Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » TV series
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2007 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Sietse schreef:
Ik heb dat alleen gehad met OZ

Worship OZ Worship
Die serie verdient meer credits. Een paar weken terug is er wel eindelijk een DVD box van seizoen 1 uitgekomen, alleen jammer dat er 0,0 extra's op zitten [ik heb allang heel de serie zelf op DVD gebrand namelijik].

kun je mij niet ook voorzien van de serie dan? Heb nu dus seizoen 1, en kan echt niet wachten op seizoen 2
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2007 21:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zou wel kunnen, maar dan zeg ik er wel even bij dat het gewoon AVIs gebrand op DVD's zijn, die ik destijds via IRC en eMule heb weten te bemachtigen... dus per seizoen 1 DVD geloof ik. En de beeldkwaliteit van seizoen 1 is niet super, maar wordt met ieder seizoen wel beter.

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2007 21:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lost ownt, treu.
Maar Heroes ownt nog meer dus bij deze een dikke tip. ( met dank aan de Dennums.) Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2007 21:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben al maanden erg benieuwd naar Heroes, maar ik wacht nog even een tijdje af tot het in Nederland te zien is; dat moet haast wel, aangezien het in de VS zo succesvol is Smiley En dan weet ik in ieder geval, mocht ik ooit de drang hebben om vooruit te gaan lopen, ik keiveel afleveringen achter elkaar kan kijken Knipoog

LOST is dit seizoen echt weer terug op seizoen 1 niveau vind ik [afgezien van iets van twee á drie afleveringen uit de tot dusver negentien] Kwijl...
Als ik de sneak peaks op losttrailers.blogspot.com kijk voor de aflevering die vanavond opkomt, kan ik niet wachten tot het morgenochtend is Tongsmiley En over twee weken alweer de twee uur durende finale, LOST-finales zijn altijd geweldig Love

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2007 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou moet ik zeggen dat ik in seizoenen clearen erg goed ben, maar ik kan er gewoon niet vanaf blijven. Ik zit nu al bij aflevering 5 en dan te bedenken dat ik er nog maar 16 kan kijken. Dat heb ik volgende week wel gecleard denk ik. En dan is het idd wachten wanneer ze weer online komen.
Oja en bij de Jasper VB is het precies hetzelfde top serie Heroes.
En Lost moet toch echt stoppen na dit seizoen.
Als ze doorgaan dan ga ik natuurlijk door met kijken maar wel in mijn achterhoofd zoiets van, kappuh nou!!!

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2007 22:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er is eerder deze week bekend gemaakt hoe lang LOST nog doorgaat... de makers wilden nog twee seizoenen, zoveel denken ze nodig te hebben om het verhaal wat ze [schijnbaar] al sinds seizoen 1 in hun hoofd hebben, te vertellen.

"The powers that be" hebben echter besloten nog drie seizoenen te laten maken [seizoen 6 wordt dus de laatste], echter zijn het seizoenen met 16 in plaats van 24 afleveringen - evenveel afleveringen als wanneer het nog twee seizoenen zou doorgaan dus, maar nu duurt het dus toch nog een jaar langer [mensen die er geld aan verdienen ook weer blij]. Er komen dus na seizoen 3 nog 48 afleveringen en in totaal zal LOST als serie 119 afleveringen bevatten.

Ik zie het niet noodzakelijk als een slecht iets, misschien worden de seizoenen doordat ze acht afleveringen minder bevatten wat beter, doordat er minder mogelijkheid tot rekken van het season-long-story-arc is en ook minder filler afleveringen zijn Smiley En we weten precies wanneer het ophoudt, waardoor we er dus naartoe kunnen leven Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 09:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien seizoen 6,5 van The Sopranos nog niet uit is, ga ik binnenkort beginnen aan Entourage. Iemand fan van deze HBO serie?

RAWK!
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 09:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die draait op dit moment elke zaterdagavond op BNN (nederland 3) om 20:00..

Best leuk om naar te kijken, maar om te zeggen dat ik echt fan ben, neh

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 11:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb seizoen 1 in rap tempo gekeken. Van veel mensen gehoord dat ze er helemaal fan van zijn, voor mij is het meer easy watching.... Niet heel goed maar zeker niet vervelend. Stoor me wel aan het feit dat ik Mark Wahlberg, waar de serie op is gebasseerd, best een stoere gast vind en de hoofdrolspeler echt een softie!

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2007 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over TV-series gesproken. Dit weekend is in Berkel Enschot een of andere meeting van Hollywood-celebs enzo. Om fans te ontmoeten. Dirk Benedict komt (Face van de A-team), wat gasten uit LotR, Lost, enz. Ben benieuwd...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huilen Locke Huilen

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 21:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja die ja. Wat is daar Huilen aan?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Check het einde van de nieuwste aflevering maar eens Monddicht

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2007 22:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Locke is natuurlijk niet dood...het was uiteraard geen kogel door het hoofd...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mei 2007 00:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan, vind je het niet heel vet dat ik Face en Murdock ga ontmoeten? Smiley. Hoeveel uur hebben wij vroeger wel niet A-team gekeken? Ik lach me dood eigenlijk! lachen.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mei 2007 01:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is natuurlijk de BOMB! IK had niet begrepen dat je zo ook ging ontmoeten. Groet ze voor me! Vraag een handtekening ....
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mei 2007 15:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel grappig ja, die star con. Je betaalt alleen wel 15 eypo voor een handtekening.

En face is heel oud

RAWK!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mei 2007 16:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mang, die face hoef ik niet te ontmoeten hoor ...nah
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mei 2007 20:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, ik heb ze kort wel even gesproken, maar het bleef maar duren tot ik ze op camera kon interviewen. Op een gegeven moment vond ik het wel mooi geweest, en ben ik 'm genokt. Handtekeningen waren inderdaad 20 euro, foto's 30 Smiley.

Goeie vetpot voor de oude dag dacht ik zo. Die gasten hebben op 1 zo'n dag 5000 ballen verdiend denk ik.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2007 13:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Huilen Locke Huilen

Ik weet niet meer of ik nu aflevering 18 of 19 gezien heb, maar volgens mij ben jij er 1 verder dus misschien geen dingen meer verklappen hier.

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2007 15:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn post verklapt nog niet zoveel, alleen dat er iets met Locke is wat ik niet leuk vind Tongsmiley Het is meer de post van Jan die wat verklapt Knipoog
En ik heb geen idee wie hier allemaal de serie nog volgt [m.b.t. spoileren], volgens mij niet zoveel meer? Ik lees er in ieder geval weinig over nog in dit topic...

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2007 21:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanmiddag de eerste 2 afleveringen van Entourage gezien. Inderdaad nogal oppervlakkig, edoch vermakelijk.

RAWK!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2007 15:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zou charlie nu wel echt dood zijn?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2007 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

***LOST-SPOILERS***

Ja, ik denk het wel. Sterker nog, de makers hebben het bevestigd in een interview, heeft te maken met dat ze niet echt meer een verhaal voor hem hadden sinds zijn drugsverhaal in s1-s2, plus het feit dat ze al heel s3 zijn dood suggereerden, en niet de fans wilden belazeren door dat toch niet te doen.
Ik zit meer met die laatste minuten van de flash-ba - uhm, flash-forward, met Jack tegen fucking Kate: "We have to go back, Kate!" lachen

Nu weer acht maanden wachten...

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2007 16:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jep ik las het ook net. Het is jammer maar gelijk hebben ze... Verdrietig
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2007 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie denkt er nog meer dat Jack Shepherd eigenlijk Jacob (de herder) is?
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2007 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik niet.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mei 2007 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

***LOST-SPOILERS***

Dit staat er waarschijnlijk in het krantenartikeltje die Future-Jack steeds aan het lezen is:
Quote:
"The body of John Lantham of New York was found shortly
after 4 am in the 4300 block of Grand Avenue. Ted Worden,
a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises
coming from the victim's loft. Concerned for tenants'
safety, he entered the loft and found the body hanging
from a beam in the living room. According to Jaime Ortiz,
a police spokesman, the incident was deemed a suicide
after medical tests. Latham (sic) is survived by one
teenaged son. Memorial services will be held at the
Hoffs-Drawlar Funeral Home tomorrow evening."

Ik denk dat het Michael is, aangezien deze persoon een tienerzoon had. Nadat Michael en Walt terugkeerden aan het einde van seizoen 2, hebben ze waarschijnlijk hun namen veranderd om aan de publiciteit te ontkomen.
Dit verklaart ook waarom Kate niet naar de begrafenis zou willen, omdat Michael haar en de anderen heeft verradden en ook nog eens twee van hun heeft vermoord.

Het zou zomaar kunnen Chill

En niemand gaat me vertellen dat het echt Walt was die Locke uit die graf hielp, ik vond het duidelijk dat het een verschijning van Jacob of Smokey was.

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 02:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, iedereen al bij met Soprano's voor deze zondag? Het is zo FUCKING vet lachen.

Nu nog de aller, aller, allerlaatste. Kan me nog lachen worden Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 16:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ai ai ai, ik zie overal op internet koppen opduiken over de laatste Soprano's! Das niet goed! Ik moet 'm nog zien, maar wacht op Floor of Danny of wie dan ook om eens bij te kijken Smiley.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 21:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

LOST SPOILERS:

Xurk schreef:
Ik denk dat het Michael is, aangezien deze persoon een tienerzoon had. Nadat Michael en Walt terugkeerden aan het einde van seizoen 2, hebben ze waarschijnlijk hun namen veranderd om aan de publiciteit te ontkomen.
Dit verklaart ook waarom Kate niet naar de begrafenis zou willen, omdat Michael haar en de anderen heeft verradden en ook nog eens twee van hun heeft vermoord.

Het zou zomaar kunnen Chill

Nah, ik denk eerder dat het iemand is die dan Jack moest bewaken of zo, aangezien ze ook pas weer contact opnemen als hij dood is, dus dat ze nu pas weer durven.

Welk seizoen van de Sopranos is nu op TV?? Of heb je het over Amerika?

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 23:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In Nederland zijn ze volgens mij net begonnen bij de eerste afleveringen van seizoen 6. Dit laatste seizoen heeft, in tegenstelling tot eerdere seizoenen, 21 afleveringen.

De aaaallllllllllllllleeeeeeeeeerrrrrrrrlaatste Soprano's ooit was gister op TV in Amerika.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren Eindelijk aan Lost begonnen. Monddicht Wel cool, volgende week maar weer kijken.

Sopranos zit ik te wachten op S6 deel 2 dvd box.

RAWK!
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ai ai ai, ik zie overal op internet koppen opduiken over de laatste Soprano's! Das niet goed! Ik moet 'm nog zien, maar wacht op Floor of Danny of wie dan ook om eens bij te kijken Smiley.

Ik ben er inmiddels klaar voor, maar ja....
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 09:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Gisteren Eindelijk aan Lost begonnen. Monddicht Wel cool, volgende week maar weer kijken.

1 ding over Lost (naast 'wat doet een ijsbeer op Hawaii?'): wat doet een 8 maanden zwangere vrouw in een vliegtuig?

RAWK!
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 09:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze wil haar kind af staan aan een familie aan de andere kant van de wereld.. maar dat zal nog wel duidelijk gemaakt worden.

maar succes met lost, ik ben goed verslaafd, maar gelukkig kan ik nu 8 maanden afkicken Knipoog

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs schreef:
Ze wil haar kind af staan aan een familie aan de andere kant van de wereld.. maar dat zal nog wel duidelijk gemaakt worden.

maar succes met lost, ik ben goed verslaafd, maar gelukkig kan ik nu 8 maanden afkicken Knipoog

Ik bedoelde dat een vrouw die 8 maanden zwanger is niet meer mag vliegen. Maar volgens http://www.transavia.com/tra/faq.nsf/vwwebdocs/NL~313 mag het tot 36 weken, dus ik zat er naast.

RAWK!
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha je hebt het nog uitgezocht ook! Smiley

Als je dat bij alle vreemde dingen gaat doen in de serie zal je het nog druk krijgen Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Rudeless schreef:

1 ding over Lost (naast 'wat doet een ijsbeer op Hawaii?'): wat doet een 8 maanden zwangere vrouw in een vliegtuig?

Ik ook ja, ik wilde het niet kijken tot nu toe, omdat ik het begin gemist had, maar nu van voren af aan! Komt alleen op maandag neem ik aan?

er zaten wel meer dingen in die niet kloppen.

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jup, iedere maandag een dubbelaflevering Smiley En over die dingen die niet kloppen, daar kun je je beter niet té erg aan storen, anders ga je het nog druk krijgen inderdaad, zoals Thijs al zei Knipoog
Gewoon lekker die mysterieën volgen! Ja-knikker

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur