Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » TV series
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2006 04:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi dat Matt Stone zo reageert. South Park is nota bene BEGONNEN als cartoon die grappen maakte over religie!

Nu wordt het hoog tijd voor een aflevering met Mohammed natuurlijk Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2006 12:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat mij mij wel opvalt aan prison break is dat de oneliners vooral van die jongen met die tattoes echt waardeloos zijn. Dat doen Jack en John daar op dat eiland een stuk beter.

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2006 13:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is me idd ook wel opgevallen...maar me er niet aan geergerd. Vooral die blik in zijn ogen die hij er de hele tijd bij heeft...Smiley

Heb gisteren Freaks & Geeks gecleared. Al moet ik zeggen dat het na Prison Break een beetje blij was allemaal was ik toch erg benieuwd naar de laatste 3 eps.

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2006 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb gisteren Prison Break ook gezien. Heb me wel vermaakt, maar de serie greep me niet echt.. Vond 't acteren ook niet echt geweldig..
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2006 19:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Is me idd ook wel opgevallen...maar me er niet aan geergerd. Vooral die blik in zijn ogen die hij er de hele tijd bij heeft...Smiley

He's my brother... :-|

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2006 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Scofield smiley...

Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 18 Mrt 2006 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De pilot van "Prison Break" --> Erg vet, ik denk dat dit wel zo'n serie gaat worden die ik elke week moet zien Smiley
Ik dacht btw dat die hoofdpersoon me erg bekend voorkwam, maar ik heb zijn CV net doorgekeken en ik ken hem helemaal niet. Vaag.

Lost was vanavond btw ook supervet weer [aflevering waarin Ana-Lucia Shannon dood[?]schiet], kan niet wachten tot volgende week!!

The 4400 had ik vorige week gemist, dus had ik een torrent gedownload om het toch te kunnen zien. Helaas voor mij was het aan het einde vet spannend [Kyle die in de spiegel kijkt en zijn lichaam freaky ziet doen] én was het een torrent van heel seizoen 2, dus heb ik me [voor het eerst sinds OZ] niet kunnen inhouden en twee afleveringen vooruit gekeken :oops: Ik kan het dus pas over twee weken weer gaan volgen Shocked

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 13:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Siquo schreef:
Ben nu in 2 dagen alle afleveringen van The 10th Kingdom aan het kijken. Vetcool Smiley

Ik ga er nu aan beginnen..ben erg benieuwd. Als het leuk is zal het weer een erg loze dag worden...al heb ik me voorgenomen eerst gewoon 1 aflevering te kijken... Moet nml ook nog aan de scriptie..Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 14:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben nu ff alle afleveringen van prison break aan het kijken, dan hoef ik me tenminste niet aan dat trage tempo van RTL te houden.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 15:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb aflevering 1 van the 10th Kingdom gekeken maar moet zeggen dat het "nicelodeon" gehalte wel erg hoog is... Moet snel beter worden anders ga ik dit slecht geacteerde verkleedpartijtje helaas snel deleten...had me er nog wel zo op verheugd... Shocked

Siquo, wordt het beter of moet je van het pratende honden-genre houden om je hierin te verliezen?

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 17:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je moet definately van dingen als Dark Crystal etc. houden. Die hond is irri maar Wolf is echt de bom. Maar het kan goed zijn dat het niet je genre is, hoor Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 17:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet je teleurstellen. Ik vond 10th Kingdom ook veel te braaf en bovendien ook nog eens veel te lang duren.

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2006 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dark Crystal vond ik destijds echt de bomb! Ik heb de dvd laatst echter nog een keer gekeken en hebben we hem maar afgezet omdat het me in deze tijd niet meer echt kan bekoren.

De wolf was ook het enige "vreemde" karakter tot nu toe waarvan ik het idee had dat het nog wel iets kon worden...maar eigenlijk vind ik de GEHELE cast vrij irritant... Ik kijk nog effe aflevering 2, dan weet ik denk ik genoeg... Opzich is het nml best mijn genre maar vind ik dit denk ik gewoon te stom.. Smiley

edit: Ik had btw al het vermoeden maar dat Ed 'al bundy' o neil zich leent als trollenkoning...hoezo typecasting...Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Mrt 2006 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op die drie trollen na worden de stereotypes nog wel echte karakters, hoor. Al hadden ze het eigenlijk best in 1,5 uur kunnen proppen.

Nu aan het kijken: alle afleveringen van The IT Crowd. Erg herkenbaar :wink:

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 04:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb Prison Break vanavond ook weer een stuk gekeken. Wel lache, maar echt grijpen doet het me niet.

Downloaden jullie ze nu ook, of niet? Anders kan ik wel ff lekker gaan lopen spoilen voor jullie? Knipoog

De 24 van vanavond was trouwens niet zo heel cool. Die van vorige week was eigenlijk ronduit suf. D'r moet weer ff wat actie komen! (Alhoewel wel een vette plottwist. Kijken wat dat volgende week oplevert...)

Wat trouwens erg gaaf is, is dat de president uit Red Alert 2 in 24 de Vice-President speelt lachen. Waar computerspellen al niet toe kunnen leiden Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 11:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als je de topic zou lezen Thijs, zou je doorhebben dat de meesten van "ons" alle beschikbare afleveringen (13) in anderhalve dag hebben gekeken...Knipoog

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 12:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aflevering 14 van Prison Break vond ik een beetje zwak, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar volgende week!

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 12:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ahja, we're back on! Maar ik denk dat ik ook hiermee effe een weekje wacht. Heb ik met Lost ook gedaan waardoor ik over een paar dagen 15 en 16 kan kijken...das toch beter...

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 16:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar Danny, de nieuwe hadden jullie dus nog niet gezien Smiley.
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 17:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, de nieuwe is aflevring 14.

Ik had Ray Wise trouwens laats gezien in Good Night And Good Luck, was ook voor het eerst dat ik hem in iets anders dan Red Alert 2 zag.

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 17:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ahzo, nee die kunnen we nu ook weer downen godzijdank...dus jij loopt in principe 1 dag voor... Smiley Heb jij het eerste seizoen wel gezien dan? Anders lijkt het me logisch dat een losse ep. 14 je niet kan grijpen...

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb afl. 14 ook net gedownd.
Erg relaxt.

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 18:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nouja, het komt voor 24. Dus ik heb de tweede helft van 13, en de tweede helft van 14 gezien. Ik snapte het wel hoor. Die gast moet op de stoel, maar hij probeert te ontsnappen.
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 20:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
dus jij loopt in principe 1 dag voor... Smiley

Hij loopt zelfs iets achter, (ep 14 iig) werd een paar dagen eerder op internet al gereleased dan hij werd uitgezonden. Of dat nu ook met iedere aflevering zo is weet ik niet.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mrt 2006 23:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet je zeker dat het de goede aflevering 14 was, en niet een hoax? Lijkt me sterk dat TV-series uitlekken.
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2006 08:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Screener, en het was echt aflevering 14.
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2006 11:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ja maar Danny, de nieuwe hadden jullie dus nog niet gezien Smiley.

Jaja Thijs, we weten nu wel dat JIJ, integenstelling tot de rest van de losers hier, in DC zit. :wink:

Er schiet me ineens een briljant format binnen:

BARBREAK:

Drie jongen willen de kroeg verlaten totdat blijkt dat zij als laatste over zijn gebleven en dus een lege kroeg tot hun besschikking hebben. De jongen met zwart sluik haar weet zich niet meer in te houden en doet zich genoeg aan de talloze alcoholische versnaperingen. Dit, terwijl hij luidkeels 'show me the way to Amarillo' zingt.
De ietwat mentige jongenman met een zwakke darmflora is ook niet degene die weet waar de uitgang is; hij weet alleen nog de weg naar het toilet waar hij eerder die avond vaak geweest is.
De heldenrol is weggelegd voor een dunne, ietwat kalende jongeman die altijd kan vertrouwen op zijn richtingsgevoel. Als hij echter struikelt over over een bananenschil zijn de andere twee op elkaar aangewezen.
Later zal trouwens blijken dat de gezette jongen architect is. Dit heeft echter geen invloed op de verhaallijn. Via allerlei struikelblokken, zoals een raakallende roodharige insulinedealer, moeten zij zich een weg naar het daglicht banen.

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2006 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet echt een format, meer een film...Tongsmiley Denk overigens dat ik de jongen met het sluike zwarte haar al bij voorbaat de coolste vind.

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2006 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja die jongen blijkt later namerlijk in het complot te zitten als blijkt dat de kalende jongen niet over een bananenschil is gevallen maar over glassplinters die de jongen met het sluike haar de avond eerder heeft verspreidt.

De roodharige insuline dealer zal de spil worden binnen het verhaal. Hij heeft contact met de buitenwereld waarin de mentige jongen en de sluikharige in discrediet zijn geraakt.

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2006 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ghehe...spannend plot...erg benieuwd hoe het af gaat lopen...Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2006 12:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat ze allemaal dronken, maar gelukkig, in de bar sterven.

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2006 20:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Screener, en het was echt aflevering 14.

En hier is 15 lachen
Prison.Break.S01E15.iNTERNAL.DVDSCR.XviD-iND

Het is helaas een gesloten tracker dus kan ik geen torrent geven.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2006 03:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yes! Nu Southpark! lachen
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2006 04:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die ehh, bar-film/serie.. Is die gebasseerd op waargebeurde feiten...?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2006 09:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

eeeuh....nee?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2006 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gelijkenissen met personen of gebeurtenissen berusten louter op toeval... Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Mrt 2006 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lost 16 en Prison Break 15 aan het downen. Heerlijk! Als ik die binnen heb kan ik van beiden 2 afleveringen kijken omdat ik daar speciaal op gewacht heb. Is toch weer 4x 45min. dolle pret!

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2006 20:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je merkt wel erg goed dat het een screener is, de muziek mist soms en de stemmen zijn ander maar man, deze aflevering was echt smullen vond ik.

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2006 12:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren dan eindelijk deel 15 en 16 van Lost gekeken... Teringzooi! Begin er nu echt moe van te worden. 15 was superspannend, eindelijk lijkt het ergens heen te gaan...gaat 16 weer nergens over. En dan de episode: the Whole Truth noemen...een zwangerschap my ass! Maargoed, ik blijf gewoon kijken...Knipoog

Ook liep de audio op de helft ongeveer ineens 15 sec. achter...moest ik die ook nog eens syncen (wat me overigens met windows movie maker perfect lukte zonder hem opnieuw te renderen!). Mooie tegenvaller iig!

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2006 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny... Heb je nou nog steeds niet door dat Lost een soort van vervelende relatie is? Een vriendin die je aan het lijntje houdt, door je elke week nieuwe hoop te geven, terwijl je diep in je hart weet dat de relatie stervende is...?

Seriously. Vertel mij wat er inmiddels al hard is verteld over waar ze nou eigenlijk zijn... Ben benieuwd Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur