Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Salvia Divinorum
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kent iemand deze drugs al? Het is een plant waarvan je de bladeren kan kauwen, en dan ga je trippen.

Die wil ik dus ook maar eens gaan verbouwen, maar ik weet zo 1-2-3 niet waar ik stekjes kan krijgen. De enige webwinkel die ik heb gevonden doet het niet echt meer....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kunt Salvia gewoon kopen in de paddo-winkel in Den Bosch. Is een soort halicineerde salie en niet illegaal. Bij die winkel zeiden ze dat het nogal heftig spul was, maar bv maarten vertelde me dat het wel meeviel.

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 17:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is vooral heel vies... Heb 't jaren geleden bij Maarten een keer gerookt geloof ik. Toen ging De Nijs nog gek doen.

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 17:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet of het exact deze soort is, maar ik heb het ooit gerookt. Toen merkte ik er niet heel veel van, maar ik heb inderdaad ook gehoort dat het vrij heftig is.

Nog een huis-tuin en keuken plantje wat misschien kan interesseren is de Klimmede Blauwe Winde
En papaver natuurlijk....
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2007 17:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BrownB hebben het toevallig 2 weken geleden geprobeerd. Eerst 10 minuten erop zitten kauwen, maar dat was zó smerig. Daarna een mix gemaakt met wiet en dat opgerookt. Effect was plezierig (ik heb me bijvoorbeeld de uren erna prima vermaakt met de gekleurde lampen in de kroeg), maar niet heftig. Daarom gaan we binnenkort een wat zwaarder extract (10x) bestellen, in plaats van gedroogde bladeren.

Zelf verbouwen is trouwens niet echt de moeite waard, daar je voor 3 euro al 3 gram gedroogde salvia hebt.

http://www.azarius.nl/smartshop/psychedelics/salvia_divinorum/

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2007 18:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Het is vooral heel vies... Heb 't jaren geleden bij Maarten een keer gerookt geloof ik. Toen ging De Nijs nog gek doen.

Ahja, dat klopt! Daar was ik ook bij. Hoopte toen ook heel erg wat te merken maar voelde er in weze geen reet van...

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2007 18:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en dat de nijs gek gaat doen, wil ook niks zeggen.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur