Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Vanavond The Edukators om 20.50 uur
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 18:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op Ketnet/ Canvas.

Ik heb 'm nog niet gezien, en ik ben wel benieuwd. Misschien is er wel helemaal geen reet aan, maar daar kunnen we later vanvond over discussieren Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De kerel van goodbye lenin, jammie SmileySmiley

Maar ik heb de film al gezien, het is zeker een aanrader!

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2007 23:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zware tegenvaller vond ik dat. Idee is erg leuk maar de uitwerking is nogal saai. Vond ik van Goodbye Lenin! ook trouwens.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 02:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb hem 2x gezien en ik kan me van de tweede keer herinneren dat ik het halverwege niet meer trok. Wel aardig om een keertje te kijken, maar ik vind GBL! een stuk beter.

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zag 'm voor het eerst op het Film Festival R'dam. Toen vond ik 'm erg vet. Zeker een aanrader.

Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2007 10:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Best leuk, maar af en toe kneuzig gefilmd/ geacteerd, en het onderwerp sprak me ook niet zo aan. Ik ben toch niet zo'n linkse kraker.

Er zaten ook wel erg veel verhaallijnen in, die niet altijd even doordacht waren. Of gewoon afgeraffeld. Beetje jammer.

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2007 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Best leuk, maar af en toe kneuzig gefilmd/ geacteerd, en het onderwerp sprak me ook niet zo aan. Ik ben toch niet zo'n linkse kraker.

Er zaten ook wel erg veel verhaallijnen in, die niet altijd even doordacht waren. Of gewoon afgeraffeld. Beetje jammer.

Als je een goede Duitse film wil zien, check Gegen Die Wand. Hard!

RAWK!
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2007 23:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ohja, die moet ik ook nog steeds kijken. Weet waarover die gaat. Waarom zit er toch geen fatsoenlijke Cinematheek in Den Bosch, net zoals die in Eindhoven (en Tilburg)?!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur