Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Olympische Spelen Peking
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 12:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er schijnt wat afgeneukt te worden daar:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/os/2008/08/olympiers_sporten_zich_suf.html

Nog interessante combinaties Danny? Altijd leuk voor onze dagelijkse Olympische update Smiley

Kut van Theo Bos trouwens...

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 13:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En kut van Epke Zonderland...

En dat er veel werd afgenaaid op de OS was toch al jaren bekend? Smiley (Jammer voor Danny dat ie dan niet bij de sporters hoort... Knipoog)

Maareh:
Quote:
Natuurlijk zijn daar jongens bij die sommige meisjes wel zien zitten en natuurlijk komt daar seks van

Want al die meisjes worden aan de lopende band verkracht...?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hockeyvrouwen YEAH!

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 06:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren was het een erg vet feestje bij de hockeydames. Achteraf uiteraard nog effe met ze gechilled,wel fijn om het eind van de Spelen iig in een goede vibe te zitten. Gelukkig ga ik ook weer mee naar de finale dus dat komt helemaal goed, die wijven gaan echt uit hun dak zodra ze de plak binnen hebb