Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Zomergasten 2008...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2008 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is het niet alweer tijd voor ons intellectuele onderonsje in Augustus? Knipoog

Ik heb Plasterk vorige week maar half gezien, heb 'm opgenomen. Kijk 'm later. Maar vind JunkieXL vanavond wel bijzonder cool. Alhoewel ik de keuze wel apart vind voor hem.

De onderwerpkeuze is wat dat betreft ook vaak niet des Zomergastens, en Bas Heijne heeft er soms ook een beetje moeite mee. Maar ik vind de aandacht voor videogames en muziek op deze manier wel erg cool...!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2008 22:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heftig verhaal ook over zijn moeder en zus.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2008 22:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

edit: dubbel (kan die per ongelukke dubbel click niet makkelijk uit gezet worden?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2008 22:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gewoon 1x klikken Knipoog

Ja dat was heftig. Het tegenovergestelde van Linda de Mol. Hij was iemand waar je alles aan kon vragen, en je krijgt er een eerlijk antwoord op.

Maar een erg mooie uitzending. Kan niet anders zeggen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2008 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Junkie XL als gast maakte me niet nieuwsgierig genoeg. Heb toch maar films gekeken. Vindt de gasten dit seizoen sowieso niet echt interessant. De helft zegt me niets.

27 jul: Ronald Plasterk (1957) (minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap)
03 aug: Tom Holkenborg (aka Junkie XL) (1967) (muzikant)
10 aug: Naema Tahir (1970) (schrijfster en juriste)
17 aug: Annemarie Prins (1932) (theatermaker)
24 aug: Willem Schinkel (1976) (socioloog)
31 aug: Joop van de Ende (1942) (theaterproducent)

RAWK!
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2008 00:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben om half 11 gestopt met kijken. Ik vond Junkie XL een harde werker, die zijn droom naleeft, maar verder weinig boeiends te melden.
Ik heb respect voor wat hij doet en hoe hard het werkt, maar het kon me niet langer dan een minuut of 20 echt boeien.

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2008 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Naema Tahir is wel een interessant figuur geloof ik. Moslim die in een Leidsch corpshuis ging wonen, en toen ontdekte dat rosé en seks toch leuker is dan Allah en bidden Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur