Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Bomen op de parade in Den Bosch?

Behouden of weg?
Helemaal weg
7%
 7%  [ 1 ]
Gedeeltelijk weg
14%
 14%  [ 2 ]
Behouden
42%
 42%  [ 6 ]
Vervangen door andere bomen
35%
 35%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 14

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2007 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bomen....Wat ik al zeg. haal die bomen voor de st jan weg en ik ga akkoord, de rest maakt me niet zoveel uit.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2007 13:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu die bomen voor de Sint Jan inderdaad weg en het begint te kloppen Smiley.

Die kutbomen sluiten nu de Sint-Jan buiten. Als het kindje dat niet mee mag doen op de speelplaats.

Let the Sint Jan play. FOR GOD'S SAKE LET HIM PLAY!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2007 13:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goeie opmerking trouwens: Ik ken geen één hoofdstad waar zo slecht gebruik wordt gemaakt van de mooie ruimtes.”
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2007 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog maar wat irritaties:
Quote:
'Overdonderd' door beslissing
20 dec 2007, 03:47 - Tinie Bertrums, voorzitter van de ondernemersvereniging Hartje 's-Hertogenbosch, zegt te zijn 'overdonderd' door het vervallen van dertig parkeerplaatsen op de Bossche Parade. "Het gaat ons niet zo zeer om die dertig plaatsen.

VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
Wat belangijker is dat we dachten een goede afspraak te hebben gemaakt met het college van B. en W. We zijn nu weer terug bij af. We gaan na wat we hier juridisch gezien tegen kunnen ondernemen. We gaan ook na of we met andere partijen gezamenlijk iets kunnen ondernemen."

en een zeeeeeeer terechte reactie van van Ommeren:
Quote:
Hoe hard is een afspraak in politiek?
20 dec 2007, 03:47 - Van wie is de Parade eigenlijk? wierp PvdA-fractieleider Hermie van Ommeren dinsdagavond opeens in het midden. Wat haar betreft hamerde wethouder Jetty Eugster tijdens het raadsdebat over de herinrichting veel te hard op afspraken die afgelopen zomer met ondernemers en kerkbestuur zijn gemaakt over het autovrij maken van de Parade.

Het is toch belachelijk dat de middenstand het uiterlijk van een plein bepaalt door te gaan zeiken over parkeerplaatsen. Ronduit schandalig; ik zou bijna voor referenda pleiten als de belangrijkste partij de middenstand wordt en niet de mensen die in de stad wonen!
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2007 12:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar daar draait het toch meestal om? Geld?
Uiteindelijk zal de "nieuwe" parade een halfbakken compromis worden heb ik zo'n gevoel. Met "oplossingen voor iedereen".
De middenstand had al tijden geleden aan kunnen geven dat ze parkeerplaatsen op de Parade nodig hadden. Weinig zin om daar nu ineens over te gaan klagen ook al gaat het hun niet om de plaatsen.
Uiteindelijk is de Parade officieus van "het volk", maar een referendum over hoe het eruit moet zien zal niet gaan werken. Het is niet bindend en de Nederlanders zijn te lui/laks. Ook hebben ze geen grote zak met geld en een lobby bij de gemeente dus de burger staat machteloos.

Dus wat het uiteindelijk wordt: Een vlonderterras met parkeerplaatsen aan de rand, 2 lelijke sculpturen, een haperende fontein in het midden en een paar struiken. Zo is iedereen blij Fuckyou!

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2007 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben enorm tegen referenda, maar ik vind het nóg schandaliger als alleen de mening van de middenstand meegenomen wordt.
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur