Floor
Senior Addict
|
Geplaatst: 06 Okt 2008 12:22 |
|
|
Gemaakt met de D40? Mooie plaatjes! |
|
|
Dennums
Senior Addict
|
Geplaatst: 06 Okt 2008 12:26 |
|
|
Vet! Mooie kleuren inderdaad!
Heb je overigens een betaalde acount bij Flickr gemaakt? Wilde namelijk de hele zwik amerika-crap in een flickr-acount zetten maar dan laat hij alleen de laatste 200 ge-uploade zien..tenzij je een pro acount neemt. Hoe heb jij dat gedaan? |
|
_________________ Happy Charter Club-member No 2 |
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 06 Okt 2008 12:57 |
|
|
Ben inderdaad na veel wikken en wegen toch dit weekend maar overgestapt op een pro. Ten eerste omdat t maar 18 euro kostte per jaar, en ten tweede omdat ik heel veel ben kwijtgeraakt toen mijn laptop werd gejat.
Nu heb ik dus een backup, én alles kan online  |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑ |
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 07 Okt 2008 06:14 |
|
|
Voor 18 euro per jaar heb je ook een domeinnaam en typhusveel ruimte. En wel ftp acces...maargoed, ik ben ook lui. (hoewel ik niet betaal)
http://www.flickr.com/photos/31030692@N06/
Let wel op: het is geen Zoë.
Staat er maar 2 maal tussen. (die witte baby, die andere baby is haar nicht) |
|
|
Witnie
Junior Addict
|
Geplaatst: 07 Okt 2008 16:07 |
|
|
Hey, bestaat dat nog....
(met andere woorden...) |
|
|
Theimon
Addict
|
|
_________________ It doesn't matter what's right, it's only wrong if you get caught. |
koos en ivo
Addict
|
Geplaatst: 08 Okt 2008 16:29 |
|
|
Damn wat vet, waar trek je die nou weer vandaan? Dat was nog met Nanne dus moet wel lang geleden zijn. Ik weet nog dat ik op mijn toenmalige stageadres die poster heb uitgeprint en daarmee gelijk dat ding om zeep geholpen heb. Good times.... |
|
_________________ I think animal testing is a terrible idea; they all get nervous and give the wrong answers |
Theimon
Addict
|
Geplaatst: 09 Okt 2008 04:42 |
|
|
Die grote moet ik ook nog ergens hebben, moet ik alleen ff zoeken. Hou je maar vast.......ik heb ook nog een serietje van Amazing in de Schuur in Eethen
Nieuw scannertje hiero dus lekker alles ff digitaal trekken. Ik ben met Basje al bezig voor foto's van zn feessies e.d.  |
|
_________________ It doesn't matter what's right, it's only wrong if you get caught. |
n de la phonque
Senior Addict
|
Geplaatst: 09 Okt 2008 06:36 |
|
|
...lachen, is dat dan niet een serie die zo oud is dat zelfs ik met gitaar en al d'r ook op sta ? |
|
|
Bram
Site Admin
|
Geplaatst: 09 Okt 2008 08:46 |
|
|
Jan schreef: | Voor 18 euro per jaar heb je ook een domeinnaam en typhusveel ruimte. En wel ftp acces...maargoed, ik ben ook lui. (hoewel ik niet betaal)
http://www.flickr.com/photos/31030692@N06/
Let wel op: het is geen Zoë.
Staat er maar 2 maal tussen. (die witte baby, die andere baby is haar nicht) |
Deze is geweldig!
Heb je die foto's met je nieuwe spiegel reflex gemaakt? |
|
_________________ - "If Murphy's Law can go wrong, it will"
- "If you cannot convince them, confuse them."
- "If at first you don't succeed, redefine success." |
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 09 Okt 2008 13:50 |
|
|
Jep, en om eerlijk te , ik wist niet dat een spiegel-reflex zo veeeel relaxter was dan een digitale. Het lijkt wel alsof elke foto die je schiet gewoon erg mooi wordt.
Het is trouwens niet Zoë hoor, maar haar nichtje...Chanelle. |
|
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 10 Okt 2008 01:04 |
|
|
Wat bedoel je? Ik heb namelijk een digitale spiegelreflex... |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Mart
Junior Addict
|
Geplaatst: 16 Okt 2008 17:45 |
|
|
IJs was best lekker. |
|
|
Laurens
Senior Addict
|
Geplaatst: 16 Okt 2008 21:44 |
|
|
Met Shellak? |
|
_________________ HEY HO, PLEASE GO! |
Lonja
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Okt 2008 01:15 |
|
|
Wow, een klassieke Engrish foto!
Afgelopen vakantie waren we in een wegrestaurant in Luxemburg, waar ik hier toch echt een foto van moest maken: (het gaat dus om de Engelse tekst:)
.JPG) |
|
_________________ Spoorwegen bestaan bij de gratie van dwarsliggers |
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Okt 2008 01:25 |
|
|
Thijs R. schreef: | Wat bedoel je? Ik heb namelijk een digitale spiegelreflex... |
Het ging niet over jou... |
|
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Okt 2008 02:41 |
|
|
Die van jou is ook wel erg vet Lonja! Al opgestuurd? |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑ |
Robert-Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Okt 2008 10:23 |
|
|
Haha zowel die van Lonja alswel die van Maarten zijn erg coole foto's! |
|
_________________ Robert "mastermind" Jan visit http://www.myspace.com/durworhirnigerokt |
dasjj
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Okt 2008 11:49 |
|
|
Laurens schreef: | Met Shellak? |
dat is toch dat waslaagje dat op citroenen zit?  |
|
_________________ [size=1][font=Comic Sans MS][color=orange][/color][/font] |
Lonja
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Okt 2008 15:33 |
|
|
Nee, nog niet opgestuurd, was 'm helemaal vergeten. Dacht er pas weer aan toen ik die foto van Maarten zag.  |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 24 Okt 2008 09:48 |
|
|
Blijkbaar is het wereldwijd
Waarheen opgestuurd trouwens? |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Lonja
Senior Addict
|
Geplaatst: 24 Okt 2008 13:58 |
|
|
Naar www.Engrish.com , wat ik nog steeds niet gedaan heb trouwens. |
|
Mathijs
Addict
|
Geplaatst: 24 Okt 2008 17:52 |
|
|
Ik zal m'n gezicht hier ook weer eens laten zien
 |
|
|
Sietse
Senior Addict
|
Geplaatst: 25 Okt 2008 09:42 |
|
|
 |
|
_________________ Wooooh, Fritsje Philips, Lucy Nilis, Romarioooo, Coen Dillen, Wil-ly, Cocu, van Nistelrooy,..van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi! |
Sietse
Senior Addict
|
Geplaatst: 25 Okt 2008 09:42 |
|
|
 |
|
_________________ Wooooh, Fritsje Philips, Lucy Nilis, Romarioooo, Coen Dillen, Wil-ly, Cocu, van Nistelrooy,..van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi! |
 |
|
|