Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post wat je maar wil #1
s-bloom
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2007 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zoerk
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2007 22:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://homestarrunner.com/weeklies/ss_philosophy.mp3

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2007 22:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lame

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2007 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=289959

Over lame gesproken. Volgens mij heeft 'ie teveel naar zijn broer gekeken... Zweet

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2007 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat zielig voor 'm... "En 't is altijd zo'n leuke jongen in de film" Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2007 09:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
COLORADO SPRINGS, Colo. -- A Colorado Springs elementary school is banning the game of tag on its playground -- after some children complained that they'd been chased or harassed against their will.

Assistant Principal Cindy Fesgen of the Discovery Canyon Campus school said running games will be allowed, as long as students don't chase each other.

Fesgen said two parents complained to her about the ban, but most parents and children didn't object.

Two elementary schools in the nearby Falcon School District did away with tag and similar games in 2005 in favor of alternatives with less physical contact. Officials at Evans and Meridian Ranch elementaries say that encouraged more students to play games, and helped reduce playground squabbles.

Colorado Springs schools are not alone. Schools in Cheyenne, Wyo., Spokane, Wash., and Attleboro, Mass., have banned tag at recess. A suburban Charleston, S.C., school not only banned tagged, but outlawed all unsupervised contact sports.
Site Admin

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2007 09:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gebeurt heel vaak en er is niks aan de hand maar het ziet er wel tof uit:

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2007 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit zeg!

Dit is ook wel cool:

http://overschat.stunthouse.com/

Soort Hot or Not, maar dan Overschat - Onderschat.

Ik heb gisteren Second Life gesubmit en die staat nu op één Rockon!!

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2007 21:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Giel Beelen laat zich wurgen en gaat nogal naargeestig out.

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/VARA/serie/VARA_101153641/VARA_101153639/bb.20070826.asf?start=0:23:47.624
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 02 Sep 2007 18:25, in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Aug 2007 22:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel bizar.
Moet je ook maar kunnen, iemand zo out laten gaan zonder meteen zijn nek te breken.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2007 01:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.concertzender.nl/media.php?id=323&width=207

Bericht Geplaatst: 03 Sep 2007 12:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit: om 04.00 worden de kudo's van de dag op Dumpert.nl gewist, en staat alles weer op 0.

Door vannacht om 4 uur mijn Louis van Gaal filmpje als testje ff één kudo te geven staat ie nu weer nummer 2 in de top 5. Best humor...

http://www.dumpert.nl/mediabase/11543/b46cf476/meester_van_gaal_geeft_college.html

Bericht Geplaatst: 03 Sep 2007 14:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Giel Beelen laat zich wurgen en gaat nogal naargeestig out.

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/VARA/serie/VARA_101153641/VARA_101153639/bb.20070826.asf?start=0:23:47.624

Inderdaad bizar. Maar wat gaat dat ook snel.

Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Sep 2007 09:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gatsie, die foto van het dode kindje had ik nog niet eens gezien... Akelig zeg... Zweet

Het is een vreselijke site (die muziek!), maar het is voor ouders natuurlijk ook vreselijk om hun kind te verliezen, laten we wel wezen.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Sep 2007 18:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is het toch jammer dat Studio Brussel in Den Bosch alleen via de kabel te ontvangen is. Ik krijg genoeg van 3fm in de auto. Het vreemde is dat je Stubru TOT Den Bosch perfect kan ontvangen. Zodra je voorbij Vyght ben niet meer.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 08 Sep 2007 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Staat tinkebell nu op de voorpagina van NRC Handelsblad? Weliswaar niet met haar eigen 'kunst'? Of zie ik dat verkeerd.

Bericht Geplaatst: 08 Sep 2007 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Blijkbaar niet of niemand heeft de NRC hier, hier toch nog een foto:

ja, samsung kwaliteit.

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 04:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yep, that's her! Bij weer wat werken van Jonas Staal.

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 14:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Man overleden na aanval met bijl op station Roosendaal

Zondag 9 september 2007, ROOSENDAAL - De 22-jarige Thijs Geers uit Bergen op Zoom is zaterdagavond met een handbijl aangevallen op station Roosendaal en later op de avond overleden. De politie heeft op het station een 41-jarige verdachte aangehouden. Het slachtoffer was onder andere actief bij de tennisverenigingen Smash in Bergen op Zoom en Vierhoeven in Roosendaal en de voetbalclub MOC'17 in Bergen op Zoom.

http://www.bndestem.nl/roosendaal/article1855931.ece

Hoe kun je dat nou verzinnen, die jongen zit gewoon te wachten op het station en wordt dan ineens aangevallen door een malloot die met een hakbijl om hem in gaat staan hakken. Damn, ik heb vroeger nog getennist tegen die gast en mn zusje laatst nog.

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziek verhaal ja... Net als bij die Jesse destijds. En nog steeds is gedwongen opname van mensen met schizofrenie niet toegestaan... Ziek.

Ik heb trouwens het NRC en toen ik dat wrak zag dacht ik alleen maar: niet weer die Jonas Staal. Heb dus niet verder gekeken, en zie nu idd dat Katinka erbij staat Smiley

Marleen, ken je die Jonas een beetje? Is ie echt zo Volkert van der G. als ik dacht dat ie was? Totaal humorloos in ieder geval, en meer dan alles overtuigd van zijn eigen morele gelijk.

ps. Dat autowrak vind ik trouwens wel een goede vondst. Beetje contra-Baudrillard zeg maar. Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 11:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ken hem niet persoonlijk, heb 'm een keer aan de telefoon gehad heel kort. Katinka kan goed met 'm overweg. Hij is in elk geval geen Volkert!

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 18:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net bij Oprah : 'It doesn't matter if you support the war in Iraq, we all support our troops.' Ik vraag me wel eens af in hoeverre Oprah nu echt een politieke agenda heeft.

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 00:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is een van die dingen van de Amerikaanse samenleving waar ik m'n vinger maar niet achter kan krijgen.

De VS hebben een samenleving die gestoeld is op de notie dat elk individu een eigen verantwoordelijkheid heeft om voor zichzelf de juiste (morele) afwegingen te maken. Bij elke oorlog, ook bij Irak, kan een individu een eigen morele beslissing nemen.

Alleen in het geval van soldaten telt opeens het eigen morele oordeel niet meer. Dan zou het desertie heten en kan je de gevangenis in. Het zelfs weglaten van een eigen oordeel wordt zelfs bewonderd, zoals Koos zegt.

Al dat gelul over Irak destijds. Iedereen die zich verdiepte in Irak wist dat al van tevoren dat er een propagandaoorlog aan de gang was. Maar als soldaat hoef je je daar niet druk over te maken.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 09:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Feit is natuurlijk wel dat áls je daar eenmaal zit, niet zelden vanwege je verrotte economische achtergrond, en je leven dagelijks op het spel zet, het laatste wat je wilt horen is dat je met iets fouts bezig bent.

Vooral als je misschien wel denkt dat wat je doet daadwerkelijk beter is voor Irak...

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 10:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Juist door een machtblok zoals Oprah kunnen er volgens mij grote politieke thema's gestuurd worden. Probleem is alleen dat Oprah zoveel macht heeft dat ze het financieel eenvoudig zonder dit soort acties kan volhouden. Een ander voorbeeld is bijvoorbeeld 'oprah's debt diet',iedereen kent het verhaal van de groeiende schuldenlast in de VS, denk bijvoorbeeld aan de hypotheekcrisis deze zomer.

Quote:
Het is noodzakelijk dat we een maatschappelijke discussie op dit terrein op starten. Zorg dragen dat belang ingezien wordt, dat successen getoond worden en dat particulier initiatief ingezet wordt om deze problematiek op te lossen.

Dit kan alleen met aansprekende persoon die als boegbeeld gaat functioneren en mensen op sleeptouw neemt. Voorbeeld is USA met Oprah's Debt Diet. Binnen haar tv programma besteedt Oprah Winfrey hier aandacht aan. Inmiddels doen 1 miljoen Amerikanen mee aan dit schulden dieet.

bron:http://www.stemoped.nl/index.php?id=14&element=630

Enerzijds kan het zo zijn dat de show hier aandacht aan besteed omdat ze ' het geweten van de VS' vertegenwoordigen, anderzijds kan het ook eenvoudig ingefluisterd worden.

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2007 19:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha Tom, wat mooi allemaal die filmpjes, ben ff uitgebreid campus.tv aan het checken. Wist niet dat je er zo actief voor was Knipoog

Quote:
Tom Roes, wat ben jij een ontzettende domme burger. Ga in de koelkast zitten, stop je witte sokken in je reet, ga dan maar lekker vroeg naar bed en stik in je borstvakje.

Quote:
Tom roes, of je breekt een keer door met dit soort praktijken, OF je zit over 20 jaar in een VINEX-wijk te Almere met een diahatsu cuore (geleend van ome DSB HOOG) nog steeds te jammeren over het niet verworven lidmaatschap.

ik heb gezegd.

Bij deze: http://campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=886

Haha, wat een mannetjes ROFL

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2007 18:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Schokkende feiten: Zweet
volgens mij wordt het zo langzamerhand tijd de conservenblik voorraad op orde te gaan maken...

Noordpoolijs smelt in record tempo

(Check ook de schokkende grafieken onderaan)

Quote:
Het is nu goed denkbaar dat het noordpoolijs in de zomer al voor de helft van deze eeuw volledig weggesmolten zal zijn in plaats van voor het eind van deze eeuw, waar tot nu toe van werd uitgegaan (IPCC, zie ook onder Verder lezen). De meeste klimaatmodellen berekenden namelijk een veel minder snelle afsmelting van het zeeijs; het huidige afsmelttempo is door geen enkel klimaatmodel voorspeld.
...

Het smelten van zeeijs heeft geen directe gevolgen voor de zeespiegel, zo leert ons de Wet van Archimedes. Drijvend zeeijs verplaatst net zoveel water als het eigen gewicht. Als zeeijs smelt, wordt het verplaatste water vervangen door smeltwater.

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2007 19:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach, dat vriest wel weer vast in de winter, en op de noordpool worden vrij weinig gewassen verbouwd, dus die conserverblikvoorraad is ook nog niet nodig. maar volgende zomer laat ik de deur van mijn koelkast wel open staan, houdt de opwarming een beetje tegen idee Knipoog

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 20:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb de afgelopen tijd gespeeld met de gedachte om mijn cabrio in te ruilen voor een BMW E24 635csi. Ik heb nu besloten om dat voorlopig nog maar niet te doen (ik ben erg content met mijn Cabrio's looks, degelijkheid, betrouwbaarheid en rijgedrag). Maar het blijft zo'n brute wagen!

3.5l 6 in lijn met 240PK ; 1400 kilo oldtimer (in de meeste gevallen geen wegenbelasting)
De uitvoering op de foto heeft niet meer de originele motor maar een moderne M5 motor met 340PK / 400Nm Mmm . Ik heb zo'n idee dat deze auto me wel zou bevallen! Alleen de 1 op 10 tot 1 op 8 die de originele motor verbruikt zal niet meer haalbaar zijn vermoed ik Tongsmiley Toch is de auto qua aanschaf prijs niet schrikbarend duur. Hij staat te koop voor 11.000, maar denk dat hij wel voor 10.000 verkocht wordt.

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2007 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dinsdagochtend stond ik op het busstation en ik dacht ineens (klik)
aan een heel kort loopje dat ik ooit heb gemaakt. Zomaar, uit het niets. 's Avonds gezocht, nergens kunnen vinden woensdagavond gezocht, donderdagavond gezocht. En dat stomme melodietje bleef maar in mijn hoofd spoken, terwijl ik dacht dat ik dit ooit eens niet had opgeslagen oid. Grrr Maar gisteravond vond ik 'm per toeval in een stoffig achterafhoekje op mijn harde schijf Smiley
Maar ja hoe er mee verder hè. ayay

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2007 14:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iemand hier achter laat al de hele dag Billy Ocean over de patio schallen. Nu 'Get outta my dreams, get in to my car', zonet 5 x achter elkaar WHEN THE GOING GETS TOUGH (the tough get going). Nou ben ik dus ook groot fan van Billy Ocean, en ik wil deze persoon graag ontmoeten, maar wat voor iemand kan het zijn die zo graag hard Billy Ocean draait?!

Billy Ocean toen:

en nu:

Hamer

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2007 16:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb een flashboekje om mijn Fonita strip heen gemaakt, leukleukleukleukleuk http://www.nonka.org/fonita/ *spamspam*

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2007 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij is leuk Marleen. Vette tekeningen en een leuk einde van het verhaaltje.
Zonder de uitleg op de achterkant had ik er waarschijnlijk wat anders uit opgegemaakt dan 'wat bedoeld werd'. Niet dat dat verschil maakt, het is een kunstig stripje.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 10:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op de voorpagina van het Brabants Dagblag, onder "Het vertrek van Koeman bij PSV", een stukje over in nieuwe tak binnen het bedrijf waar ik werk. Mijn baas is er erg trots op en ik ook wel een beetje. Echt een hardstikke leuk initiatief.

Quote:
Voor het eerst zorgimkerij

Donderdag 1 november 2007 - ZALTBOMMEL - De zorgimkerij is een landelijke primeur voor Rivierenland. De Stichting Woonvormen in Zaltbommel is de initiatiefnemer voor de variant op de zorgboerderij, al jaren een begrip als werkplek voor mensen met een beperking.

De zorgimkerij wordt gevestigd op een niet nader genoemd landgoed in het Gelders Rivierengebied. De eigenaar van het landgoed wil vooralsnog niet te veel publiek trekken, vandaar de terughoudendheid, legt Hans Hansma uit, directeur van Stichting Woonvormen. De producten van zorgimkerij ®Bij (Er bij) zullen worden verkocht in Het Wapen van Gelderland op de hoek van de Markt in Zaltbommel.

www.zorgimkerij.nl
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 11:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn Bram wat een bak!!! Maarrem 1 op 10, 1 op 8 en aangezien zo'n bak gewoon zeurt om lekker doorrijden denk ik dat sneller rond de 1 op 6 zal liggen. Zo'n beemer moet roken vanachteren en dwars gaan in bochten!!! Knipoog
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 12:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huh?! http://www.offscreen.nl/tomroes.php

Grappig, maar hoezo?

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je weet toch dat Tom vanwege zijn site (en goede looks, natuurlijk) een soort van halfgod is onder studenten media en cultuur?

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2007 22:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Blijkbaar!? Hamer "A real dutch hero", pffff. Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2007 13:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

tranen met tuiten...

Bericht Geplaatst: 05 Nov 2007 01:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Groetjes vanuit Philadelphia Airport, aan het wachten op mn domestic vlucht naar Orlando, whoehoee, laat die vakantie maar beginnen. Ja-knikker

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur