Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Theo Maassen doet stom..
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 20:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat 'n idioot...

http://www.parool.nl/parool/nl/24/theater/article/detail/15645/2008/06/01/Theo-Maassen-gooit-camera-journaliste-kapot.dhtml
http://www.parool.nl/parool/nl/24/theater/article/detail/15713/2008/06/01/Communicatiefout-leidde-tot-incident-camera.dhtml
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 20:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sjah, als er hem beloofd is dat er niet gefotografeerd mag worden lijkt het me toch vooral een fout van de organisatie. Nogal stomme actie, maar ik vind 'm nu niet gelijk een idioot hoor.

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 20:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een opmerking was denk ik ook wel voldoende geweest... dit vind ik zwaar overdreven.

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 21:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan hoef je toch nog steeds niet een camera kapot te gooien? Je kan toch ook je show stilleggen ofzo?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 21:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb je het tegen mij? uhmmm
Ik zeg toch dat het nogal een stomme actie is?

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 21:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb je gelijk in, had ik overheen gelezen.

Maar je relativeert 't 'n beetje, en dat kan ik eigenlijk niet echt. Theo Maassen is een van m'n grote helden, maar ik vind dit eigenlijk wel iets idioots hebben Smiley. Je hoeft niet naar iemand z'n camera te meppen als je niet gefotografeerd wil worden.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 21:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah zo. Dit is natuurlijk 1 van de vele dingen die hij gedaan heeft, al die andere dingen waren wél in meer of mindere mate tof, dus ik schrijf hem niet gelijk af, bedoel ik maar.

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, dit relativeert 't Smiley

Quote:
Gooide op de grond
Njiokiktjien: "Hij zei: 'wie is hier aan het fotograferen?' en kwam op mij af en zei: 'geef die camera maar hier'. Ik weet ook niet wat me bezielde, maar hij kwam dreigend op me af, dus ik gaf hem. Ik had het idee dat hij er een grap mee uit zou halen."

Toen vroeg Maassen, volgens de fotografe, aan het publiek: 'Wie wil dat deze camera kapot gegooid wordt, moet nu klappen'.

Njiokitjien: "Iedereen ging klappen. Echt klapvee. Toen zag ik mijn camera twintig meter door de lucht vliegen en totaal kapot vallen. Toen was ik echt in shock."

Het was de schuld van het publiek Knipoog

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2008/6/1/010608_theomaassen.html
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze actie past bij zijn huisstijl. Hij flipt wel vaker (tegen een meisje tijdens een voorstelling, waarvoor hij later zijn excuses heeft aangeboden. En tijdens een of andere reclamestoet in E'hoven, die hij aanviel)

RAWK!
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het echt een kinderachtige en debiele actie. Al helemaal dat ie zichzelf gaat verantwoorden door het publiek ook nog eens om bijstand te vragen.
Machtsmisbruik in mijn ogen.

Hij had ook de camera gewoon af kunnen pakken en na de voorstelling terug kunnen geven.

Waarom gaat dat publiek ook klappen? uhmmm

Ik vind het behoorlijk sneu voor de fotografe.

Huisstijl my ass. Sociaal onbekwaam heet dat. Zoiets kun je gewoon niet maken.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 14:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nu heeft ie twee van onze verslaggevers de camera afgepakt en het bandje eruitgehaald. Maar ze zijn te bang om terug te gaan lachen.

Wij laaiend natuurlijk. Want ze hebben de camera gewoon teruggekregen, maar durven nu niet de voor hun klaargelegde bal in het doel te trappen...

Stagiaires... Knipoog
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 16:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het ook een idiote actie, nergens voor nodig.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 19:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een suffe 13 in n dozijn foto's maakt dat mens trouwens Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 00:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hij mag bij me langskomme voor een nieuwe huisstijl, als iedereen er zoeentje op zou nahouden zou het echt feest zijn...

en meer dan 10 NLers op een hoopje (publiek) is gewoon eng.

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

maurice schreef:

Huisstijl my ass. Sociaal onbekwaam heet dat. Zoiets kun je gewoon niet maken.

Ik praat 't ook niet goed, maar dat is nu eenmaal de onvoorspelbare aard van het beestje. Des te onbekwamer van de organisatie dat ze die fotograaf niet hebben ingelicht over het fotoverbod.

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur