Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Koninginnedag 2007...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 15:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn... 't wordt echt rlxt weer!

http://www.nu.nl/news/1056142/10/Mogelijk_recordtemperatuur_op_Koninginnedag.html

Quote:
Mogelijk recordtemperatuur op Koninginnedag
Uitgegeven: 25 april 2007 15:26
Laatst gewijzigd: 25 april 2007 15:30

DE BILT - Koninginnedag 2007 kan wellicht de boeken ingaan als de warmste sinds 1949, toen Koninginnedag voor het eerst werd gevierd.

Het KNMI denkt dat het record van 1993, toen het 26,9 graden Celcius in De Bilt werd en het kwik plaatselijk in Nederland de 28 graden bereikte, gaat sneuvelen.

"Het zal erom spannen", aldus een woordvoerder van het weerinstituut woensdag. "Het is echt menens. Het wordt heet en zonnig. Er is geen vuiltje aan de lucht voor een stralende feestdag."

Weekeinde

De dagen voorafgaand aan Koninginnedag zullen ook warm en zonnig zijn, met name donderdag en vrijdag. Dan zal de temperatuur tussen de 23 tot 28 graden Celcius liggen. Ook de nachten zijn warm, het koelt nauwelijks af. Misschien dat het kwik in het weekeinde iets zal dalen, maar dan nog zullen de temperaturen boven de 20 graden uitkomen, verwacht het KNMI.

De verwachte temperatuur voor maandag staat in schril contrast met de koude Koninginnedag van 2006. Toen werd het niet warmer dan 11,5 graden.

Dus dat wordt lekker chillen Smiley..

Wie willen er eigenlijk mee op het bootje? Het zal waarschijnlijk overvol zijn, dus ga er niet automatisch van uit dat je heel de dag erop kan blijven zitten.
Na 15.00 is het waarschijnlijk het drukst.

Ik zit iig al op Tom, Maya, Thijs, Danny, Herwin, Floor, Nadia, Maria (twee gasten van me), Pim, Johanna, Katharina, en dan is het bootje vol. Bij Maarten kunnen ook een paar mensen, maar die gaat niet de hele dag varen.
Mochten Coppens, Jasper, Geert, Ivo, Renske, etc er ook op willen: doorschuiven, wisselen, doorschuiven ben ik bang Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 25 Apr 2007 15:18, in totaal 1 keer bewerkt
San
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel jammer dat ik nooit met Koninginnedag in Adam ben geweest, maar goed ik ga met nacht en dag naar Eindhoven. Royal Dance Event en dan nog het feestje wat door Extrema wordt gesponsord. Lekker gratis housen Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 15:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wij blijven in DB, beetje spulletjes verkopen op de rommelmarkt en kijken of we de Koningin nog kunnen zien. Knipoog
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 15:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Meen je dat nou? Wat vet! Smiley. Zeker een hoop zooi over of nie? Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 15:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje heeft nog wat dingetjes en ik eigenlijk ook wel, kijken of we er nog iets voor kunnen vangen. Knipoog
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey je Miata mag je ook wel zo direct aan mij verkopen hoor Knipoog.

Maarre waar sta ik in de lijst Thijs?! Smiley
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niels, als je serieus bent kunnen we wel eens praten over een mooi prijsje hoor.
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ehm, ik was wel van plan om 's middags zo rond een uur of 2/ 3 naar Amsterdam te gaan. Dan bel ik dan wel om te kijken waar iedereen uithangt. DB lijkt me verder weinig aan, afgezien van de Koningin die er tussen 12.00 en 13.00 is.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 18:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niels, jij hoort er ook gewoon tussen te staan hoor Smiley.

Maar tsja. Zoals je merkt zijn er dus meer genodigden dan dat de boot aan ruimte heeft. We zien wel hoe het loopt. Ik heb alleen niet zo'n zin om het te regelen Smiley.

Vroeg erbij zijn dus...!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Apr 2007 01:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja-knikker
Michel