Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Nieuwe Windows-installaties (Vista)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 00:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier wordt erover gediscussieerd, en kan je stemmen als je het ermee eens bent. Ik hoop dat ze het zo snel mogelijk weer fixen zeg...
http://www.microsoft.com/office/community/en-us/wizard.mspx?qu...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 01:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwhahaha Smiley. Nou, 't kan hoor! "Het Lint" of "The Ribbon" kan worden aangepast! Je moet 't alleen wel in XML doen...

Nee gebruikersvriendelijk die nieuwe office Smiley

http://openxmldeveloper.org/articles/customuieditor.aspx
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Switch-blade
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 02:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een vraagje voor de Vista gebruikers, Als die-hard gamer zou je Vista of een ander OS aanraden?
Ga binnenkort een nieuwe PC kopen (voornamelijk om de nieuwste games op te spelen) en aangezien ik het liefst alle games natuurlijk op zo'n hoog mogenlijke setting wil draaien zou ik dan Vista moeten nemen als OS (in de vorige posts zag ik dat sommige dingen nog niet compatible waren(?)) of een ander OS.
bij voorbaat dank.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 09:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In eerste instantie zeker niet Vista. Het is veel zwaarder en er zijn nog maar weinig echt goede drivers. Ik draai wel spellen op Vista, maar er is wel een lichte performacedrop in GTR2. Nog zwaardere spellen zullen er meer last van hebben. EAX wordt bijvoorbeeld nog niet ondersteund door de huidige Creative drivers (voor geen enkele kaart). Als je een Nvidia videkaart gebruikt kun je, naar ik heb horen zeggen, vrijwel geen spellen spelen door de drivers.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 12:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, en ik ben spontaan overgestapt naar Firefox! Die nieuwe toolbar van IE7 was echt zo'n enorme ramp, onvoorstelbaar. Firefox is ook niet echt lekker, maar iig beter dan dat van IE7..

Heb er wel ff een IE7 skin overheengegooid, want dat Firefox ziet er verder niet uit namelijk Knipoog
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wacht maar totdat je gewent bent aan FireFox Smiley Dan wil je niet anders meer. Check de addons.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 13:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Raad mij eens addons aan Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://downloadstatusbar.mozdev.org/ (alternatieve downloader, geen download manager!)
https://addons.mozilla.org/firefox/1419/ (IEtab)
http://imagezoom.yellowgorilla.net/ (Image Zoom)
https://addons.mozilla.org/firefox/636/ (PDF Download)
https://addons.mozilla.org/firefox/3361 (Translator)
https://addons.mozilla.org/firefox/2390/ (VideoDownloader)

Ik kan niet echt wennen aan de standaard downloader van FF, ik gebruik dus altijd DownloadStatusbar.
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Adblock (niet de plus versie) <----------FTW !!
Fasterfox,
DownloadHelper (vind ik fijner werken dan VideoDownloader)

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2007 10:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag VISTA vandaag op het journaal voorbij komen. Sorry hoor, maar wat loopt het achter de feiten aan. Het probeert zo op Mac OS X te lijken.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2007 10:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Monddicht Nee he, gaan we weer!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2007 10:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja hallo. Ik zie 't nu ook voor 't eerst.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2007 15:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die discussie mag nu wel eens voorbij zijn...
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2007 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Ja hallo. Ik zie 't nu ook voor 't eerst.

Waar ben je de laatste anderhalf jaar dan geweest? Previews.....open beta's.....ze zijn er al een tijdje mee bezig he.........? (5 jaar ontwikkeling voor een OS Nietlachen)

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 15:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vista is gekraakt

http://www.uploadcrap.com/?subaction=showcomments&id=1172962283&archive=&start_from=&ucat=&

http://www.torrentspy.com/torrent/1073894/Windows_Vista_Ultimate_Retail
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Vista is gekraakt

http://www.uploadcrap.com/?subaction=showcomments&id=1172962283&archive=&start_from=&ucat=&

http://www.torrentspy.com/torrent/1073894/Windows_Vista_Ultimate_Retail

http://tweakers.net/nieuws/46563/Oem-versies-Vista-met-bios-hack-te-activeren-update.html

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2007 11:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, ik heb 't weer van m'n laptop afgegooid. Ik vond het er mooi uitzien en ben altijd wel in voor iets nieuws, maar dit werkte gewoon niet.

- Het was eigenlijk te zwaar. Dus dat werkte niet lekker
- Sorenson Squeeze werkt niet onder Vista. (Da's voor mij echt een ramp)
- Beveiliging is me veel te hoog. Dat constant toestemming verlenen is zo irritant!
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2007 11:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:

- Beveiliging is me veel te hoog. Dat constant toestemming verlenen is zo irritant!

Hier kun je onderuit komen door een "super-administrator" aan te maken. Dan werkt het perfect.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2007 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh. Nouja, dan weet ik dat voor de volgende keer Smiley.

Maar ik heb pas twee uur lopen emmeren, alleen maar omdat Squeeze het niet deed. Fucking irritant. En kwam nog meer bugjes in programma's tegen die ik nu weer vergeten ben... Smiley
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2007 13:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Thijs R. schreef:

Hier kun je onderuit komen door een "super-administrator" aan te maken. Dan werkt het perfect.

En dan lekker internetten en poorten opengooien......willen ze eindelijk de gatenkaas die Windows is, dichtsmeren.....gooi je m zelf weer open Wtf?
Het probleem bij Windows was juist dat een simpele primaire user meteen admin rechten heeft, waardoor je systeem een makkelijk target wordt. Nu ze juist een soort Unix/Linux omgeving creeren aan de hand van een superuser en normale user wordt de veiligheid juist weer verbeterd.
Alleen kunnen de Windows users dat nog niet waarderen......

Bericht Geplaatst: 19 Dec 2007 13:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Wacht maar totdat je gewent bent aan FireFox Smiley Dan wil je niet anders meer. Check de addons.

Nou. Ik ben eruit.

IE6 is nog steeds het fijnst. Dan komt Firefox, dan komt op grote afstand IE7.

Firefox geeft me nog steeds teveel problemen. Yahoo mail werkt niet goed, geemmer met filmpjes. Echt niet bepaald stabiel. Downloadmanager is irritant, want traag.

Verder vind ik het apart dat Vista nog zo moeizaam gaat. Elke nieuwe Windows gaf problemen, maar die waren meestal na een half jaar wel opgelost.

Met Vista blijft het gekut. Spellen en programma's die het niet doen. Mensen die er niet lekker mee kunnen werken. Traag. Installaties die crashen.. Gedoe allemaal...
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Dec 2007 13:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat werkt er niet goed bij Yahoo mail?

Welke filmpjes werken niet goed? Want hier op mn Linux bak kan ik allerlei filmpjes gewoon bekijken, media plugins probleem van jouw zijde?

Instabiel? Waar crashed ie op?

Download manager traag? Dan is je verbinding niet ok? De default download manager is gewoon een grafisch frontendje voor wget.

Je kan juist verwachten dat Firefox onder Windows beter werkt dan onder Linux aangezien de media ondersteuning voor Windows beter is. Sommige plugins zijn namelijk niet beschikbaar voor Linux based systemen.

Bericht Geplaatst: 19 Dec 2007 14:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook echt nog nooit problemen gehad met het niet werken of instabiel zijn van Firefox. Ik gebruik het al jaren elke dag onder Windows en Linux.
Ik adviseer mensen die problemen hebben met virussen en spy-/adware ook altijd om firefox te installeren. Dit werkt echt super. Geen van die mensen heeft nog last gehad van virussen of spy-/adware. Bovendien is vrijwel iedereen enthousiast over de stabiliteit en het gemak in gebruik.

De download manager in Firefox kan ik ook nogsteeds niet prettig vinden. Gelukkig astikt het van de relaxte plugins. De eerste die ik standaard installeer zijn image-zoom en "download status bar". Voor de sites die echt niet fatsoenlijk werken in Firefox (wat overigens geheel ligt aan de sites) installeer je "IE-tab" zodat je binnen firefox Internet Explorer kunt draaien. Kwest van rechtsklikken en selecteren "open in IE tab"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Dec 2007 14:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yahoo Mail in Firefox op m'n laptop zorgt voor 100% CPU-load. (Op m'n PC doet ie 't wel)

De downloadmanager moet altijd worden opgestart, ook al download ik maar een bestandje van 100kb, het duurt altijd een paar seconden voordat ie daadwerkelijk aan het downloaden slaat. Bovendien vind ik het onoverzichtelijk.

Ik zie nu dat het wel weer meevalt met die filmpjes. Eerst kreeg ik er allemaal zwartjes tussen. Waarschijnlijk heb ik dat eerder al opgelost.
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Dec 2007 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yahoo Mail draait hier op normale cputime/cpuload, op dit moment met 6 tabs open.

Duurt het een paar seconden om de download manager open te gooien? Tja, met cpu @ 100% Tongsmiley
Ik heb de download manager altijd uitstaan. Dat onoverzichtelijke........hij geeft gewoon een chronologische lijst van de downloaded files...........overzicht genoeg toch?

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2007 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://dotnet.org.za/codingsanity/archive/2007/12/14/review-windows-xp.aspx en zo is het maar net.

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2007 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet helemaal gelzen. Maar sowieso grappig dat ze van Vista naar XP gaan een upgrade noemen lachen
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2007 23:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig.. Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur