Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke member zag je het laatst?
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2005 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat laatst met Tinkebell in de trein te keuvelen. Maar dat telt niet meer denk ik.

Mathijs
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2005 14:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteravond Xurk, en we hebben nog pilsjes gedronken ook Smiley
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2005 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Pim, Looskuh, Floor, Jan, Dennums, Geert en Ivo bij de wc op de parade waar ik moest werken. Misschien ben ik nog mensen vergeten, je komt echt half Den Bosch tegen daar.

Jammer dat ik daar niet naar de WC geweest ben dan, ik heb je niet gezien Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2005 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat krijg je ervan als je niet genoeg zuipt Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2005 18:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mathijs schreef:
Gisteravond Xurk, en we hebben nog pilsjes gedronken ook Smiley
Oh ja verrek Tongsmiley
Ik associeerde het niet met IA op één of ander manier :+

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2005 02:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zag Pim en Jan nog voorbij komen in de Kerkstraat. Ik riep Pim nog, maar ik denk dat hij me niet herkende. En toen ik nog bij de warme Beenhambroodjes kraam stond, kwam Mart (maarten) nog voorbij lopen. En die rade mij zo'n broodje af. Maar hij was wel heel lekker, en ik heb er van genoten! Nou mart, kom maar op met dat topic!

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2005 02:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

my swollen member
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2005 09:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja er waren gisteren weer genoeg bekende in Den Bosch.

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2005 16:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs aka looskuh voor het CIM in utrecht, wtf hij daar deed mag joost weten.
Hij was druk aant bellen en ik ook dus heb lekker geen hoi gezegd.

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2005 09:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij zag ik gisterenavond 'Dennums' in een aflevering van Sixpack met Maarten bunkers verkennen.

Schwalbekoning
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 10:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zaterdag met mn zatte ballen T aka Thomas gezien in de Bolle.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die verrekte willem2 hooligan uit haaren in de kuip.
Schwalbekoning
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 15:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm was ook in de kuip gisteren, maar members vielen niet echt op in de massa...
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 15:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, ik viel anders wel op, als Willem II'er in een 'neutraal' vak vol Eindhovenaren.

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 15:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou snap ik wat die verdwaalde WII fan deed op de Lijnbaan gisteravond. Toevallig, net toen hij langsliep, ontstond er een vechtpartij... (zonder de supporter overigens)

En, ontopic, ik zag Michel zaterdag, door de spleetjes van mijn ogen...

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Hmm, ik viel anders wel op, als Willem II'er in een 'neutraal' vak vol Eindhovenaren.

Ja wij zaten ook in een neutraal vak. Tegenover de hoofdtribune, achter de dugouts, waar de spelers en trainers zaten. Vak C geloof ik. Aron Winter zat in het vak daarnaast, maar hij had voor ons geen reservebank bij... En foppe liet zich niet foppen... (ik weet het, ik weet het. Erg foute grappen. Maar ja resultaat van een lange nacht, middagje terrassen en een saaie wedstrijd... :nee: Bij deze, mn excuses...)
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, ik zat in D, maar al die vakken op de Olympiatribune maken gebruik van dezelfde corridor, dus ik had je wel tegen kunnen komen..

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 19:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat in vak C (vrienden van de KNVB Knipoog) ook vlak bij Aaron Winter.

Voor en achter me wel Willem 2 supporters.

Die gast voor me vroegen nog voor de wedstrijd: "Je gaat me toch niet slaan he, als willem 2 scoort" lachen

Marijn had je ook niet het gevoel dat CC en DD ieder moment naar beneden konden storten? Wat een bouwval zeg die kuip. En je zit ook nog eens een teringeind van het veld af.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2005 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, dat viel me inderdaad ook op. Je kunt van de Arena zeggen dat het een betonkolos is, maar ik voel me er wel altijd veilig. In tegenstelling tot de Kuip en het Philips Stadion (waar ik ooit bijna van bovenin het uitvak naar beneden ben geflikkerd omdat 't daar zo steil en glad is). En dan die noodtribunes in de Kuip.. het valt niet op als je het op tv ziet, maar die hele stellage ziet er ontzettend gammel uit als je eronder staat. [url="http://members.home.nl/marijnakerboom/noodtribune.jpg"]Kijk maar[/url] (de rolstoel voor Mark van Bommel stond al klaar, maar hij ging helaas niet in op mijn smeekbede om zijn beide benen te breken)...

Neemt niet weg dat het nog steeds het mooiste stadion van Nederland is, maar ze hadden het in 1994 met de grond gelijk moeten maken en een heel nieuw stadion moeten bouwen.

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2005 09:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vond het stadion op zich wel mooi. Maar je moet inderdaad niet kijken hoe het aan elkaar hangt. Vanuit CC kwam er ook een mooie plas bier naar beneden recht op de gast voor me. En verwachtte inderdaad dat de reclameborden snel daarna zouden volgen... Is toch nog meegevallen. Je zit inderdaad wel redelijk ver van het veld af. Maar vond het vanuit C toch allemaal wel goed te zien.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2005 14:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Schwalbekoning, zag ik jou rond 12 uur vanmiddag lopen in Haaren?

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2005 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij zit Melk vandaag schuintegenover mij op de Emmavleugel op de HKU, Melk?

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2005 18:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Jep bij die bloemenwinkel. Zakje potgrond en wat plantjes gehaald. Heb je niet gezien trouwens.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2005 18:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je liep me voorbij.. ik had een rood petje op en liep naar de bus Smiley

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2005 18:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Udo.....
WEER bij de Netto. Al zag hij mij niet (zat in de auto).
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2005 23:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:

Ken jij Claudia en Linda Vermeer? Dat zijn minj nichtjes. Die wonen ook in Haaren.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2005 23:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, serieus? Ja, die ken ik wel. Linda heeft bij mij op de basisschool gezeten, aardige meid. Doe je haar de groeten wanneer je haar weer ziet?

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2005 00:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sporadisch postende jorisd, zojuist bij Isis in Tilburg...

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2005 08:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Haha, serieus? Ja, die ken ik wel. Linda heeft bij mij op de basisschool gezeten, aardige meid. Doe je haar de groeten wanneer je haar weer ziet?

Zal ik doen. Het grootste gedeelte van mijn familie van mijn moeders kant woont in Haaren, Udenhout, Biezenmortel en omstreken.

Schwalbekoning
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2005 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Je liep me voorbij.. ik had een rood petje op en liep naar de bus Smiley

Hmmm echt niet gezien. Ook niet echt op gelet natuurlijk. Als ik al een forumlid tegenkom is het wel vaak zo, dat ze mij herkennen, maar ik hen niet. Wel typisch eigenlijk.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 02:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zag Thijs en Floor rennen over het Hinthamereinde, ik heb ze nog geroepen.. kan goed zijn dat ze niet wisten dat ik dat was, maar bij deze Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 12:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag junnie [telt dat nog?] lopen gisteren in Den Bosch op die straat die van de H&M naar de MyCom loopt Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die telt nog hoor! Of zou ik niet onpartijdig zijn? mmm... Knipoog

Anyway, ik zag vanavond rond half 6 Jan fietsen vlakbij t ziekenhuis in de stad, met een heel sjacherijnig kijkend meisje achterop... Tongsmiley
ivo en koos
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Isodora Paradijsvogel schreef:

Anyway, ik zag vanavond rond half 6 Jan fietsen vlakbij t ziekenhuis in de stad, met een heel sjacherijnig kijkend meisje achterop... Tongsmiley

Hmm, volgens mij was Thijs toen in Rosmalen...vreemd

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 20:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

misschien een verschil dat ze het over Jan heeft, en jij over Thijs?

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 21:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

haha! zou t kunnen zijn ja Knipoog
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

of misschien bedoelen ivo en koos het grappig en stellen ze dat floor het chagrijnige meisje altijd is? .. een gokje he

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 21:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kan ook natuurlijk

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2005 21:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

of thijs is een chagrijnig meisje, kan allemaal

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2005 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt was weer eens bezig op het Stadhuisplein.. toch? Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur