Now breaks my clomp... Ze hebben daadwerkelijk al die mensen bereid gevonden mee te doen aan hun clip...?
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
Laatst aangepast door Tom op 25 Mei 2008 15:28, in totaal 1 keer bewerkt
BrownB Addict
Geplaatst: 25 Mei 2008 15:26
Vet. Tja, ze zouden niet op youtube zitten als ze niet aandachtsgeil waren he? Wel leuk om weer de klassieke all your base are belong to us te zien.
_________________ Harvey Pekar: Ordinary life is pretty complex stuff.
Xurk Senior Addict
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:42
Echt supervet!
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 25 Mei 2008 23:32
Damn, bijzonder vet! Wat ziet die zanger er ook cool uit tegenwoordig. En nog een leuk nummer ook...
Maar nu is 't wel afgelopen met die YouTube-hommage he... Nu is 't klaar... ok?
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 25 Mei 2008 23:36
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan Senior Addict
Geplaatst: 26 Mei 2008 07:59
Ik snap niet wat hier zo leuk aan is. Een stelletje nerds die wat flauwekul verzinnen en een matig nummer spelen?
Ik snap niet wat hier zo leuk aan is. Een stelletje nerds die wat flauwekul verzinnen en een matig nummer spelen?
RJ, die "ik heb alles al gezien"-attitude begint een beetje slijtageverschijnselen te vertonen
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
dasjj Senior Addict
Geplaatst: 26 Mei 2008 14:32
Tom schreef:
Robert-Jan schreef:
RJ, die "ik heb alles al gezien"-attitude begint een beetje slijtageverschijnselen te vertonen
Maar, dat je al wat kent van een hommage is ook weer niet zo heel gek hè....
_________________ [size=1][font=Comic Sans MS][color=orange][/color][/font]
Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur