Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » TV series
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 16:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat desperate housewives is afgelopen ben ik op zoek naar een nieuwe serie die ik kan downen en wil volgen. Ik ben nu 'everybody hates Chris', ' comedy central presents..' en 'Dave Chappelle' aan het downen, Verder ben ik bekend met 'southpark', 'family Guy', 'American Dad', 'the simpsons', 'lost', 'seinfeld', etc.
Ik zoek eigenlijk naar een grote serie zoals' 24', 'band of brothers' of 'desperate housewives'. Iemand een tip?

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 16:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wij kijken op dit moment de Sopranos, erg vet, er gaat ongeveer een seizoen per week doorheen op het moment.
Maar die heb je misschien al wel gezien?
Verder Six Feet Under en Carnivale, maar van Carnivale is er helaas niet zoveel gemaakt.

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Scrubs

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 16:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Six Feet Under en The Sopranos wil ik ook eens gaan volgen, maar dan wel vanaf het begin.

Je hebt ook natuurlijk de vervangers van DH en Lost, "Grey's Anatomy" en "Medium", die ik ga uitproberen om mijn afkickverschijnselen onder controle te houden Knipoog
Grey's Anatomy is 21.30u dinsdag, gisteren heb ik het gekeken, het doet wel best aan ER denken, maar is wel heel wat minder medisch en serieus.
Medium heb ik nog niet gezien, maar ik denk dat die ook wel oké is.

Toch hoop ik dat het snel weer over is, die stop van DH en Lost... de Lost DVD box heb ik nu alweer helemaal gezien :+

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 17:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De laatste tijd kijk ik vaak Curb Your Enthousiasm. En Freaks & Geeks natuurlijk!
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Scrubs

Smiley

En joey

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

O ja en Shameless.

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 17:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.8weekly.nl/index.php?art=3373

Nip/ Tuck heet de nieuwste revelatie. Ben 'm aan het downloaden.

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 17:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
O ja en Shameless.

Ja, die heb ik al gezien, erg vet!

Carnivale vond ik niet zoveel aan. Nip/Tuck heb ik een paar keer half gezien, niet echt bijzonder vond ik. Everybody hates chris is echt saai trouwens.

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
De laatste tijd kijk ik vaak Curb Your Enthousiasm. En Freaks & Geeks natuurlijk!

Curb your enthousiasm heb ik een paar keer gekeken; ik ben niet zo kapot van dat improv- gedoe, maar af en toe wel leuk.

Freaks & Geeks kende ik niet maar wat ik net zag vond ik erg grappig. Verder heb ik een aflevering van extras net binnen.

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 18:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe iemand Carnivale 'niet zo veel aan' kan vinden begrijp ik echt niet...maargoed. Smaken verschillen blijkbaar, zelfs bij een serie als Carnivale.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 19:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Nip/ Tuck heet de nieuwste revelatie.

Nieuw is dat toch niet te noemen, is al fakking oud. Maar idd een goede tip, die ga ik ook effe downen.

Ben nu ook bezig met het complete seizoen 1 van Freaks & Geeks, over een urrtje of 60 heb ik hem binnen...

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 19:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

misschien kun je hier wat leuks vinden:
http://www2.digitaldistractions.org:8080/torrents.php/torrents.php

Good Eats, Chef at home, Licence to Grill en River Cottage heb ik wel voor je maar er zijn ook niet-kookprogramma's te vinden hoor ; -)

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 19:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kun je beter effe hier tussen kijken:
http://www.torrentspy.com/directory/5/tv

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 20:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
O ja en Shameless.

Inderdaad, eens kijken of die op dvd is te krijgen. Geniale serie dat, ben nu overigens Little Britain aan 't kijken......buikpijn van't lachen!!!
Beertjeb
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2006 21:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
misschien kun je hier wat leuks vinden:
http://www2.digitaldistractions.org:8080/torrents.php/torrents.php

Good Eats, Chef at home, Licence to Grill en River Cottage heb ik wel voor je maar er zijn ook niet-kookprogramma's te vinden hoor ; -)

Kijk had ik toch weer bijna de nieuwste chef at home gemist voor de collectie.

"steamed mussels", dat moet goed zijn!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 00:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque schreef:
Lonja schreef:
O ja en Shameless.

Inderdaad, eens kijken of die op dvd is te krijgen. Geniale serie dat, ben nu overigens Little Britain aan 't kijken......buikpijn van't lachen!!!

Die is zeker op DBD te koop (via internet wel iig) en seizoen 2 ook al, maar ik bewaar mijn geduld (en geld) maar even tot het op TV komt.

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 13:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Twin Peaks al gezien? Is oud, maar een van de beste series ooit gemaakt.

Andere aanrader, op comedy gebied:
Get A Life

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 13:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ook voor te lachen:
Smack The Pony
Kids in the Hall
Little Brittian
In Living Colour

RAWK!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 14:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Get A Life
http://images.amazon.com/images/P/B00000G3A7.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Dude, dat is gewoon Marv uit Home Alone 1 + 2 lachen

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

of een gekortwiekte MR Russo uit F&G

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 15:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, Get a Life, was ik vroeger helemaal fan van...nouja, ik vond het bijzonder vet iig!

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Rudeless schreef:
Get A Life
http://images.amazon.com/images/P/B00000G3A7.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Dude, dat is gewoon Marv uit Home Alone 1 + 2 lachen

Dat is Daniel Stern. (uit Home Alone 1 & 2)

En in de film waar Rudeless het over heeft is het Chris Elliott, die natuurlijk o.a. de (verminkte) butler was in Scary movie 2.

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 16:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

..en uiteraard de gefipte persoon in There's Something About Mary.. Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2006 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
..en uiteraard de gefipte persoon in There's Something About Mary.. Smiley

En hij zit ook in The Abbys

Maar Chris Elliot = Get A Life. Beste comedy serie ooit.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 04:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koos, als je grote series zoekt als '24', dan heb ik goed nieuws: Het nieuwe seizoen is begonnen!!

Gisteren (zondag) waren deel 1 + 2 op TV, die heb ik gedowned en ben ik nu aan het kijken. Vandaag (maandag) waren 3 + 4 op TV, die heb ik geTiVo'ed, en ga ik dalijk kijken.

De eerste aflevering is in ieder geval alweer SUPERvet! (Als je ervan houdt Smiley) Ik ga snel deel 2 kijken! lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 05:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kutserie Smiley. Klote cliffhangers de hele tijd. Ik ga snel aflevering drie checken Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 11:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben gisteren ook met Lost begonnen,

De eerste aflevering is in ieder geval SUPERvet! (Als je ervan houdt ) Heb meteen maar deel 2 en 3 gekeken! Smiley

Kutserie Smiley . Klote cliffhangers de hele tijd. Vanavond deel 4 (en 5 en 6...) Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 17:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Prison Break" is ook heel mooi.
Eerste 13 afleveringen zijn uitgezonden in America, volgens mij duurt de serie maar 1 seizoen lang. Ze gaan alleen pas in maart verder met de rest van de afleveringen Boos

http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html?q=prison+break
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 17:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar Jetse... Lost is een kutserie Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 18:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad, een kutserie!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ja maar Jetse... Lost is een kutserie Smiley

Prins Geert schreef:
Inderdaad, een kutserie!

Het is natuurlijk geen Swiss family Robinson met Richard Thomas, maar ze weten het wel spannend te houden!

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is misschien geen 'herrie in de keuken' maar 'lost' is echt heerlijk om op je bank achterover te hangen en een aflevering of vier tot zes te kijken.

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb zo'n hekel aan alle ongefundeerde lost-haters..!! Pas nadat je 17 afleveringen hebt gezien mag je bij aflevering 19 eventueel beginnen te zeuren...daarvoor moet je zeker je mond houden! Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is meer als de Da Vinci code: telkens weer hopen op iets cools, en uiteindelijk met een leeg gevoel achterblijven. En 21 uur van je leven zinloos gebruikt. En ja, jongens, dat is DOODzonde!

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 20:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik hoop gewoon dat ze snel boomhutten met ingenieuze ophaal systemen met lianen enzo gaan bouwen!
Als ze dat niet doen kom maar met die spoilers Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Het is meer als de Da Vinci code: telkens weer hopen op iets cools, en uiteindelijk met een leeg gevoel achterblijven. En 21 uur van je leven zinloos gebruikt. En ja, jongens, dat is DOODzonde!

Omdat je anders ook een Dostojevski had kunnen lezen of een paar keer had kunnen masturberen?
As the World Turns 2x per dag kijken, dat is zonde dan heb je aan het eind van leven zelfs het idee dat je 8 jaar van je leven hebt weggegooid....Lost is tijdelijke cult... Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 21:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het nooit vol kunnen houden een serie te volgen (hmm ook nooit geprobeerd eigenlijk). Ik vergat zelfs altijd het tweede deel van The A-Team te kijken als het zo'n 'to be continued...'-geval was.

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 21:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

SavageNL schreef:
"Prison Break" is ook heel mooi.
Eerste 13 afleveringen zijn uitgezonden in America, volgens mij duurt de serie maar 1 seizoen lang. Ze gaan alleen pas in maart verder met de rest van de afleveringen Boos

http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html?q=prison+break

Ja prison break is stoer.

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2006 22:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet zeiken, Lost ownt gewoon Tongsmiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur