_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
the television will not be revolutionized
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 08 Mei 2008 11:40
Tom: Nope!
Geert: treu, treu
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja Senior Addict
Geplaatst: 13 Mei 2008 15:52
_________________ Spoorwegen bestaan bij de gratie van dwarsliggers
Tom Senior Addict
Geplaatst: 13 Mei 2008 16:01
Hey wat leuk, het OUDSTE filmpje ooit op Internet!!!
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
Lonja Senior Addict
Geplaatst: 14 Mei 2008 14:45
Oh, ik had 'm echt nog nooit gezien.
_________________ Spoorwegen bestaan bij de gratie van dwarsliggers
Tom Senior Addict
Geplaatst: 15 Mei 2008 11:46
Mac vs. PC
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
Xurk Senior Addict
Geplaatst: 23 Mei 2008 20:12
De dochter van Dirk Kuijt...
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005
Xurk Senior Addict
Geplaatst: 29 Mei 2008 19:47
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laatst aangepast door Thijs R. op 12 Jun 2008 12:51, in totaal 2 keer bewerkt
prins geert Senior Addict
Geplaatst: 12 Jun 2008 08:24
VET!
_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
the television will not be revolutionized