Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Jan Jaap van der Wal = Michael Richards? :)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 16:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een malloot is die gast.

Ik zou ook zijn weggelopen. Kan die gast toch al niet aanhoren met dat constante slijm dat uit z'n bakkes loopt.

Zie ook de Daily Dose voor het RTL Boulevarditem.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had het ook gezien ja...wat een loser zeg!! Ik dacht dat ik hem bijzonder cool vond maar hiermee is hij ook effe hard van zijn voetstuk gevallen... Dat er niet gefilmd mag worden is tot daar aan toe maar dat op zo'n manier duidelijk maken is wel erg treurig...

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat "niet mogen filmen" vind ik al belachelijk. Als een nieuwsploeg komt weet je toch al dat ze niet meer dan een paar seconden uitzenden, en dat is alleen maar gratis reclame.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 19:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar is dit niet op Lowlands? Waarom komt het dan nu pas naar boven?

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is op Paaspop.

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 01:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een loser, ik had er al van gehoord op Paaspop. Dat er niet een paar boze boeren op em afgestapt zijn, is me een raadsel. Streep door Jan Jaap huppeluhpup.

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 08:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer dat ik dat gemist heb, ik had graag een blaadje bier naar z'n tronie gesmeten.

RAWK!
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een droevig figuur zeg. er voor betalen, die gast krijgt waarschijnlijk al genoeg om daar te staan, en om dan zo een omroep brabant-ploegje weg te jagen is ronduit zielig.
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

damn, ik had m wel hoog zitten qua caberet. Maar dat is ook weer te niet gedaan.. pikko

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, hij komt trouwens uit Leeuwarden. Geen Randstedelijke arrogantie dus, maar gewoon een Fries minderwaardigheidscomplex Smiley.
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 11:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sjongejonge, het is maar een grapje. En Brabanders hebben inderdaad geen gevoel voor humor. Dus wat is het probleem?

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind de commotie ook een beetje overdreven. Brabanders zijn soms ook conservatieve boerenlullen. Ik vind Jaap Jan van der Wal een goede cabaretier. Goed, hij ging daar misschien een beetje te ver. Maar zie het met een knipoog, en ga er vooral niet mee zitten. Dat is overigens ook zo typisch Brabants. Je zo op je pik getrapt voelen, en daar zo over doorzeuren.

Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zeg Michel, geldt dat niet voor heel nederland?! Smiley

maar ik kan me er ook niet druk om maken, laat em lekker lullen

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 12:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zand erover!

Quote:
Jan Jaap van der Wal zegt sorry

AMSTERDAM - Jan Jaap van der Wal heeft spijt van de opmerking die hij maakte over Brabanders. De komiek schreeuwde tijdens een optreden op Paaspop dat Brabanders geen humor hebben. Volgens van der Wal kwam dat door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. "Het was een onzinnige opmerking", schrijft hij op zijn fansite.

Tijdens zijn optreden ergerde hij zich naar eigen zeggen aan de band Terror, die voor geluidsoverlast zorgde.

Filmen

Bovendien stoorde hij zich aan het feit dat hij ongevraagd werd gefilmd door een cameraploeg van omroep Brabant. "Ik dacht, wie zijn die mensen, en wat gaan ze uitzenden? Ik ben heel zuinig op mijn materiaal, als ze gewoon hadden gevraagd of ze een sfeerimpressie mochten filmen, dan was er niets aan de hand geweest."

De cabaretier schreeuwde daarom ook hard 'niet filmen' tijdens zijn optreden en liet zich de opmerking over Brabanders ontvallen. De regionale omroep zond de beelden uit.

De 27-jarige Van der Wal laat verder weten graag nog eens op Paaspop op te treden maar dan in stilte en met bewaking. Hij rondde vorige maand zijn derde solovoorstelling genaamd BSUR af. Van der Wal werd bij het grote publiek bekend door zijn medewerking aan het satirische programma 'Dit was het nieuws'.

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 19:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niks zang erover, hij krijgt er goed voor betaald dus hij moet presteren, doet ie dat niet dan is hij gewoon een verwend nest. punt. afgeschreven.

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 21:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan best begrijpen dat je pist wordt als ze je optreden filmen zonder er eerst met je over gepraat te hebben(waar ze het uitzenden etc), aangezien veel cabaretiers vaak een programma met vaste grappen hebben en als zo'n grap dan op de nationale tv komt (bijv.) dan kun je hem dus nooit meer maken en dan verlies je eventuele inkomsten door mensen die niet meer naar je 'show' komen omdat ze "het toch al hebben gezien".
Dat hij zo uitvalt.. achja, iedereen zegt wel eens wat als 'ie geïrriteerd is.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2007 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grote onzin natuurlijk. Hij is ervaren genoeg om te zien dat die gasten daar vanuit een slechte hoek niet van statief af ff wat beelden draaien. En dan nog Omroep Brabant ook, en zeuren om geld.

Die opmerking over Brabanders vind ik nog bijzaak, bovendien redelijk oninteressant. Ik vind het voornamelijk de arrogante context waarin hij het zegt.

"Zullen we dan afspreken dat de camera nu uitgaat?"

Bah bah...
Geert
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2007 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kan mij er niet druk om maken...
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2007 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is gewoon een beetje improvisatie, en nog erg kort ook. Die Michael Richards was ook een beetje aan het improviseren, maar voerde het veel te ver door en had op tijd op moeten houden, toen ie merkte dat het echt verkeerd viel, dan was de commotie wel meegevallen.

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2007 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het is hele slechte improvisatie dan. dan kunnen we ond af gaan vragen wie er echt geen humor heeft...

ik moet eerlijk zeggen dat die opmerking over brabanders mij ook niet zo kan schelen, ik lees ook weinig reacties daarop, dus waar slaat het op om dan dat erbij te betrekken om hem te verdedigen tegen de mensen die hem nu een loser vinden? De meeste reacties gaan erover dat ie om geld zeurt en een arrogante denigrerende houding aanneemt tegen de cameraploeg volgens mij. wat hem een arrogante kwal maakt. punt.
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2007 13:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien er nogal veel brabanders op dit forum actief zijn dacht ik dat dat misschien een rol speelde bij de nogal felle reacties.
Verder is het niet echt sterke improvisatie idd, van een ook niet echt sterke
cabaretier, dus boeie wat hij verder allemaal roept, hij probeert ook alleen maar een beetje leuk te doen, wat niet echt lukt, maar zo schandalig gedroeg ie zich nou ook weer niet.

Al met al al veel te veel text en aandacht gegeven aan een ontzettend niet boeiende gast die iets niet echt boeiends zegt.

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 23:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
het is hele slechte improvisatie dan. dan kunnen we ond af gaan vragen wie er echt geen humor heeft...

De meeste reacties gaan erover dat ie om geld zeurt en een arrogante denigrerende houding aanneemt tegen de cameraploeg volgens mij. wat hem een arrogante kwal maakt. punt.

exacto.

RAWK!
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2007 16:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Youssef en Kamal vinden d'r ook wat van Knipoog .....

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=425329
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2007 16:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...owja check SpekNek dan ook meteen effe, tranen in mijn ogen!!! ROFL
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2007 17:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OOOOOOOOoooooooooooooooooowwwwww...geniaal.
Gieren
[edit] en die brutus-crunk diss is ook geniaal!
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2007 11:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad..tranen in m'n ogen,goddamn ROFL

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 14:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier gaat JJ nog wat dieper in op de brabanderkwestie:

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=713

Nacht van Europa, was toevallig aan 't filmen...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur