Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » mp4 naar quicktime
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2007 14:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

heeft iemand een idee om het goed om te zetten. Ik heb een stukje film in mp4 formaat en ik kan het niet in bijv After Effects openen. Maar dat zou ik wel graag willen zeg maar.
Ik wilde m omzetten met sorenson squeeze, maar dat doet hij niet!?!

iemand een idee?

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2007 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uit de Daily Dose van een tijd terug:

Quote:
Converteren van elk videoformaat naar elk ander formaat

Voor diegenen die vaak aan het eikelen zijn met honderden videoformaten, die allemaal niet op elkaar aansluiten, is hier een programma'tje: SUPER.

SUPER is eigenlijk zoiets als Squeeze, maar dan veel uitgebreider en gratis! Flash naar DV? Nintendo DS naar DivX? 3GP naar DVD? Allemaal geen enkel probleem.

Moeilijker is het om de downloadlink te vinden op de site van het tooltje. Service van de zaak: Hier issie. De officiele website staat

http://gpl.download.free.fr/A9A272829C61A6A9D86B50FF/SUPERsetup.exe
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2007 20:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik ga t ff checken. thanks a bunch Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur