Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » In Europa - De serie
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2007 23:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heeft iemand de eerste aflevering al gezien? Het zit echt heel mooi in elkaar. Ik heb het boek nooit gelezen, maar ik las dat dit voor ongeveer 80% anders is.

De geschiedenis van het 20e Europa wordt verteld aan de hand van de verschillende plaatsen in europa, en de (nakomelingen van de) mensen die er een rol in speelden. (De kleinzoon van Franz Ferdinand bijvoorbeeld, of de achterneef van degene die 'm neerschoot).

De eerste aflevering is een soort vooruitblik op de afleveringen die nog gaan komen. Het komt elke zondagavond om 21.05 uur op Nederland 2. En wordt op dinsdag herhaald om 23.25.

Er is ook een uitbebreide website: http://www.ineuropa.nl
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2007 00:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh ja shit dat begon zondag! Vergeten dus. Wil het wel gaan volgens als ik eraan denk!

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2007 07:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh te gek! Ga ik zeker volgen!

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2008 00:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb het de laatste tijd eigenlijk niet meer kunnen volgen. Vind het heel interessant, maar misschien dat ze soms iets te veel blijven hangen op een bepaald gegeven en dat te breed aan bod laten komen.

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2008 00:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het gaat gewoon traag. Maar ik kan het gelukkig on demand kijken. Dus ik kan er elke keer goed voor gaan zitten Smiley. Maar ik vind het nog steeds heel erg cool!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 02:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het gaat goed, maar Belgen kunnen het niet verstaan!

http://www.nrc.nl/media/article924171.ece/Vlamingen_kunnen_Mak_onvoldoende_verstaan
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur