Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 10 Jan 2007 15:46 |
|
|
Hier natuurlijk al wel eens langsgeweest, maar omdat Geert het nog niet kende, is ie hier nog een keer
http://s159260531.onlinehome.us/demos/pfxdemo1.exe
In het spel staan rechts de opties voor materiaal en het gekleurd maken van de brug bij stress. |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
prins geert
Senior Addict
|
Geplaatst: 12 Jan 2007 20:24 |
|
|
Dit is echt leuk! |
|
_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
the television will not be revolutionized |
Koen
Senior Addict
|
Geplaatst: 12 Jan 2007 20:26 |
|
|
Hij blijft cool  |
|
_________________ 'Listen very carefully, I shall say this only once' |
Koen
Senior Addict
|
Geplaatst: 15 Jan 2007 12:59 |
|
|
Ik heb ze allemaal, behalve de laatste, ik krijg hem niet voor elkaar  |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 15 Jan 2007 13:47 |
|
|
Ik snap level 9 niet. Daar zitten verbindingsstukken die niet in 1 lijn staan met de rest.. En die krijg ik dus ook niet verbonden... |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Thijs
Addict
|
Geplaatst: 15 Jan 2007 14:16 |
|
|
 |
|
_________________ taars |
MegaCaspar
Addict
|
Geplaatst: 15 Jan 2007 14:56 |
|
|
Ja, vet spel. Ook leuk dat je bij die laatste levels echt andere ontwerpen gaat zien. Ik heb bijvoorbeeld een enkele middenpijler naast de brug gemaakt bij level 10.
[/img] |
|
_________________ Mediatheekbeheer | JNM Zomerkampen |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 15 Jan 2007 17:38 |
|
|
Blijkbaar is er iets dat ik niet snap. Hoe doe je dat, aan 1 kant bouwen? Daarom snap ik level 9 ook niet denk ik... |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
|
prins geert
Senior Addict
|
Geplaatst: 15 Jan 2007 17:40 |
|
|
Met shift+pijltjes kun je draaien en met back en forward kun je het 'werkgrid' verschuiven zodat je voor en achter iets anders kan doen (symmetrie uitzetten...) |
|
_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
prins geert
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 18:36 |
|
|
Jajajaja Level 10!
Heeft iemand het hele spel? |
|
Dennums
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 19:24 |
|
|
Eeeeh...Greetje...?  |
|
_________________ Happy Charter Club-member No 2 |
Koen
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 19:26 |
|
|
Ik heb hem net gedownload via die torrent van thijs... zijn 16 levels, ik weet niet of je er daarna nog meer krijgt.
Ik heb hem "vroeger" wel eens gespeeld, en volgens mij had je toen diverse moeilijkheidsgraden. Easy - Normal en Hard, en waren er per categorie 10 levels... |
|
prins geert
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 19:33 |
|
|
oh ja....torrents..... |
|
Koen
Senior Addict
|
|
MegaCaspar
Addict
|
Geplaatst: 16 Jan 2007 19:59 |
|
|
Er schijnen "normal' en "complex" levels bij te zitten, de normal waren vrij makkelijk eigenlijk (de laatste moest ik nog wel m'n best doen).
In een zipje in het zipje zat ook een map pack, zag ik, kun je nog verder spelen :p |
|
_________________ Mediatheekbeheer | JNM Zomerkampen |
 |
|
|