Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Pinkpop live stream
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2008 13:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ahh gezellig weer pinkpop kijken
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/11998947

nu Moke, das erg saai, maar vanavond Foo Fighters, daar ben ik toch wel benieuwd naar!

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 17:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pffft, die zeikerds van Rage Against The Machine hebben geen toestemming gegeven voor uitzending, altijd hetzelfde met die communisten.

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 18:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn. Zit 't even op NL3 te kijken, en de regie is echt om te janken. Wordt er een half liedje alleen maar gevuld met beelden van meezingende lelijke bakvisjes van 16...

Maar hopen dat er nog wat leuk langskomt. Beelden van Pinkpop blijven altijd een beetje treurig..
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat metallica optreden Gieren
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet goed? Ik zag 'n filmpje op 3voor12, en dat was wel ok.

Met de bakvisjes is het nog steeds slecht trouwens. Wat 'n lelijke nieuwe generatie staat er op stal hey....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 20:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kom op hey, vuurwerk! da kan je toch niet maken!

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Metallica vond ik echt treurig ja. Maar ja, ik had er ook niet meer van verwacht, het is toch al jaren duidelijk dat Metallica een andere band is dan ze ooit waren.
Maar ik zat ook heel de tijd te wachten op het 'vuurwerk'. Paar vlammetjes, en dat was het dan Nietlachen
En bakvisjes zijn toch altijd hetzelfde? Ik vind het wel leuk om ook ff het publiek te zien.

Van RATM valt me vies tegen van ze. Da's nou het enige optreden waar ik echt naar uitkeek.
Alanis Morisette zou je ook niet meer terugkennen trouwens, die is flink aangekomen.

Edit: Die KD Tunstall oid is wel tof!

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 20:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Metallica is nu bezig op die stream. De eerste drie nummers waren allemaal oldskool en ook al zijn het ouwe bokken, ze kunnen ze nog steeds spelen.

RATM was toch allang bekend, die hebben al zovaak concerten niet laten uitzenden.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 20:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad 'oid', want het is KT... Katie... Bijzonder geil wijf Smiley

Voicst was ook wel echt vet zeg... Leuk bedacht, dat 'freezen', een heel nummer lang Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Alanis Morisette zou je ook niet meer terugkennen trouwens, die is flink aangekomen.
!

Dat viel me ook al op. Ik geloof dat ze van haar man af is. Tsja, dat heeft zijn bijwerkingen blijkbaar.

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 21:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:

RATM was toch allang bekend, die hebben al zovaak concerten niet laten uitzenden.

Weet ik veel, ik volg niet zo veel concerten live op TV. Met Pinkpop hopudt t wel zo'n beetje op ongeveer. Da's toch iets anders dan gewoon muziek luisteren van een band.

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 23:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In 1996 ging ik naar Dynamo Open Air, ik heb weken zitten lobbyen bij mijn ouders of ik niet na DOA nog naar de Pinkpop-maandag mocht voor RATM (er reden zelfs speciaal bussen vanuit DOA meen ik mij te herinneren).

Nee natuurlijk. En nu 12 jaar later loop ik ze weer mis omdat het achteraf een stel zeikerds blijken.

En dan blijkt Alanis Morisette helemaal geen rock-chick te zijn zoals ze zich voordeed in die eerste clip van haar (you oughta know).

Wat dan wél weer mooi was om te zien is zo'n grote massa mensen achter een podium. Door Lowlands ben ik eigenlijk alleen nog maar gewend aan tenten, en die lijken nooit zo druk bezocht als één podium.

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2008 23:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik vond eigenlijk alles slecht wat ik gezien heb en dat is echt niet altijd zo. Metallica was een drama, wat een slechte drummen en frappant ook dat niet alles uitgezonden mag worden. Besef dat deze band zelf de mensen heeft om op te nemen en te mixen en zelf na het snel afmixen door de metallica profs is het nog neit gelukt er iets goeds van te maken.

Foo Fighters was een fantastische show, maar muzikaal vrij matig. QOTSA klonk als een suffe VPRO vaatdoek... VPRO mensen kunnen niet mixen, al het laag eruit, maar daar gaat deze band eigenlijk over.

Voist was een drama, wat een belabberde mix en vreselijke slecht gespeelde samples en gitaarstukken. En als je beseft dat het een goede drummer is, vraag je toch af wat deze band nu zelf dacht te gaan doen op zo'n bijzondere dag.

Gastmuzikanten deden niks bijzonders en waren bij Moke echt vreselijk slecht.
Ik begrijp hier niks van, want normaal zie ik toch wel een aantal bijzondere dingen.. Maar dit jaar... heb alles gezien, maar het ene was nog slechters dan het andere.
Heb ik het nog niet over alle joy division rip-offs, das sowieso slecht. Smakelijk, maar het spel is zo belabberd.

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Henk schreef:
Dat metallica optreden Gieren

IDD. Die verdienen niet beter dan een kudde gelegenheidsalto's met roze hoedjes.

RAWK!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
wat een slechte drummen

Haha, die Lars inderdaad Gieren

Stop dan toch onderhand gewoon.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 12:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
In 1996 ging ik naar Dynamo Open Air, ik heb weken zitten lobbyen bij mijn ouders of ik niet na DOA nog naar de Pinkpop-maandag mocht voor RATM (er reden zelfs speciaal bussen vanuit DOA meen ik mij te herinneren).

Nee natuurlijk. En nu 12 jaar later loop ik ze weer mis omdat het achteraf een stel zeikerds blijken.

als je ze op tv zou zien zou je ze nog niet echt gezien hebben. Ik heb in de nacht van zaterdag op zondag besloten om toch te gaan. Heb een geweldige dag in de zon gehad. Overdag alleen the Hyves gezien. was wel cool. QOTSA wel half gekeken, maar dat kan mij sowieso niet echt bekoren.
RATM...fucking hell. ik krijg er nu weer kippevel van. Dat was echt de ultieme shit. Ze waren goed, energiek, fanatiek. Het publiek kwam langzaam op gang, maar ging uiteindelijk massaal los. Fuck, dit was, samen met Bob Dylan het meest indrukwekkende live-werk wat ik ooit heb gezien. Ik moest op een gegeven moment bijna kotsen van het springen, moshen. Ik ging op een gegeven moment gewoon hard, zonder drugs...
Deze show had alles erop en eraan...

Ik had in '96 hetzelfde als Laurens, heb sindsdien altijd gezegd, ik ga nooit naar pinkpop (had 1x beelden gezien ervan toen) tenzij RATM weer komt. Dat is de enige band die mij erheen krijgt. Ik was bijna niet gegaan vanwege de kosten. dagkaart aan de dagkasse was € 80,-
Maar dat was het alleen voor RATM al dubbel en dwars waard...

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2008 13:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Amy MacDonald Love

Verder heb ik gisteren wat live registraties bekeken op NL3:
Kaiser Chiefs: vals gelal
The Hyves: idem
Alanis Morisette: zouteloos
Counting Crows: don't get me started
Justice: Wat een gave podiumaankleding met die lichtgevende muur van marshalls. Gave show.
QOTSA: Goede muzikanten maar ik kan er niet zoveel mee.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 00:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://nl.youtube.com/watch?v=GJw71WZesUU

net na de helft van het filmpje zie je een security gast een ventje die op de grond ligt op zijn kop slaan. Leek me in deze situatie nogal overbodig. Wat een kankerlijer. Kutmojo met zijn domme crowdsurf verbod.

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 09:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hahaha, ik heb net ff een recensie van 3voor12 gelezen over RATM en het kan niet anders dan dat ze behoorlijk verbitterd zijn vanwege het feit dat ze niks mochten uitzenden ervan. best triest eigenlijk...

en Laurens, hoezo zijn ze zeikerds? als je je altijd hebt verzet tegen de politieke gang van zaken en oa de rol die de media erin speelt, dan is het toch begrijpelijk als ze niet willen dat ze zelf via de media uitgezonden worden? Trouwens, als je ze wil zien, moet je er maar heen gaan. Als ik ze op tv had gezien had ik wel kunnen janken dat ik er niet heen was gegaan. Dat telt toch niet als ze 'gezien' hebben...

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2008 15:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
http://nl.youtube.com/watch?v=GJw71WZesUU

net na de helft van het filmpje zie je een security gast een ventje die op de grond ligt op zijn kop slaan. Leek me in deze situatie nogal overbodig. Wat een kankerlijer. Kutmojo met zijn domme crowdsurf verbod.

Wat in TYFUS LIJERS! Wordt die jongen gearresteerd ofzo?
Zal me niks verbazen als dit een keer goed escalleerd en er een paar security lui worden afgeslagen.
Mijn zege heb je!

ps wel erg vette opening van RATM trouwens.
Hier nog beter te zien:
http://nl.youtube.com/watch?v=4oJnAUvW1vY&feature=related
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur