Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Poker-chip-trucjes
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2007 03:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vandaag in de Daily Dose:

Trucjes met pokerchips. Best vette shit. Wat je al niet kan doen met die muntjes. Ware het niet dat het meer met goochelen dan met poker te maken heeft Smiley

Als je you-tubed naar poker chip tricks vind je er nog veel meer...!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2007 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet! Smiley Nog een hoop te leren dus...

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2007 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die gast heeft ook een dvd met shuffles en cuts.
Colin
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2007 16:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb 2 dvds van hem Smiley

Chip trics en Card Trics lachen

Echt vette shit !!

Bericht Geplaatst: 05 Mrt 2007 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met hoeveel chips kunnen mensen hier de chip shuffle?

Mij lukt 2 stapeltjes van 6

Op Youtube zijn lui te vinden die 2 stapeltjes van 12 kunnen...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2007 01:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gast, ik wist niet eens dat jij pokerde! Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2007 01:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

2 van 4/5 lukt steady. Ken verder alleen Maarten die het zo neurotisch heeft geoefend dat ie het wel steady met stapeltjes van 8 of misschien 10 kan...

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2007 03:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paul schreef:

Mij lukt het inmiddels met 2 stapels van 10, 20 totaal dus. Gaat 9 van de tien keer goed. Verder lukt het me inmiddels ook om met drie fiches in 1 hand de middelste er tussenuit te rollen, 180 te draaien en weer terug te rollen. Dat heeft me wel een aantal maanden gekost om te kunnen trouwens Smiley
thodekroo
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2007 03:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paul schreef:

Mij lukt het inmiddels met 2 stapels van 10, 20 totaal dus. Gaat 9 van de tien keer goed. Verder lukt het me inmiddels ook om met drie fiches in 1 hand de middelste er tussenuit te rollen, 180 te draaien en weer terug te rollen. Dat heeft me wel een aantal maanden gekost om te kunnen trouwens Smiley
thodekroo
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2007 03:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paul schreef:

Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2007 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Gast, ik wist niet eens dat jij pokerde! Smiley

Ik kan ook de one handed faro shuffle Smiley

check maar op youtube hoe die moet http://www.youtube.com/watch?v=F9YftvhAal4
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur