Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Het allerlekkerste op de wereld vind ik:
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2008 20:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pepper!

Maar geen Nederlandse peper maar die lekkere Surinaamse peper.

Zonder peper is er voor mij geen eten. Mmmm!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2008 20:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag ze gisteren nog liggen in de Albert Heijn, me afvragend wat het was. Ik dacht paprikaatjes... Zweet

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2008 23:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja ik zie die dingen ook overal, maar ik weet niet wat ik ermee moet Smiley

Als je thuis bent moet je even met me langs de super hier om de hoek Jan. Kan je me ff bijpraten Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2008 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Madame Jeanette's zijn dat toch? Pepers idd Smiley Lekker als je Thais kookt, maar niet teveel!

Ik denk dat ik hamburgers toch wel het lekkerst vind. En dan met name Whoppers of gewoon lekker zelfgemaakte cheeseburgers. Daar kun je me serieus 's nachts voor wakker maken! Mmm (Nou ja, dat kan eigenlijk voor heel veel (vet) eten lachen)

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2008 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je moet uitkijken met die pepers hoor...
Geen grappen met die pittjes maken.

Was hier een stagiaire, hij dacht ook dat het kleine paprika's waren.
DUs hij ze lekker klein snijden, hard aan het werk met zijn mes. Het is warm, hij veegt in zijn gezicht, in zijn ogen.

Hij is op de EHBO beland. Ze kunnen echt branden.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2008 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Prachtnederlands.
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2008 23:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kan er heel makkelijk die gele pepersaus (sambal) van maken die altijd bij Surinaamse Warungs krijgt.

Erg lekker, maar weet nog goed toen ik het voor het eerst at (denkende dat het net zo heet is als oelek ofzo), ik heb een half uur lopen janken van ellende.

Nodig:
500 gram verse Madame Jeannette
2 grote uien
3 teentjes knoflook
2 eetlepels suiker
1½ eetlepel zout
2 verse citroenen
2 theelepels azijn
2 eetlepels olijfolie

Bereiding:
Uien, knoflook en pepers fijn malen in een keukenmachine of vijzel. Zout, suiker, azijn en olijfolie erdoor mengen. Ook het sap van de citroen toevoegen. Goed mengen. In een schone glazen pot bewaren; de sambal blijft dan wekenlang goed.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur