Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Guidos overgewaaide gabbers naar de US
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 01:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn god een hele fenomeen in Amerika, Guido's een soort overgewaaide gabbers.

Een Guido luistert naar: Housemuziek, danst ala gabber.
- Heeft meestal zijn kraagje omhoog
- Zijn haren hebben een bepaalde look met veel gel
- Vaak een zweetbandje op
- Gebruik van steroide

Heerlijk....youtube het maar eens.

Parodie:

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 02:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klinkt inderdaad erg achterlijk, op YouTube vind ik echter alleen maar mensen die ze belachelijk maken en niet de Guido's zelf Tongsmiley

Wat ik laatst ook tegenkwam en ook zo'n vage stroming vind, is de Melbourne Shuffle:

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 03:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er toch stiekem best vet uit... Hoe doen ze dat? En waarom is er 5000 jaar beschaving voor nodig voordat mensen dit verzinnen? Hamer

Laatst aangepast door Tom op 27 Jan 2008 14:54, in totaal 1 keer bewerkt
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er beter uit dan die gare jumpstyle.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
Mijn god een hele fenomeen in Amerika, Guido's een soort overgewaaide gabbers.

Een Guido luistert naar: Housemuziek, danst ala gabber.
- Heeft meestal zijn kraagje omhoog
- Zijn haren hebben een bepaalde look met veel gel
- Vaak een zweetbandje op
- Gebruik van steroide

Heerlijk....youtube het maar eens.

Parodie:

Damn. Wat een kneuzen. Gieren
Kijk dan die haartjes ROFL

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn dat lijken wel Superdudes. Heb ze zelfs gespot in de rij voor de Kulturbreauerei in Berlijn.......
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 16:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lee Hotti is al lange tijd een fenomeen op vele fora
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 16:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=guido

Quote:
A sad pathetic excuse for a male; not necessarily of Italian descent, but most likely; usually native to the New York/New Jersey Tri-State area.

WARDROBE: tight zipper shirts, tracksuits, designer jeans, fuzzy kangol hats, tiny hoop earrings, fake gold chains, and related Euro-trash garb and tacky cheese-wear.

NATURAL HABITAT: Known to frequent Tri-State area malls looking for club gear to waste their week's pay on (most likely spotted shopping at "Bang Bang" in Staten Island). During the day when not at their food delivery, telemarketting, or construction job, can be located at their local gym tanning or lifting weights. Can be found nightly at mainstream danceclubs they read about online (SF, Webster Hall, Etc.). Most notable for cruising the Jersey shore in an old car (Honda, Mustang, etc.) which has been tinted, painted and sports $1,000-$3,000 rims in a feeble attempt to look like new. Guido cars usually have a boomin' system through which cheesy music like freestyle, commercial club/trance and hip-hop (anything KTU plays) is loudly blasted.

GENETIC LINKS: Directly related to modern day urban-guidos, A.K.A. "wiggers," A.K.A. "wegros;" urban-guidos are white males who once exhibited the traits referenced above, but have now instead opted to keep it unreal, with wardrobes consisting of clothes from labels like FUBU and Rocawear which they bought on sale at Macy's. These individuals still listen to the same music and drive the same type of car as their predecessor; it is usually just their choice of attire and use of slang and poor speech skills that differentiate them from the classic guido. Most guidos are distrusting of non-whites despite the fact some of their attire and music can be traced to non-white origins.

PASSTIMES/RECREATIONAL ACTIVITIES: Guidos enjoy beating up a non-white or homosexual while assisted by a group of 5-10 guido friends backing them up; engaging in date rape; and displaying their lack of rhythm by dancing poorly in the middle of a club's dance floor while non-guidos look on in disbelief.

If you know a Mike, Joe, Rob or Tony, he's probably a guido.

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 17:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 19:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oeh Jan, lekker ding!!!
Ik vind het meer die mooiboys waar laatst die foto's van gepost werden dan gabbers.

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2008 19:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, ik zie nu pas dat het Jan is lachen

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 12:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Melbourne shuffle is de shit, heb een hoop plaatjes liggen hier waar ik ze blij mee kan maken Ja-knikker
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 15:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind die Melbourne Shuffle ook wel cool. Soort gabber en moonwalk door elkaar Smiley

Wat guidos au naturel dan. Nouja, mensen die ze nadoen Smiley.

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel verwarrend allemaal, die Amerikaanse subculturen...

Quote:

lee hotti
103 up, 4 down

Douchebags that strive for the "Carmine Gotti" look. Strictly male, they wish they were part of the Italian mob-scene, although most of the time they aren't even Italian. They make up for this by wearing fake designer clothing, and sporting tanning-booth or sunless tans. They follow the same criteria, so they're easy to spot, though sometimes they can be mistaken for girls.

1)They all have spiked hair, usually bleached. Hats are not uncommon.
2)They generally wear the same kinds of clothes... long-sleeved dress shirts or polos with a popped collar. Fake bling or designer knock-off accessories are often used.
3)They show no expression in any photographs.
4)They often wear makeup.
5)They are usually engaged in some sort of homoerotic pose or activity.

That lee hotti over there is licking that other guy's face... I need to gouge my eyes out.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 23:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley......hier een asian versie:

Laatst aangepast door n de la phonque op 29 Jan 2008 23:46, in totaal 1 keer bewerkt
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 23:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:

Dat zie ik toch liever dan die gabberbitsjes met hun grote pupillen, weggeschoren haren en scheve bek kauwend voor de camera Smiley
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier nog een duit in't zakje, (damn die gast hier met die zwart-rode zweetband gaat behoorlijk door 't slijk):

Laatst aangepast door n de la phonque op 30 Jan 2008 00:00, in totaal 1 keer bewerkt
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2008 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is ook echt fantastisch:

[url]http://www.sugababes.nl/_*gekkebarbie[/url]
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over die Melbourne Shuffle nog: ik vind de moves er wel geinig uitzien en kan er dan ook wel gebiologeerd naar kijken [het filmpje wat ik postte heb ik ook al iets van vijf keer gekeken], het ziet er in ieder geval veel ingewikkelder uit dan bijvoorbeeld jumpstyle. Maar wat ik nou zo vaag vind is dat het bijna allemaal lui zijn met emo/alto haarstijl, alto/Duitse-tiener kleding, maar dan dansen ze op zulk muziek Hamer lachen

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh oh. We worden ouwe lullen! We snappen de jeugd niet meer Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die Jagerbombs zijn best lekker overigens.... Smiley
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 18:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm moet eerlijk bekennen dat ik dat ook denk Smiley.....
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jan 2008 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Maar wat ik nou zo vaag vind is dat het bijna allemaal lui zijn met emo/alto haarstijl, alto/Duitse-tiener kleding, maar dan dansen ze op zulk muziek Hamer lachen

Volgens mij lopen alle Duitse tieners er zo bij. Ik vind Duitsland sowieso veel meer een alto-land dan Nederland. Leuk!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur