Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Pim.... hoe heette dat nummer....
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 02:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar we om 08.00 nog even op gingen in die club 23?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 04:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat was Don't Fear The Reaper van Blue Oyster Cult, begeleid door Mike Starink en zijn 'vinger'-dansje.

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 12:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, was het Trentemoller met Moan...?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 19:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is het origineel:
royksopp-what else is there

En Trentemoller heeft die geremixed, dat is wat we daar hoorde:
http://www.youtube.com/watch?v=r1JFJ5yWE3Y

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 19:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met x op klonk het zo veel beter! Gieren

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 20:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou dit nummer ken ik toch alleen van alcohol hoor Smiley

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2008 01:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha. Smiley. Tot 2:30 is het inderdaad wel een beetje van die minimalcrap ja. Daarna wordt het wel echt cool. Stukje bij 2:30 is cool, En vanaf 4:00 ook wel weer...!

Lekker nummertje hoor... lekker nummertje... lekker ja...

En Marijn: Dat nummer was niet in die club, maar in de pop/rockbar........ duhh..
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2008 02:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, typisch zo'n nummer. Smiley

Maar bewaar maar Thijs, voor onze playlist. Knipoog

En was Marijn ook mee naar Berlijn....?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2008 02:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, nee hoor. Maar ik weet niet wat ie bedoelt met Mike Staring en z'n vingerdansje... Ik haat die gast...
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2008 03:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan me bij het horan van dat nummer weer precies herinneren wanneer we die hoorden.. Dat was toch in het sneue zaaltje waar we effe op dat blok zaten? Vet nummer... Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2008 03:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Trentemoller is heerlijke muziek!!!

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2008 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En weet men hier nog meer goeie dance/electro/disco/synthpop tips? Wat ik op dit moment wel leuk vind uit mijn "Electro, Dance, Disco, House, Techno" mapje is:

Quote:

CSS - Cansei de Ser Sexy [2006]
Goldfrapp - We Are Glitter [Alternative][200
Groove_Armada-Soundboy_Rock-2007-uF
Justice - Cross [2007]
New_Young_Pony_Club-Fantastic_Playroom
Roisin Murphy - Overpowered
Simian_Mobile_Disco-Attack_Decay_Sustain_Release

Daar kan nog meer bij...
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2008 21:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Overduidelijk een gebrek aan cowbell in dat lijstje, Thijs...

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2008 22:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Booka Shade! Goose kan er nog bij, Sven Vath, Steve Rachmad, Bart Skils, etc... vooral veel techno en minimal. Goose is meer electro. Alter Ego misschien?

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2008 23:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goose electro? 't moet niet gekker worden...

Bericht Geplaatst: 08 Jan 2008 04:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ga 't eens checken! Maar minimal vind ik nogal.. nouja.. minimaal Smiley. Niet echt bijzonder interessant zegmaar Smiley. Bovendien associeer ik het vooral met saaie feestjes die het net-niet-echt zijn en waar iedereen van de map is.

Laatst aangepast door Thijs R. op 08 Jan 2008 14:30, in totaal 1 keer bewerkt
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jan 2008 05:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Of Montreal - Hissing Fauna, Are You The Destroyer?
Manitoba - Start Breaking My Heart
Isolée - We Are Monster
Her Space Holiday - The Past Presents The Future
Styrofoam - Nothing's Lost

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur