Hoezo, wat gaat men verbieden, Udo? Fijn stukje muziek trouwens
_________________ [size=1][font=Comic Sans MS][color=orange][/color][/font]
prins geert Senior Addict
Geplaatst: 10 Mrt 2008 11:59
Cool nummer, originele track van jayz' roc boys.
Ben net een beetje aan het zoeken geweest naar de samples die kid frost gebruikt in la rasa, iemand een idee?
_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
the television will not be revolutionized
n de la phonque Senior Addict
Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:40
Damn Geert, Souls of Mischief. Vet man!....jeugdsentiment: met je boardje naar DB, beetje skaten, beetje hangen bij Sammie en 's avonds eerst Tequilla Slammers bij de 'oude'-Boulevaerd en dan naar de Boortoren of W2.
Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:41
...doet 't dan ook wel goed bij me:
Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:43
...als we dan toch bezig zijn ;:
Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:45
...nog eentje:
Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:48
...laatste , doet me denken aan de zolder bij Paultje v. Sprundel en een hele berg wiet en bier:
Geplaatst: 10 Mrt 2008 14:58
Ben de laatste tijd weer veel van die ouwe hiphop dingen aan het luisteren. Op een of andere manier hebben deze nummers altijd vette samples en een soort rielekste vibe die je nu in amerikaanse hiphop niet echt vaak meer vind. Binnenkort hiphopparty houden nielsieboy?
_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
dasjj Senior Addict
Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:13
Faahhaak mijn mp3 speler is stuk dus ik zat lekker radio Apintie te luisteren....(Rrrrrechtstreeks uit Paramaribo ) Gaat radio Apintie ruisen en echoeen !
Wat moet ik nu? Shoutcast.com doet t ook al niet en ik wil muziek luisteren!
Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:15
Snoop dogg op de luisterpaal
dasjj Senior Addict
Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:19
Maar die héb ik al geluisterd Geert. Ik wil liever iets met variatie.
(ohja ik zit hier omringd met Limburgers dus het is enigsins dringend... dat ge woe-a woe-wa komt me de neus uit!)
Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:31
Ik struikel vandaag over de samples die ik al lang zocht maar niet wist van wie het was; hier nog een:
Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:37
prins geert schreef:
Ben de laatste tijd weer veel van die ouwe hiphop dingen aan het luisteren. Op een of andere manier hebben deze nummers altijd vette samples en een soort rielekste vibe die je nu in amerikaanse hiphop niet echt vaak meer vind. Binnenkort hiphopparty houden nielsieboy?
Vet! ik ben voor!....ben in die tijd begonnen vinyl te verzamelen dus heb wel een stapeltje "shit" !
maurice Addict
Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:59
Zie ik hier toch even Souls of Mischief voorbij komen.
Hoe vet!
Ben sowieso van mening dat in de eerste helft van de jaren negentig de beste hiphop gemaakt is.
Tribe Called Quest, Pharcyde, Souls of Mischief, De La Soul en ga zo maar door.
Geplaatst: 10 Mrt 2008 16:15
Als je effe goed zoekt wordt er nog steeds wel goeie shit gemaakt hoor. Een rapper als perCeptie uit Utercht heeft nu een ernstig dik album uit!
maurice Addict
Geplaatst: 10 Mrt 2008 19:57
Oh maar ik zeg niet dat er nu alleen maar crap uit wordt gebracht. Alleen hiphop had toen een bepaalde sound en oprechtheid die nu wat zeldzamer is geworden.
Ik sta absoluut open voor nieuwe dingen, graag zelfs!
PerCeptie uit Utrecht, hmm, ik zal eens checken dan!
EDIT: haha ik hoor net dat dat een oude bekende is van mijn vriendin. Heb net even een nummer gehoord, klinkt goed! Bedankt voor de tip.
Uit de categorie harde nieuwkomers: Wat vind je van The Cool Kids? Mocht je het niet kennen, check het uit:
[/i]
Geplaatst: 15 Mrt 2008 13:27
Dope shit!
...maarre, vind dat we na onderstaand even de titel moeten vernaderen in: "welleke liedje luisterd je nou"
w00t emocore
Bullet For My Valentine - Hit The Floor
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005
krisje Junior Addict
Geplaatst: 15 Mrt 2008 14:54
Swimming Pool van Freezepop
_________________ "Common sense is not so common".
Jan Senior Addict
Geplaatst: 15 Mrt 2008 15:05
Kristel? Is dat nou nodig?
Ik vind Kristel een veel leukere naam voor je. Kris klinkt zo mannelijk, je mag wel gebruik maken van je vrouwelijke kant. Dat charmeert je wel.
Marinho Senior Addict
Geplaatst: 15 Mrt 2008 19:14
Woah!
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed."
FerryvD Addict
Geplaatst: 15 Mrt 2008 19:18
Heb hem net ook binnen gehaald, alleen nog niet geluisterd.
Marinho Senior Addict
Geplaatst: 15 Mrt 2008 19:23
Ik had de promo al een tijdje, maar aangezien die niet werkte in m'n cd-speler en er een vrij ernstige brief van Warner bij zat dat ik 'm vooral niet in m'n computer moest stoppen (*), heb ik maar gewacht tot hij lekte..
(* Coward, me.)
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed."
Geplaatst: 20 Mrt 2008 11:01
[offtopic] man, ik moet zelf de hele tijd lachen om die kop van Coppernicus in m'n avatar.....whuuuut
Marinho Senior Addict
Geplaatst: 20 Mrt 2008 16:23
Someone Still Loves You Boris Yeltsin - Dead Right
Liefhebbers van The Shins: zéker ff checken.
Koen Senior Addict
Geplaatst: 20 Mrt 2008 18:20
heb de laatste plaat van Racoon gedownload, maar vind er eigenlijk geen flikker aan..
_________________ 'Listen very carefully, I shall say this only once'