Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Foto-topic deel 4
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gemaakt met de D40? Mooie plaatjes!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 12:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet! Mooie kleuren inderdaad!

Heb je overigens een betaalde acount bij Flickr gemaakt? Wilde namelijk de hele zwik amerika-crap in een flickr-acount zetten maar dan laat hij alleen de laatste 200 ge-uploade zien..tenzij je een pro acount neemt. Hoe heb jij dat gedaan?

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben inderdaad na veel wikken en wegen toch dit weekend maar overgestapt op een pro. Ten eerste omdat t maar 18 euro kostte per jaar, en ten tweede omdat ik heel veel ben kwijtgeraakt toen mijn laptop werd gejat.

Nu heb ik dus een backup, én alles kan online Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2008 06:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor 18 euro per jaar heb je ook een domeinnaam en typhusveel ruimte. En wel ftp acces...maargoed, ik ben ook lui. (hoewel ik niet betaal)

http://www.flickr.com/photos/31030692@N06/

Let wel op: het is geen Zoë. Smiley
Staat er maar 2 maal tussen. (die witte baby, die andere baby is haar nicht)
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Okt 2008 16:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Klarenbeek:

Hey, bestaat dat nog....
(met andere woorden...)
Theimon
Addict