Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Grappige Filmpjes
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 00:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo en de laatste, afschuwelijk...ik schaam me diep.

Mag ik nu bij 6pack?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6333383939702378066
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

NIKS MAAR DAN OOK niks GEEN REACTIE
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 17:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Scheiße Jan! Het is leuk dat jij mee doet maar verder is het te kut voor woorden!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 17:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kut voor kut stuk.

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tuurlijk is het kut, dat weet ik ook wel Smiley
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 21:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, nu zie ik het:

Bericht Geplaatst: 24 Okt 2006 13:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://video.google.com/videoplay?docid=-8149075290900820706&hl=nl
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Okt 2006 13:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Scheiße Jan! Het is leuk dat jij mee doet maar verder is het te kut voor woorden!

idd, hij zou goed bij de huidige 6pack kunnen dus.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Okt 2006 21:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toen onze poes nog een kitten was, ging zij eens uit logeren bij een stel vrienden. Het zou onze poes niet zijn als zij niet de juiste opvoeding had genoten. En een essentieel onderdeel van een goede opvoeding is het waarderen van goede muziek, en je vooral geen suffe muziek laten opdringen

niet door mij en bij mij thuis gefilmd, wel mijn moshende kitten.
en een bonuspunt voor wie weet welk nummer ze aanzet.. maar dat moet toch wel te doen zijn.

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 22:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oma en haar handtasje lachen
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 10:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Speciaal voor de kattenliefhebbers onder ons ...

[/youtube]
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 13:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=30617&c=-2&s=dd&p=1
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=30578&c=-2&s=dd&p=1
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=30570&c=-2&s=dd&p=1 ( w.t.f. ?? ) ayay
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die laatste is een parodie op Oprah Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 13:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 13:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lol @ die laatste Gieren

Bericht Geplaatst: 07 Nov 2006 20:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://video.google.nl/videoplay?docid=2267732704394898203&q=compilation

deze is zo tering vet... ik heb echt blauw gelegen naast m'n computer

Bwhaha

Bericht Geplaatst: 10 Nov 2006 17:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

internal injuries after trying to launch a powerful firework rocket from his backside.
Watch the shocking footage here!

link
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 13:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De 'onverminderde populairiteit' van Pierre Kartner is een vuile leugen. Zoveel blijkt uit deze onluisterende reportage van LuckyTV:

http://www.luckytv.nl/video_pierrekartner.html

Kende hem al langer maar hij heeft hem eindelijk online gezet. Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 01:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij is zeker melig maar ergens ook weer zo onweerstaanbaar grappig lachen

Mit
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 13:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lekker brassen met sietse take 1

lekker brassen met sietse take 2

dat krijg je als je 2 volledig ingepakte trayen dommelsch vind op de terugweg van lowlands (2004) Bier!

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 14:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ge-ni-aal.

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2006 19:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.flabber.nl/archief/018485.php

Gieren
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2006 21:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2006 22:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit lachen

Dit is dunne shit

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2006 22:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, die zijn allebei wel echt fucking vet hehepuke

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 00:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cannon Fodder theme played on Game Controllers.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 11:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oud filmpje, maar toch.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-2124146954427754068&q=Sinterklaas

vooral die laatste op die brommer is vet.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Switch-blade schreef:
Cannon Fodder theme played on Game Controllers.

Klinkt mij in de oren als een Deense band, ze hebben een heel herkenbaar accentje als ze Engels babbelen.

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 15:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ia-smiley

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Dec 2006 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL

Bericht Geplaatst: 11 Dec 2006 16:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die is echt vet ja. ze hebben haar trouwens af en toe wel echt te pakken met hun reacties.

'no more than that dress ma'am'...geniaal.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Dec 2006 17:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgen smij al wel eens langsgekomen hier maar hij blijft briljant Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://ebaumsworld.com/2006/07/aicha.html

Deze jongen loopt hier nu rond in het gebouw &)
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 11:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:

volgen smij al wel eens langsgekomen hier maar hij blijft briljant Smiley

Dat filmke met dikke dennis en denvis van the spades blijft vet idd.
moet je eens zoeken het klusprogramma van 'huub en matje' of zoiets, die zijn ook echt vet.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 22:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2006 11:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier issie dan:

KLUSSEN MET HUUB EN MATJE!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur