Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Brabant op het nachtnet :)
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 12:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, dat werd tijd Knipoog

Quote:
Hatsikidee! ProRail is om! De laatste hobbels zijn uit de rails getrokken, Brabant gaat per 2008 op het nachtnet!

Donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht rijden tussen half een en half zes elk uur treinen van Eindhoven naar Rotterdam (met tussenstops in Tilburg, Breda en Dordrecht) en van Eindhoven naar Utrecht (stop in Den Bosch). In Utrecht kunnen reizigers eventueel overstappen op de nachttrein naar Amsterdam.

Smoesjes als: we moeten de laatste trein nog halen naar de Randstad zijn er vanaf 2008 dus niet meer bij!

http://3voor12.vpro.nl/weblogs/rebelbass/bericht/36877119

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck yeah! Bier!

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 12:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hopla, about fucking time! Relekst Smiley
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 12:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beter!
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 12:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe relaxed!

Al had het wel wat eerder in mn studententijd mogen gebeuren.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies nu ik naar Amsterdam verhuisd ben... Mooi is da! Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 12:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet zeg! Leve de vooruitgang!

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 15:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel chill!
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 15:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eindelijk! Geen gezeik meer met slaapplaatsen, gewoon lekker naar huis...

Maar erm... waar kan ik daar meer over lezen? Aida is een lief mens, maar ik zou het graag ook ergens anders lezen Smiley

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 16:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, ik had inmiddels de hoop opgegeven dat het nog ooit zou gebeuren, heerlijk zeg! Super!

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 16:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind gewongen logeerpartijtjes altijd wel leuk..is toch een morivatie extra hard opzoek te gaan...Knipoog

Maar zeker relaxed! Vaak is het echter zo dat tegen de tijd ik in een andere stad ga slapen de treinen inmiddels alweer gewoon rijden. Het maakt de drempel buiten de deur te gaan drinken lager dus ga wel vaker mensen in Amsterdam verwachten...Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 16:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...precies kun je nog eens vechten om wie er op 't matras mag Knipoog.
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 16:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier staat er meer over:

http://www.treinreiziger.nl/treinnieuws.php?naam=Nachttreinen%20in%20Brabant%20kunnen%20gaan%20rijden

Inclusief een voorlopige dienstregeling!

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt in December al! Zo vet dit!

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zwaar gaaf. Had een tijdje geleden die petitie al ondertekend.

RAWK!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier het officiele persbericht: http://www.prorail.nl/ProRail/Pers/Persberichten/Actueel/Landelijk/Ruim+7+procent+meer+treinen+in+2008.htm

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 20:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jej Bling

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 21:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is echt superrelaxt. niet meer het laatste deel van een showtje of zelfs de laatste band van een festivalletje missen, omdat je de laatste trein moet halen.

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 22:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

WHOOOOOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! Hamer Ja-knikker ia-smiley Bier! Rock on
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2007 23:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook altijd handig als je je vriendenkring wil verbreden met daklozen die in de nachttrein doorbrengen.

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2007 00:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goed nieuws! Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2007 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanaf dit weekend, als ik het goed begrijp...

Handig voor met kerst Knipoog
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2007 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

das wel jammer dat ze net de bevoegdheden voor conducteurs willen inperken met betrekking tot agressie. Al die dronkenlappen in het nachtnet en dan vooral in brabant natuurlijk Smiley
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2007 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga het zaterdag uitproberen! Ben benieuwd of het de problemen met de laatste (stop)trein oplost....

De vorige keer namelijk dat ik in de laatste stoptrein zat (EHV naar DB), was het een grote bende van straalbezopen, strakstaande, schreeuwende en meppende agressieve mensen. We zijn een aantal keer van coupe gewisseld, maar overal was het hetzelfde. Uiteindelijk zat ik naast het enige Marokkaantje in de trein, en die had het zwaar te bezuren. Arm joch. Hij zat daar maar gewoon een beetje te zitten en uit het raam te turen, en ondertussen werd er de hele tijd door willekeurige mensen op 'm gescholden. Waaronder een gast die de hele tijd zei: ik maak je dood, vieze kut-Marokkaan, ik maak je dood!!! En dan het Hitler-groet doen...
Op een gegeven moment kwamen er 2 vreemd uitziende mannen langslopen, van die types oudere architect ofzo. En die werkten opeens die racist tegen de grond! Huh, dacht ik, maar het bleken 2 agenten in burger te zijn. Bij het eerstvolgende station werd ie de trein uitgegooid, waarbij hij nog een van die gasten mee het perron op sleurde. Bloedende hoofden, verbanddozen, overal politie en de trein vertrok weer naar het volgende station...

God, en dit was nog maar de laatste keer, andere keren heb ik ook al veel gezeik meegemaakt. Waarom is iedereen toch zo buitensporig agressief 's nachts, in de trein? Ik probeer iig tegenwoordig altijd de laatste intercity te pakken, oftewel de eennalaatste trein. Dan heb je dat gezeik niet. Pff.

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2007 22:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met nachttreinen is mijn ervaring dat iedereen altijd ligt te slapen, omdat iedereen zo naar de tering is Smiley.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2007 22:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

....en dan is't vervolgens mijn ervaring om (na vlak voor Amstel in slaap te zijn gevallen) wakker te worden van de Waal brug terwijl je hoopte wakker te worden voor Utrecht Smiley .
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 18:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:

De vorige keer namelijk dat ik in de laatste stoptrein zat (EHV naar DB), was het een grote bende van straalbezopen, strakstaande, schreeuwende en meppende agressieve mensen.

Het nachtnet stopt toch hopelijk niet voor dat gajes uit boxtel he Smiley
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2007 18:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, dat is godzijdank een rechtstreekse intercity. Maar dan heb je nog gajes wat terug moet naar Den Bosch Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 10:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Ik ga het zaterdag uitproberen! Ben benieuwd of het de problemen met de laatste (stop)trein oplost....

De vorige keer namelijk dat ik in de laatste stoptrein zat (EHV naar DB), was het een grote bende van straalbezopen, strakstaande, schreeuwende en meppende agressieve mensen. We zijn een aantal keer van coupe gewisseld, maar overal was het hetzelfde. Uiteindelijk zat ik naast het enige Marokkaantje in de trein, en die had het zwaar te bezuren. Arm joch. Hij zat daar maar gewoon een beetje te zitten en uit het raam te turen, en ondertussen werd er de hele tijd door willekeurige mensen op 'm gescholden. Waaronder een gast die de hele tijd zei: ik maak je dood, vieze kut-Marokkaan, ik maak je dood!!! En dan het Hitler-groet doen...
Op een gegeven moment kwamen er 2 vreemd uitziende mannen langslopen, van die types oudere architect ofzo. En die werkten opeens die racist tegen de grond! Huh, dacht ik, maar het bleken 2 agenten in burger te zijn. Bij het eerstvolgende station werd ie de trein uitgegooid, waarbij hij nog een van die gasten mee het perron op sleurde. Bloedende hoofden, verbanddozen, overal politie en de trein vertrok weer naar het volgende station...

God, en dit was nog maar de laatste keer, andere keren heb ik ook al veel gezeik meegemaakt. Waarom is iedereen toch zo buitensporig agressief 's nachts, in de trein? Ik probeer iig tegenwoordig altijd de laatste intercity te pakken, oftewel de eennalaatste trein. Dan heb je dat gezeik niet. Pff.

Dat was vast op een vrijdag? Is elke week hetzelfde. Pubertjes gaan rechtstreeks uit school naar terassen tot de laatste trein, waar zich de wekelijkse Best-Boxtel Battle ontvouwt. Te triest.

RAWK!
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bahbah trein

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 10:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Dat was vast op een vrijdag? Is elke week hetzelfde. Pubertjes gaan rechtstreeks uit school naar terassen tot de laatste trein, waar zich de wekelijkse Best-Boxtel Battle ontvouwt. Te triest.

Dat was idd op een vrijdag! Nu snap ik het. Want op zaterdagavond is het iets minder erg (maar dan moet je als meisje alleen je ook niet in die trein wagen...).

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2007 12:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn vriendin is vannacht in de allereerste nachtnet-trein geweest van Tilburg naar Den Bosch... dikke feest aan de gang in die trein met een cabaretier, muziek, eerste klas mogen zitten, eten en champagne, grappig Smiley

Bericht Geplaatst: 16 Dec 2007 11:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren in E'hoven geweest bij het skatepark, hebben we eindelijk nachtnet, pakt toch iedereen de laatste stoptrein terug naar DB. Het is nog effe wennen denk ik. Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Dec 2007 13:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik nam afgelopen vrijdag ook de nachttrein van Tilburg naar Utrecht. Die eerste brabantse nachtritjes voelen allemaal heel gezellig aan, iedereen was in een hele goede bui. Was dat met de trein elke dag maar zo.

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Dec 2007 15:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja want vannacht in de nachttrein van Den Haag naar Amsterdam waren wij zelf de luiddruchtige jongeren Smiley. Vijf tijdschriften en kranten op elkaar kapot gemept Smiley.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Dec 2007 20:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vrijdag genachttreind tussen Tilburg en Den Bosch. Relaxt.

RAWK!
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 19:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klinkt gezellig, lekker gillen en schreeuwen, herrie maken, da's mijn ding.

Misschien in de nacht-trein een keer een optreden doen...
Flinke bak herrie maken.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur