Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » [3d] Mooie plaatjes
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Sep 2007 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik keek weer eens op de Gallery van CGtalk en damn, zo'n realistisch 3d plaatje heb ik nog nooit gezien.. Waarschijnlijk omdat het zo goedkoop overkomt Smiley
Dit is dus geen foto, maar door iemand in 3D gemaakt:

( wireframes: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=121&t=532817 )

En nog wat 3D plaatjes voor de liefhebbers Smiley

meer: http://forums.cgsociety.org/forumdisplay.php?f=121&page=1&sort=dateline&order=&pp=25&daysprune=10

Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 03 Sep 2007 20:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind ze eerlijk gezegd niet bijster goed Nietlachen

Bericht Geplaatst: 03 Sep 2007 21:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ken je betere dan?

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Sep 2007 09:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, vooral die derde is echt absurd goed! Die eerste ook overigens... Leuke plaatjes vetvetvet!
Mooie binnenkomer op mijn werk ook, meteen half naakte goedkope wijven op mijn monitor! Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Sep 2007 16:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind juist die middelste niet van echt te onderscheiden, de eerste en de derde klopt iets niet aan omdat die vrouwen er veel te perfect uitzien.

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mee eens, maar die derde is een heel vet model danny maar de voeten vind ik minder getextured.

@pim, heb je die modellen die gemaakt zijn in zbrush3 al gezien?
wel allemaal van die "fantasie" modellen (orks en shit), maar ook erg mooi.

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 11:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jasper, voor deze modellen (iig de bovenste paar) is ook een sculpting programma gebruikt voor extra details (volgens mij ook zbrush).
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 14:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens mij heb ik cgsociety gelezen dat ze in Lightwave gemaakt zijn. Maar ik kan het mis hebben.

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 15:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

onder andere ja Smiley

Quote:
Software: After Effects, BodyPaint, Lightwave 3D, Photoshop, ZBrush
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur