Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » 50 Amerikaanse staten in 10 minuten
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 00:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze topic is een vervolg op de Daily Dose. (Eerst de test doen voor je dit filmpje kijkt he!!)

Als troost voor degenen die slecht scoorde: Stukken uit dit liedje helpen mij na vele jaren nog steeds.

Ik wist er dus drie niet... Waarvan 1'tje redelijk stom was.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 00:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, ik had er toch 23... Waarvan ik er ongeveer 5 wist omdat jullie die vanmiddag opnoemden.

Maar ik ben tevreden! Smiley

In dat tekenfilmpje wordt Washington DC trouwens genoemd!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 00:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
You forgot: Alabama, Arizona, Delaware, Idaho, Indiana,
Kentucky, Louisiana, Missouri, Montana, Nebraska,
Nevada, New Hampshire, Ohio, Oklahoma, Tennessee,
Vermont, Virginia, West Virginia

Ik miste er uiteindelijk dus 18, waarvan ik sommigen gewoon had moeten weten, maar ja, soms schiet het je gewoon niet te binnen hè... ik heb volgens mij in de laatste vijf minuten maar twee erbij gekregen Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 00:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, ik had het zelf ook meteen door nadat ik op "Submit" klikte, was het al bezig te verbeteren, tegelijk met jou zo te zien.... Tongsmiley Nu maar even in witte tekst gezet, mag dat wel?

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 01:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor schreef:

In dat tekenfilmpje wordt Washington DC trouwens genoemd!

Ach ja, zo hoor je ook nog steeds vaak uit Amerikaanse monden dat er in totaal 52 staten zijn, of zelfs maar 49.

Het zijn er 50, waarvan 48 aaneengesloten. Dan heb je Washington D.C. als onafhankelijk regeringsgebied, en dan nog officieel de gebieden:
Amerikaans Samoa, Guam, Mariana eilanden, Puerto Rico en de U.S. Virgin Islands. Plus nog wat vage eilandjes her en der.

Het zit er bij deze gebieden voorlopig niet in dat het officiele staten worden. (Heeel misschien puerto rico ooit...?)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 01:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh Xurk: Had ik ook al gedaan Smiley. Jij hebt 't beter gedaan. Ik haal m'n modbreak wel weg Knipoog
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 02:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met mijn slaperige hoofd toch nog 26 geraden: Alaska, Arkansas, California, Colorado, Florida, Georgia, Hawaii, Illinois, Iowa, Kansas, Kentucky, Massachusetts, Michigan, Missouri, New Hampshire, New Jersey, New York, North Dakota, Ohio, Oregon, South Dakota, Tennessee, Texas, Virginia, Washington, West Virginia.

Maar toch behoorlijk stom dat ik o.a. Arizona, Indiana, Mississippi, North Carolina en New Mexico ben vergeten Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 02:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je had uit sportiviteit op zijn minst een week kunnen wachten...

Zo kan ik t ook, eerst alle staten + probleemgevallen aanhoren en twee uur later het testje doen.... Zwak.

Het ging juist om t feit dat je ze wel kent, maar er een zooi sowieso vergeet. Maarja Thijs en Floor, we zullen t nooit meer weten.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 09:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een paar dagen terug had ik die test al gezien, toen een paar keer geoefend uit verveling en bij wijze van geheugentraining. Eerste keer mistte ik er nog een stuk of 15 denk ik.

Had ik er op 5 minuten al een stuk of 40, uiteindelijk vergat ik er twee:

You forgot:Connecticut, Minnesota

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 09:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had er 2 niet. Maarrrrr, ik heb er wel een stuk of 8 bij Laurens afgekeken. Dus ik wist er een stuk of 40.

You forgot:Michigan, Wisconsin
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 11:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

You forgot: Kansas, Ohio

Ik sta versteld dat ik de raarste staten weet en dat me deze twee maar niet te binnen schoten.
Ik moet trouwens ook bekennen dat ik van 1 staat de spelling maar niet goed kreeg, dus die heb ik gegoogled. Dus feitelijk wist ik er 3 niet.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik struikelde ook over die dubbel T Knipoog

Ik 5 minuten heb ik ze nu allemaal.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 13:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me nu echt zwakbegaafd. Ik wist er 38 niet. En daar zitten echt heeeeeele logsiche tussen die ik eigenlijk wel weet.

You forgot:Alaska, Arkansas, California, Colorado, Delaware,
Georgia, Idaho, Illinois, Iowa, Kentucky,
Maine, Maryland, Massachusetts, Michigan, Minnesota,
Missouri, Montana, Nebraska, Nevada, New Hampshire,
New Jersey, New Mexico, North Carolina, North Dakota, Ohio,
Oklahoma, Oregon, Pennsylvania, Rhode Island, South Carolina,
South Dakota, Tennessee, Texas, Vermont, Virginia,
West Virginia, Wisconsin, Wyoming,

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 16:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ai, zelfs Texas en California niet... Smiley (Zei Thijs)

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 17:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zei toch: echt heeel zwakbegaafd...

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 23:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik wist er 3 niet dus not bad at all al zeg ik het zelf Knipoog

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2007 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eigenlijk best hoog gescoor hier toen. Ik de rebound wist ik er vijf niet. Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur