt het juist veel te druk! |
|
|
Gerbens
Senior Addict

|
Geplaatst: 24 Okt 2006 00:40 |
|
|
Je hebt gelijk. Ik wordt alleen wel gek van al die Deense advertenties, alhoewel dan kan ik misschien een beetje oefenen. |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 30 Nov 2006 01:32 |
|
|
 |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 30 Nov 2006 23:20 |
|
|
dus! |
|
Gerbens
Senior Addict

|
Geplaatst: 03 Dec 2006 14:37 |
|
|
Ik snap er geen reet van looskuh. Waar ben je mee bezig? |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 03 Dec 2006 21:01 |
|
|
Niks hoor.. Vond deze topic zo mooi, en ik denk, die kick ik even omhoog... Als dat dan de ads weer meer aandacht geeft, dan is dat alleen maar mooi meegenomen....! |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 16:34 |
|
|
En deze, hoe valt die bij de bezoekers?
(Zie alleen nog een foutje in het loginscherm ontstaan nu...) |
|
Marinho
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 16:37 |
|
|
Deze is irritant.
Levert 'ie veel op?  |
|
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed." |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 16:39 |
|
|
Ik vind 'm ook irritant ja... Misschien dat ik 'm onderin gooi. Hij levert heel veel op als mensen daadwerkelijk via deze link software downloaden van Google.
Maar ik was wat aan het klungelen omdat ik zag dat de ads onderin alweer grotendeels zijn vergeten. Dat mag, maar dan moet ik iets nieuws verzinnen he. (Je hebt ook subtielere ads dan die ene hier rechts nu) |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laatst aangepast door Thijs R. op 16 Jan 2007 16:50, in totaal 1 keer bewerkt |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 16:41 |
|
|
Zo, dat staat al een stuk beter vind ik. |
|
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Jan 2007 10:12 |
|
|
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar irritant, die banner aan de zijkant. |
|
|
Bram
Site Admin
|
Geplaatst: 17 Jan 2007 10:28 |
|
|
Is die banner echt nodig? De kosten worden toch al gedekt door de banner aan de onderkant? |
|
_________________ - "If Murphy's Law can go wrong, it will"
- "If you cannot convince them, confuse them."
- "If at first you don't succeed, redefine success." |
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Jan 2007 10:29 |
|
|
En zelfs eigenlijk te bedenken dat hij zelfs al winst heeft gemaakt ... |
|
|
Gerbens
Senior Addict

|
Geplaatst: 17 Jan 2007 11:10 |
|
|
Jij bent er in ieder geval in geslaagd de layout te verneuken. |
|
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Jan 2007 11:17 |
|
|
We stampen dat manneke in elkaar |
|
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Jan 2007 12:03 |
|
|
Op deze manier haal ik 'm iig zeker niet weg... Vreemd dat de kritiek een volle dag op zich laat wachten....
1. Winst? Nee hoor. Ik probeer op jaarbasis quitte te spelen. Ik zit nu op de helft van de kosten van 1 jaar, en dit forum loopt nu 1 jaar. Nog 10 maanden te gaan om 1,5 jaar terug te verdienen dus.
2. De aandacht voor de ads aan de onderkant liep met de week terug. Ongeveer 80% van de opbrengst is van de eerste maand. De laatste weken moet ik blij zijn als er 1 iemand ze ziet.
3. Hoe in de HELL kan ie "Zwaar irritant" zijn?!!?", en genoeg voor een eigen topic met een schreeuwtitel? Hij staat bij vrijwel alle topics helemaal onderaan, en is in vrijwel dezelfde kleuren als de rest van de layout! Dat layout verneuken valt nog wel mee, maar ik kan allicht eens kijken wat ik daar aan kan doen... Bijvoorbeeld bij het loginscherm zijn wat issues.
Heb trouwens geen zin om the voice of reason te zijn als er tegen me aan wordt geroepen. |
|
Gerbens
Senior Addict

|
Geplaatst: 17 Jan 2007 13:31 |
|
|
Ik zou even naar die layout fuck up zaken kijken, dan mag hij van mij blijven staan. Het is tenslotte voor onze eigen bestwil (het blijven voorbestaan van het forum). Het forum is nu wel te breed voor een 1024*768 resolutie, wat wil zeggen dat de mensen met deze resolutie de tweede unit niet eens ziet (of neit geheel). De locatie is een moeilijke vraag, want nu staan ze zo dicht bij elkaar. Kan die ad onder ook in dezelfde stijl als die tweede ad trouwens? |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Jan 2007 13:40 |
|
|
Daar zal ik eens naar kijken. (Als ik weer geen zin heb om aan school te werken.. Zoals nu... )
Ik denk dat ze onderin ook wel in die stijl kunnen ja. Liever varieerde ik ze wat meer, wat dynamischer, maar dat moet je zelf programmeren volgens mij... |
|
ROnald
Addict
|
Geplaatst: 17 Jan 2007 21:57 |
|
|
Thijs, gewoon zorgen dat dit topic 1x/maand weer bovenaan in Active komt, klikken wij allemaal weer braaf een keertje omdat we er indirect aan herinnerd worden, en is er genoeg geld verdiend.
Kan die aan de zijkant weg . . . |
|
|
Xurk
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Jan 2007 22:59 |
|
|
Maar het heeft toch niets met dit topic te maken, of zie ik dat verkeerd? Het gaat er gewoon om hoe vaak mensen op die Ads onderaan ieder topic klikken  |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 24 Mrt 2007 00:01 |
|
|
Oef, deze zijn wel verdomd aanwezig. . Het is jammer dat er geen kleinere image ads te vinden zijn, die dan ook nog een beetje stylish zijn....
Ik kreeg een mailtje met de vraag of ik het forum voortaan op groene stroom wilde laten hosten. Dat wil ik eigenlijk wel, voor 1 dollar extra per maand. Ware het niet dat de Google-inkomsten de laatste weken (na een korte piek), toch weer een flinke dip laten zien, en de kosten voor 2007 net zijn afgeschreven.
Maar uiteindelijk wil ik het forum toch wel "green" laten gaan. Bewust surfen, zullen we maar zeggen
 |
|