Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Vlaanderen bij Nederland?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 00:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is al wel vaker ter sprake gekomen (Bart de Graaff voxpopte er al eens over in Antwerpen dacht ik), maar nu blijkt opnieuw dat Nederlanders het wel leuk zouden vinden als Vlaanderen na 150 jaar weer bij Nederland zou komen.

http://www.depers.nl/binnenland/94461/Nederlanders-willen-Vlaanderen.html

Wat jullie? Mij lijkt het wel een mooi idee. Ik vind sowieso dat Nederlanders, waaronder ondergetekende, veel te weinig van onze zuiderburen weten. Hoe vaak hoor je nou eigenlijk Belgisch nieuws op de Nederlandse TV? Terwijl de Vlamingen wel heel vaak aan ons aandacht besteden.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 00:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zou voor de Vlamingen wel een oplossing zijn voor dat eeuwige gedonder met de Waloniërs, maar meer voordeel zie ik er eigenlijk niet in. Wat heeft Nederland eraan? Meer ruimte om lekker vol te bouwen met snelwegen en huizen? Is het al het gedoe waard? Ik denk trouwens dat de Belgen er al helemaal niet op zitten te wachten.
Maar ja als zo'n groot deel van de Nederlanders het wil moeten we maar een oorlog beginnen Tongsmiley

Laatst aangepast door Lonja op 22 Aug 2007 00:42, in totaal 1 keer bewerkt
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou er absoluut geen bezwaar tegen hebben. Dan heeft Nederland eindelijk echte bergen.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 00:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik lees nu de Daily dose, Friesland bezet gebied?
Haha, door wie dan?
[offtopic]Arrogante Amsterdammers die vinden dat door een stuk Friesland bij Noordholland eigenlijk gewoon heel Friesland bij de randstad moet, ook niet meer dan logisch na die nieuwe treinroute? Misschien kunnen we Friesland eindelijk onafhankelijk laten zijn, zij hun zin, en dan Vlaanderen daarvoor in de plaats veroveren. Blablabla[/offtopic]

Zijn trouwens de Deltawerken en Zeeland in 2020 door de klimaatverandering al verdwenen? Knipoog

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 15:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gent en Antwerpen bij Nederland? En Rockwerchter wordt een Nederlands festival? Hoe leuk ik het ook zou vinden. Ik denk dat het veel van zijn charme zou verliezen als het echt zo zou zijn. Al zou het voor de muziek- en filmindustire van Nederland wel een goede impuls zijn.

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En Zeeuws-Vlaanderen zinken we af ofzo? Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 17:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga morgen naar Antwerpen, een filmpje maken over deze kwestie! Iemand nog briljante ideeën?

Heb eerst een interview met een hoogleraar Vlaamse geschiedenis, dan met iemand van een Vlaams-Nederlandse vriendschapsorganisatie, en dan nog ff naar een frietkot ofzo.

Zat te denken aan iets met Jan van Speijk...

"Dan liever den lucht in!"

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 20:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

België bij Nederland, Brabant bij België, ik vind het allemaal goed.

RAWK!
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We hebben Limburg toch al Knipoog
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 22:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Brabant bij Belgie niet. Dan owrdt internet fucking duur!
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 23:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Brabant bij Belgie niet. Dan owrdt internet fucking duur!

Datalimieten?!?!?! Fuckyou!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur