Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - You Tube, Google Video etc.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2007 10:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja. Ik ben aan het oefenen op dat lijntje van Regulate G-funk era. Veel mensen weten dat niet maar mensen als Warren G en Dr Dre zijn begenadidge theremin spelers.
De talkbox werkte ook perfect, heb jij die nooit gehoord? Volgende stap is het samenvoegen van het talkbox + theremin principe Ja-knikker

Laatst aangepast door dasjj op 09 Mrt 2007 11:18, in totaal 2 keer bewerkt
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2007 10:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het schijnt dat Nate Dogg ook een mooi deuntje kon thereminnen maar dat zijn alcoholisme zijn handen te veel liet trillen. Was een beetje té vibrato.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2007 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

theremin is gaaf! wel vreselijk moeilijk instrument. gaaf filmpje ook!

Bericht Geplaatst: 11 Mrt 2007 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

effe spammen...nieuwe "viral" vanuit cccp creatief:

Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Mrt 2007 20:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel grappig, maar wel een beetje gejat van "Trigger Happy" he? http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/prog_info.htm

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2007 01:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.youtube.com/watch?v=Wjp1FsYEbzU
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 01:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een gouden David Attenborough moment:

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 01:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 02:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hahahahhaha! Wat een idioot ROFL

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2007 21:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dit heb ik vandaag gedaan, opname nieuwe liszt plaat Smiley. wel afluisteren, begint wat sufjes.

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2007 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

filmpje over een savant:
http://video.google.com/videoplay?docid=4913196365903075662&hl=nl

apart, maar interessant

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 11:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daily Show meets Laguna Beach
http://www.comedycentral.com/motherload/index.jhtml?ml_video=81646
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Check deze, de uitleg die erna komt is voor de belgen die het ook kijken... Knipoog

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 13:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een vreemd spel....?

Maar hoog tijd dat ze verboden worden ja... Dan kan "Amazing Discoveries" gewoon weer terugkomen Smiley

Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

maar zonder Mike Levey zal Amazing Discoveries niet meer interessant zijn...

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 17:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Knipoog
Site Admin

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2007 00:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wtf, beatle en ik hadden het er net over dat ik Emma Watson ging batsen als ze de volgende 2 films niet meer wil spelen en dat hij wel Ginny mocht hebben dan... dus.

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2007 08:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja ik ben het daar nog niet helemaal mee eens.

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2007 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Horatio Caine oneliners:

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2007 15:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Top 25 Southpark Momenten:

http://www.rollingstone.com/news/story/13656546/rolling_stones_top_25_moments_from_south_park

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2007 15:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah vet, ze hebben de goeie nummer 1! Zie je de nummer 2 danny.... Knipoog
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2007 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een meesterlijke clip van 'I'm From Barcelona'.

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2007 10:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaaf zeg! Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2007 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Ah vet, ze hebben de goeie nummer 1! Zie je de nummer 2 danny.... Knipoog

Dat vond ik inderdaad een beetje jammer...die had er zeker niet in thuis gehoord... Boos

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2007 14:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en natuurlijk de simpsons top 10 http://www.flabber.nl/archief/019681.php

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2007 16:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=4957

VET Smiley
Site Admin

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2007 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook echt 'German girl' he, hahaha

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 09:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Amsterdamse politie organiseerde dit weekend een hiphopfeest in de HMH. 't Bleef vrijwel leeg.

Ik ben er een filmpje over gaan maken, en heb ze kennis laten maken met NWA's "Fuck the police"...

http://www.depers.nl/weblog.php?id=229

Ik vind 'm wel geslaagd Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 09:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool filmpje inderdaad. Op geenstijl zal ie helaas niet komen echter, want daar staat al een filmpje over een Frans meisje van 17 die door paddo's denkend dat ze kon vliegen te pletter sloeg in de IJ-tunnel...

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047711.html

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag 't ja. Heb 'm daarom maar naar andere weblogs gestuurd.

Heb je Wouter al gebeld? Hij wil je naar Frankrijk sturen Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 10:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha nee leuk. Ik maak ook eens een geslaagd filmpje, wordt precies vandaag de site van De Pers vernieuwd. Weg filmpje. Smiley

Naja. Dat was ook hoognodig. Maar vanwaar die ZoominTV? Dat heeft toch iedereen al?!

Afgezien van dit kleine persoonlijke leed wel een enorm succes voor andere collega's zeg. Dat nieuws over die paddo'ende Franse staat overal...!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op een gegeven moment zou je haast van spam kunnen spreken...werkelijk elk filmpje van jullie wordt hier (door jullie zelf) gepushed..Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 13:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt niet Smiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 17:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 18:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha, wat de hell is dat voor programma? Ik zie Brandy ook tussen de jury zitten... wel een cool filmpje Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grmpf... Toch baal ik er wel van. Toch een avond en een dag hard gewerkt en moeite gedaan om een leuk filmpje te maken, terwijl het hele filmpje nooit gepost wordt.

Als er nou nog daadwerkelijk een reden achterzat, maar het lijkt totale luiheid. Vage gasten daar bij De Pers. Betalen voor filmpjes en te blaat zijn om ze uberhaupt te publiceren. Dan kan ik voortaan net zo goed zwart beeld inleveren.

Edit> Zie dat ie iig nog op Daily Motion te vinden is: http://www.dailymotion.com/visited/search/hiphop%2Bpolitie/video/x1jp18_politiehiphop1mbpsstream

Voor de vrienden en familie dan maar...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 00:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij staat op Geenstijl hoor, op de frontpage.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047716.html

Voor vrienden en familie, pff!

Quote:
Pliesie maakt vet werk van minderheden

Vergeet al die negatieve verhalen over male white pigs in uniform, staar niet blind op het feit dat amper 6,5 procent van de sterke arm gekleurd is, want statistiek zegt niks. Nog dit jaar verwelkomt Bernard Welten, korpschef van politie Amsterdam-Amstelland, 440 nieuwe collega’s van allochtone afkomst. En Welten kan het weten. Afgelopen weekeinde huurde hij de Heineken Music Hall af voor een wervingsactie in de vorm van een heuse hiphop-party. Was helegaar cool, vet en dikke shit, man. De aanmeldingen bij de pliesie stroomden binnen *kuch*. Oké, de concertzaal was niet helemaal vol, maar dat zal Welten allemaal worst wezen. Laat staan dat meneer de commissaris het ene f*ck interesseert wat z'n hiphop-partijtje heeft gekost. Die naar schatting 1,5 ton is gewoon goed besteed gemeenschapgeld. Sterker nog: de op de minderheden gerichte ronselacties smaken, als het aan Welten ligt naar meer. Wij opteren voor een promo-actie vingerverven in café Saarein, een Comedy Train vol grappen met baarden in de Asounna moskee in 020 en een bubbling-party bij de zusters van Fadiha op een islamschool zolang die nog open is...

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 02:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs denk eens aan je presentatie-technieken.
Handen in je zakken, een hooded trui? Misschien moet beginnen met een hemd. Je intonatie ligt erg goed. Je spreeksnelheid zou ietwat langzamer mogen in het begin even.

Best wel een leuk filmpje trouwens...
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 02:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 08:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
Thijs denk eens aan je presentatie-technieken.
Handen in je zakken, een hooded trui?

Haha Smiley. Zo zie ik jou ook atijd naar de TV kijken ja. "Doe die handen eens uit je zakken!"
Maar tnx voor de kritiek hoor, maar ik zal je uit de droom helpen... het is niet het NOS Journaal Knipoog

Ben blij dat het filmpje toch nog te zien is! (Op de site van de Pers is ie uiteindeljk nog steeds niet geplaatst)

Laatst aangepast door Thijs R. op 27 Mrt 2007 08:59, in totaal 1 keer bewerkt
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur