Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post wat je maar wil #1
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 19:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zit standaard een internet browser op.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 19:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

via wifi?

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 21:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit ouwe...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
via wifi?

jup
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 14:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja hé, dat kan mijn DS ook Knipoog

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 07:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/04/treinverkeer_brabant_ernstig_g.html jeeeuj

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

iGO navigatiesoftware doet toch wel flinke sprongen vooruit t.o.v. TomTom. De komende versie 8 heeft 3D weergave en een soort van 'depth of field'. Ik heb iGo al een tijdje geprobeert en vind het minder prettig werken dan TomTom door een wat onduidelijke interface, maar ook die is nu flink onder hande genomen.

Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/04/treinverkeer_brabant_ernstig_g.html jeeeuj

Gelukkig was het rond 10:00 opgelost. Had ik nog een trein gemist die sinds een paar dagen een minuut eerder vertrekt... net die minuut natuurlijk Monddicht . Maar goed, daar zal ik de NS niet verantwoordelijk voor houden, ze hadden het vantevoren aangekondigd.

Nu snap ik wel waarom ik vanochtend DrPain a.k.a. Rob de verkeerde kant op zag fietsen... weer een raadsel opgelost.

Bericht Geplaatst: 03 Apr 2007 22:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Het is algemeen bekend dat Keith Richards van de Rolling Stones veel drugs heeft gebruikt in zijn leven, maar hij blijkt ook de as van zijn gecremeerde vader te hebben gesnoven. Dat zegt hij in de dinsdag verschenen editie van het Britse muziekblad New Musical Express.

,,Het vreemdste dat ik ooit heb gesnoven? Mijn vader, ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten om hem met een beetje cocaïne op te snuiven'', aldus de 63-jarige gitarist. ,,Het voelde prima'', voegde hij eraan toe, aldus Britse media. Richards vader overleed in 2002.

ROFL

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 02:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vèèèt. Ik zat weer eens door de eindeloze backups en archieven van het oude Interaddict te wroeten, en elke keer kom ik weer nieuwe dingen tegen...

Eens kijken wanneer de eerste foto's opnieuw het daglicht mogen zien. Er is zoveel te bekijken, dat ik het misschien moet doseren Smiley.

Heb ook nog intact ge-archiveerde topics teruggevonden van vóór 2001. Eens kijken hoe ik die beschikbaar kan maken.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 13:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor de liefhebbers hier ...

http://www.artlebedev.com/everything/vilcus/

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 01:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie fan is van the Soprano's en binnenkort naar New York gaat: Een paar acteurs hebben een eigen theater opgericht en performen daar. Zou me best leuk lijken.
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/03/29/AR2007032900968.html
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 07:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Vèèèt. Ik zat weer eens door de eindeloze backups en archieven van het oude Interaddict te wroeten, en elke keer kom ik weer nieuwe dingen tegen...

Eens kijken wanneer de eerste foto's opnieuw het daglicht mogen zien. Er is zoveel te bekijken, dat ik het misschien moet doseren Smiley.

Heb ook nog intact ge-archiveerde topics teruggevonden van vóór 2001. Eens kijken hoe ik die beschikbaar kan maken.

Maak er een Daily Dose van Knipoog Jammer dat ik pas sinds januari 2002 lid ben alleen...

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 11:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha wees maar niet bang. Dat archief is zo kolossaal dat ik daar wel iets groter mee uitpak hoor... Kijk maar op archief.interaddict.org Smiley

Het komt er allemaal een keer op iig...
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 20:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net mijn Creative X-fi Platinum geluidskaart en frontpanel uit mijn workstation gehaald en in het MediaPortal gestopt. De Creative Audigi2 die daar in zat in mijn workstation.
De X-fi serie wordt nog niet ondersteund door Linux (omdat creative weigerd de hardware-specificaties vrij te geven).
Dit blijkt helemaal niet zo'n slechte zet te zijn. Wat klinkt die geluidskaart toch geweldig. Zo ongelofelijk zuiver! Heerlijk muziek luisteren zo Smiley

Daar komt bij dat ik nu heerlijk op de bank electrische gitaar en bas kan spelen via het frontpanel en de enorme dosis VST effecten die ik heb. Dat speelt toch prettiger dan achter een beeldscherm.

Al met al een geluk bij een ongeluk.
tss
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

tss schreef:
zwaai

Zo. Ene 'stoofstraat' deed me eraan denken dat IA misschien ook nog bestond. Gebeurt er nog wel eens wat hier?

Stoofstraat heeft zich laten bannen, omdat 'ie steeds campustv spamde Whatever
San
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2007 21:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaaf als het archief er daadwerkelijk komt!

Bericht Geplaatst: 06 Apr 2007 23:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, ik ben gewoon geband! Ben al sinds '99 lid van Fok, nou vraag ik je! En 't was nou niet echt zo van "Kom naar mijn site www.xxx.com!!!!!!!" maar meer dat ik eens in de zoveel tijd een filmpje postte. Ze kunnen me op zijn minst eerst ff een waarschuwing geven...

Heb het meisje dat de topic sloot maar ff gePMd. Maar jij houdt alles wel goed in de gaten zeg, tss Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 02:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey, de Daily Dose balk verandert iedere keer van kleurtje! Cheer
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 10:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja wat een feest he? Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 21:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe zorg je ervoor dat iets wat je in PHP met htmlspecialchars() onveilig hebt gemaakt [user-input in een contactveldje] toch juist weergevend in het mailtje krijgt? Want nu worden alle quote-tekens in de mails weergegeven als " enzovoort... weer terug omzetten net voordat je mail() gebruikt heeft geen zin, omdat SQL Injection dan weer gewoon mogelijk is.

[edit] lol, het forum zet HTML codes automatisch om in de tekens die ze voorstellen Tongsmiley " moet dus & # 3 4 ; [zonder spaties] zijn.

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 23:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grr, zo frustrerend als zoiets simpels maar niet werkt.

Ik heb nu in plaats van gebruik te maken van html_entities($var, ENT_QUOTES) gebruik gemaakt van mysql_real_escape_string() en stripslashes() en als ik dan echo wat er uit het contactformulier verstuurd moet worden klopt het, maar in mijn mail wordt het zo weergegeven:
Code:
'Bladiebla'rnrn"Bladiebla"

Dus de slashes van \r\n worden gestript, maar ook als ik eerst gebruik maak van nl2br lost het dit niet op uhmmm

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 17:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik op de Daily Dose van vandaag klik, dan krijg ik alleen een soort van Franse advertentie over één of ander dienst voor € 29.95 per maand en geen filmpje ofzo. Ligt dit aan mijn brakke / trage Internet, of klopt de link niet?

En ik zie mijn vorige post weer... weet iemand er iets op? Het is me nog steeds niet gelukt om op te lossen namelijk Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 18:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat moe t je brakke internetverbinding zijn. Er moet een filmpje gaan spelen waarbij twee mannetjes de hele pagina gebruiken als hun arena.

Ik zal eens kijken of ik een nieuwe kan posten trouwen. Door die troubles nog niet aan toegekomen.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Synesthesie is een eigenschap van de hersenen waarbij een groter aantal verbindingen tussen verschillende hersendelen is dan normaal.

Het resultaat is dat mensen bijvoorbeeld in kleuren 'denken'. Het getal vijf is bijvoorbeeld groen, en even boodschappen doen is blauw.

Bij VolkskrantTV een filmpje over dit verschijnsel, dat bij de meeste mensen alleen bekend is als toepassing op de dagen in de week. (Zo is vrijdag bij mijzelf geel). >>> Hiero!

Freaks! dat heb/had ik dus met jaartallen.

1986: rood, grijs
1987: geel, grijs
1988: turqoise, grijs
1989: paars, groen (ouch!)
1990: zwart, wit, groen
1991: zwart, wit, rood
1992: zwart wit met zeegroen
1993: blauw met rood
1994: geel met bruin
1995: blauw met zwart met wit
1996: rood, geel, oranje

daarna is het gestopt denk ik uhmmm

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 12:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het vroeger heel sterk gehad met namen/personen en ook wel met weekdagen en een hoop andere woorden. Kan het mij niet goed meer herinneren. Mijn eigen naam was een bonte bedoeling, mijn moeders naam was geel ofzo.

Quote:
daarna is het gestopt denk ik

Dat je het alleen op jongere leeftijd hebt is volgens mij wel in overeenstemming met een of andere theorie dat die bepaalde hersenverbindingen bij pasgeborenen altijd aanwezig zijn, maar als die niet gebruikt/gestimuleerd worden niet verder ontwikkelen/afbreken (zoals dat met meerder hersenverbindingen is)

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 13:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, ja ik had dat toen ik klein was ook met meerdere dingen. De drogist was de gele winkel, de ene supermarkt waar we wel eens naar toe gingen was de bruine winkel, de andere supermarkt was de groene winkel. Weertypes hadden ook een kleur, als het bijvoorbeeld geregend had en daarna zonnig was maar nog wel zo dat alles nat was en het op een bepaalde manier rook dan was het beige weer. Met dagen van de week heb ik het niet met alle dagen, maar dinsdag is toch overduidelijk lichtgroen bij mij.

Edit: Het klopt helemaal wat Laurens zegt, iedereen heeft dit bij zijn geboorte (in meer of mindere mate) en naarmate je ouder wordt verdwijnt het omdat het in onze wereld niet functioneel is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_%28aandoening%29, dit proces heet pruning: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pruning

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 14:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat ik later mijn kinderen synesthesisch op ga voeden Smiley.

In een grijs gebied van filosofie en wetenschap, waarbij ik probeerde paranormale zaken te linken aan serieuze wetenschap heb ik wel eens geopperd dat 'paranormale' hersenverbindingen ook gewoon verdwijnen door pruning. Omdat bij sommige door vreemde omstandigheden deze hersenverbindingen wel zouden worden gestimuleerd, zouden zij dan 'paranormale' gaven hebben op latere leeftijd Knipoog

Verder geloof ik niet zo in paranormale zaken, 99% is zeker bullshit, en over dat overige procentje heb ik slechts een agnostisch denkbeeld.

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 16:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het ook nog steeds wel hoor. Met vakken op school, met steden en landen, etc. Alleen niet zo sterk als het meisje in het filmpje.

Paris Hilton de bak in. Vind ik ook een erg goede grap trouwens Smiley
http://www.zoomin.tv/asx/dsp_asxplaylist.cfm?id=249887&pid=depers&quality=3&WMCache=0&iebr=1
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 16:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het ook nog met topics, alleen de daily dose heeft elke dag een andere kleur Knipoog

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2007 04:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb dit alles helemaal niet...ik begrijp niet eens goed waar jullie het over hebben....in kleur denken?
Volledig abakadabra voor mij...
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mei 2007 20:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

uhmmm, lang leve MS Word. Ik gebruik die spellingcontrolebullshit alleen even voor checken op typefouten en teveel spaties etc. WANT WAT EEN KUTPROGRAMMA!

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 09:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn idee om zinloos protest te voeren met zinloze slogans is helaas gejat door een stel vrouwen in bikini:

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 13:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een onmogelijke taal is hongaars:
Erős gyökér-képződés, erőteljes növekedés és újrafelhasználhatóság ...

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 13:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgelopen jaar regelmatig o.a. Hongaarse Windows onder ogen gehad, onbegrijpelijk. Net als Fins overigens...
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Gefeliciteerd!

Je filmpje 'Fluffy trekt het niet meer' is geselecteerd
om uitgezonden te worden op ZiZone.
Het zal maandag 14 mei 2007, om 17:00 worden uitgezonden
op kanaal 20 op TV Digitaal van @Home,
als onderdeel van een 20 minuten durende Videomix.

Stuur dit mailtje gerust door naar vrienden en bekenden.

Met vriendelijke groet,

Redactie ZiZone

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Töredezettségmentesítőtleníttethetetlenségtelenítőtlenkedhetnétek Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 12:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb even wat kudo's nodig Smiley
http://www.geenredactie.nl/Algemeen/Verkleedpartijtje-voor-volwassenen/
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nieuwe macbooks coming up!

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2007 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

behoeft eigenlijk geen verdere toelichting Smiley
http://www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin/seigmiaow.pl

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur