Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Wilders film
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 03:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De wilders-film veelal besproken in de media.

Is het niet eens tijd dat iemand een film uitbrengt over Wilders, vol met leugens...nog VOORDAT zijn film uitkomt.

Deze een beetje underground lanceert met de naam "uitgelekte Wilders film". Torrentjes posten, zorgen dat je op enkele grote blogs komt.

Ik kan het zelf niet maar ik wil wel meedenken aan ideeen.

De film moet wel serieus zijn maar vol met heerlijke leugens, gewoon de man in de zeik trekken en imago-brekend.

- Opa en Oma van Wilders smerige NSB-ers
- Broer van Wilders actieve neo-nazi in Duitsland.
- De seksuele verhouding tussen Hirshi en Wilders.
- Wilders, wallenbezoeker die alleen buitenlandse liefst illegale hoertjes neukt. (om vervolgens alleen de kant van de hoertjes te interviewen die hij heeft bezocht)

Meer ideeen?

Volgens mij liggen er genoeg connecties op t forum in de media wereld of niet?

Of zijn jullie stiekem intussen allemaal Wilders aanhangers geworden?
Het is toch wel tijd om op te staan tegen deze idioot.
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 08:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een idioot is het. Maar wel een idioot die dit nederland nodig heeft.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 09:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Henk schreef:
Een idioot is het. Maar wel een idioot die dit nederland nodig heeft.

Als kiespijn dan toch.

RAWK!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel een grappig idee Smiley Had een soortgelijk idee mbt Balkenende bij de afgelopen verkiezingen; modder gooien op zijn Amerikaans ROFL

vet idee Jan, wil Desi B. misschien meewerken? Beschuldiging van homoseksueel getinte sms-stalkerij of iets dergelijks?

Naamsuggestie: Ayaanisqatsi

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 13:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik word eigenlijk dooziek van dat gezeur over Wilders. Inmiddels zone ik al bijna uit als het weer over hem gaat. Ik vind dat die gast met nog geen één constructief idee is gekomen, en maar wat roept. Ik heb dan niet zo'n zin om me druk te gaan maken.

Bovendien is het probleem nogal dat bij een film je zijn persoon aanvalt, niet de ideeen waar hij voor staat. Dat lijkt me dus helemaal niks. Bovendien zijn deze punten:
Quote:

- Opa en Oma van Wilders smerige NSB-ers
- Broer van Wilders actieve neo-nazi in Duitsland.
- De seksuele verhouding tussen Hirshi en Wilders.
- Wilders, wallenbezoeker die alleen buitenlandse liefst illegale hoertjes neukt. (om vervolgens alleen de kant van de hoertjes te interviewen die hij heeft bezocht)

Natuurlijk compleet onzinnig. Al was zijn hele familie psychopatische moordenaars, dan hoeft hij het nog niet te zijn. Seks met Ayaan zou ik ook wel willen. En dat wallenbezoek lijkt me niet waar Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er is al een tegenbeweging tegen Wilders opgezet toch? Tegen de 'verwildering' van de samenleving. Het eerste wat ze nu hebben gedaan is dit: http://www.benoemenenbouwen.nl/

Zie ook: http://www.nu.nl/news/1374430/10/Prominenten_roepen_op_tot_tolerantie_en_respect.html

Beetje slap eerste initiatief, hier bereik je niet veel mee als je het mij vraagt, hopelijk komen er sterkere axies. Hoewel Wilders er wel weer door op z'n pik getrapt was, maar ja, dat is hij nogal snel dus dat zegt ook niet zoveel:

Quote:
PVV-fractieleider Geert Wilders moet niets hebben van de oproep. Volgens hem zijn de ondertekenaars "onnozele en naïeve dwazen". Wilders noemt ze ook "dhimmi's", waarmee hij niet-moslims bedoelt die zich uit vrees onderdanig gedragen ten opzichte van moslims.

"De islam verdient geen respect, maar moet fel worden bestreden als intolerante en fascistische ideologie", stelde het Kamerlid woensdag in een reactie.

Er circuleert wel ergens materiaal op internet waarop Wilders in de jaren tachtig te zien is op een punkfeestje, en waarin klasgenoten en vrienden van vroeger vertellen dat hij veel blowde of zo. Maar ja, hoewel het wel echt waar is is het niet echt schokkend.

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 18:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Inmiddels zone ik al bijna uit als het weer over hem gaat.

Vertaling aub?

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 21:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:

Hij had toch al een Poolse hoer als vrouw?! Knipoog
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 22:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Thijs R. schreef:

Vertaling aub?

Da's alleen duidelijk voor de incrowd, vrees ik...

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2008 22:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom snappen al die politici niet dat iedere vorm van aandacht die gast versterkt. Ook weer die hoofdcommisaris van Amsterdam met zn waarschuwing voor mogelijke rellen als die film uit gaat komen. HOUD GEWOON JE BEK MAN!

En ja er zal wel weer een of ander tvstation met slappe knieen zijn die zegt: "Kom maar geertje... wij zenden het wel uit, als wij het niet doen doet iemand anders het wel" (Ik gok uiteraard op SBS, of zou de NOS tegenwoordig zelfs zo diep zijn gezonken)

Maar het ergste vind ik nog de discussie over een film waarvan de inhoud nog niet eens bestaat. Het zou wel humor zijn als ie dalijk gewoon met the godfather 4 komt en dat het dan ook nog een zwaar goede sequel blijkt te zijn. (het verborgen cinematografisch talent van Geert Wilders Knipoog)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 00:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Tom schreef:
Thijs R. schreef:

Vertaling aub?

Da's alleen duidelijk voor de incrowd, vrees ik...

Wow. Lekker verongelijkt weer. Misschien tijd voor lesje Engels? Dat is namelijk de incrowd waar het om gaat. (Alhoewel ik mij graag schaar onder de fans van anglicismen)
http://www.usingenglish.com/reference/phrasal-verbs/zone+out.html

Lonja schreef:
Er circuleert wel ergens materiaal op internet waarop Wilders in de jaren tachtig te zien is op een punkfeestje, en waarin klasgenoten en vrienden van vroeger vertellen dat hij veel blowde of zo. Maar ja, hoewel het wel echt waar is is het niet echt schokkend.

Dat was het programma Profiel, van de KRO. Als je kijkt naar de meeste vooraanstaande rechtse lui, dan waren dat vroeger allemaal hippies, punkers en linkse commentatoren Smiley.

Verder ben ik het met Paul eens. Niet repressief discussie ontwijken als hij hem aangaat, maar niet actief die discussie weer aanzwengelen. Dat gelul over "verwildering" is alleen maar koren op zijn molen. Kom eens met een zinnig alternatief.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur