_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laatst aangepast door Thijs R. op 21 Sep 2006 15:49, in totaal 1 keer bewerkt
Dennums Senior Addict
Geplaatst: 14 Sep 2006 01:30
Was ook wel een geniaal stukje tv! Heb me weer een breuk gelachen!
http://youtube.com/watch?v=NpAfj9M6chs
Poker Video Lessons - Stacked with Daniel Negreanu
het meeste is een beetje simpel, maar soms ook wel handige tips.
ik wilde een hele lijst maken, valt me toch tegen...
_________________ [size=1][font=Comic Sans MS][color=orange][/color][/font]
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed."
Dennums Senior Addict
Geplaatst: 15 Sep 2006 09:13
Dus Interaddict TV is gewoon een andere naam voor grappige filmpjes? Hebben jullie al van Nieuw Dier gehoord? Nieuw programma op Talpa en gemaakt door CCCP...
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk Senior Addict
Geplaatst: 20 Sep 2006 13:17
Vette shit:
En: Bingo the Clown-o:
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 20 Sep 2006 18:22
Dan valt er nog steeds te snappen wat de "inside" is.
_________________ [size=1][font=Comic Sans MS][color=orange][/color][/font]
Michel Senior Addict
Geplaatst: 21 Sep 2006 13:16
Quote:
Witte Huis gebruikt YouTube als spreekbuis
AMSTERDAM - De regering Bush lijkt het razendpopulaire YouTube te hebben ontdekt. Het Bureau voor Nationaal Drugsbeleid (ONDCP) van het Witte Huis is sinds kort begonnen met het plaatsen van anti-drugsfilmpjes op de videosite.
Door de anti-drugscampagne door te trekken naar YouTube hoopt de ONDCP meer Amerikanen te bereiken, met name de internettende jeugd. Het is voor het eerst dat de Amerikaanse overheid de populaire videosite gebruikt als spreekbuis.
"Ook al stopt maar één tiener met het gebruik van drugs na het zien van onze filmpjes, dan al is het een succes te noemen," zo laat een woordvoerder weten. De filmpjes zijn eerder te zien geweest op de Amerikaanse televisie.
De ONDCP heeft verschillende informatielabels aan de video's meegegeven. Ze zijn te vinden wanneer men zoekt op de termen weed, marijuana, peer-pressure, war on drugs. De filmpjes zijn geplaatst door 'ONDCPstaff'.
Instructies
Op YouTube barst het van de filmpjes over drugs. Op sommige van deze video's zijn feesten te zien waar geëxperimenteerd wordt met verschillende drugs. Ook staan er video's online met instructies voor het kweken van marihuanaplanten.
Gezien het feit dat er veel tegenstanders van Bush' anti-drugsbeleid zijn, wordt verwacht dat parodieën op de ONDCP-filmpjes snel zullen volgen.
Podcast
Op YouTube kunnen gebruikers filmpjes plaatsen en bekijken. De ONDCP is de laatste jaren steeds meer aan het experimenteren met nieuwe campagnevormen. Zo lanceerde het bureau vorig jaar een eigen weblog en zet het podcasts online.
Rudeless Senior Addict
Geplaatst: 23 Sep 2006 14:36
Interview met Send More Paramedics, een hardcore band met een zombie concept:
Je kan zeggen wat je wilt, maar het zijn wel goede filmpjes. Ze zetten mensen aan tot nadenken voor ze drugs gebruiken, en het in ieder geval niet te doen vanwege groepsdruk. Daar is niks mis mee.
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
Xurk Senior Addict
Geplaatst: 28 Sep 2006 06:21
Ziet er vet uit
Je hebt zo'n spel [taking over the Internet the past 5 days], Line Rider [pas op: zeer verslavend] en er worden als een gek filmpjes toegevoegd aan YouTube van de prestaties, check deze maar: Line Rider Helicopter Escape
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005
Vet, maar ik heb nauwelijks een idee van wat ik nou eigenlijk zie... Welke bioloog kan hier licht in de duisternis brengen?
Tom Senior Addict
Geplaatst: 28 Sep 2006 20:39
Was een paar maanden geleden al op het journaal inderdaad. FUBAR ...
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 28 Sep 2006 22:25
Echt een ziek filmpje inderdaad zeg. Onvoorstelbaar hoe snel zoiets kan gebeuren.
Als ik de nieuwsartikelen trouwens goed begrijp, overleefd de jongen die je het best ziet het, in tegenstelling tot wat de voice-over zegt. De vriend die te hulp schiet is Daniel Pollen. Die na 1 klap en een steek in z'n hart binnen een paar seconden overlijdt.