Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post je grappige plaatjes.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 15:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Al gebeurd Knipoog

http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/2007/06/shock_tactics.html

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 15:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hamer lachen lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2007 16:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie weet wie dit is zonder naar de URL te kijken.... krijgt van mij een smiley...

ROFL
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 23 Jul 2007 21:32, in totaal 1 keer bewerkt
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2007 18:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sinterklaas?? enige wat ik zie is een rood kruisje en mag de link niet kopieren want dan zie ik hem. Tongsmiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2007 21:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan zal iedereen het nu al wel gezien hebben, maar vooruit. Ik host 'm zelf ff Smiley.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2007 22:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wtf?! Patty Brard?
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 05:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Britney!

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beatle, hij is voor jou! Smiley
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/966381.html#comments

Cheer
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 11:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat!!!! NEEE!!! (damn bedenk me nu ineens dat Junnie's reactie waarschijnlijk vele malen heftiger zal zijn). Heb eerlijk gezegd gespeeld met de gedachte maar kon het me gewoon niet voorstellen! Behoorlijk ongemakkelijke pose.....
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 11:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry maar ik zie niet wat er mis is met haar figuur? Vind dat ze een goed figuur heeft na kinderen gebaard te hebben. En ze heeft wel putjes in haar benen maar dat heeft iedere vrouw als ze door zo'n paparazzitelelens gefotografeerd wordt. Beetje triest dat je het eng vindt om een vrouw die niet gefotoshopt is te zien.
Pakje is fout, maar niet fouter dan jouw reactie.

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha Lonja Smiley. Je reactie zegt meer over jou dan over ons Knipoog.

NATUURLIJK gaat het om haar pakje! Wie heeft het hier over figuur?

Zwarte laarzen, superkort rokje, veel te strak bovenin, d'r kont laat weinig meer te fantaseren over... Smiley

Nou heb ik niks tegen er hoerig bijlopen, maar ik vind het een prachtig contrast met het beeld dat ze 7 jaar geleden van zichzelf neerzette.

Plus dan dat ze gesnapt is in een weinig charmante pose Smiley.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niels heeft gauw zijn post ge-edit. Lijkt nu inderdaad nergens op te slaan mijn reactie maar hij had het dus eerst over haar figuur. Mag mijn post weg dan, nu staat het wel uit de lucht gegrepen ja.

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 12:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, als Niels gewoon even ruiterlijk toegeeft dat hij een vuil editmonster is, dan hoeven we niet aan geschiedvervalsing te doen Knipoog.

Het is je vergeven Lonja. Knipoog ik respecteer Britney's putjes Tongsmiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 12:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeuj Knipoog

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 12:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Owkeeowkee. Sorry, i confess!
Maarja it's all in deze pose. Ken ook legio vrouwen die, mits naakt, er ook zo uitzien maar feits is wel dat deze dame's niet dergelijke outfits dragen! Als je andere foto's ziet valt het inderdaad wel mee (vandaar mijn edit), hier op deze lijkt't verdacht veel op een of andere horkende dronken oudere dame.
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 19:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2007 20:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God.....
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2007 20:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

klik, als je durft!

Laatst aangepast door Beatle op 30 Jul 2007 22:12, in totaal 1 keer bewerkt
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2007 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hoopte dat je hem niet zou posten Monddicht

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2007 22:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Even aangepast, tot nut van 't algemeen.

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 08:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het houdt ook maar niet op met haar he Smiley. Van wanneer is deze dan? Smiley
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 08:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:

taken just five days before the popstar's now infamous head-shaving incident in February, Brit leaves little to the imagination in an impossibly teeny thong.
Partying with palls at the Club One nightclub in New York city, the troubled 25-year-old mum-of-two dived backstage to chat with the night spot's resident dancers and ended up stripping down to her smalls in the process.

Wow, so these are the pictures from this night, I guess. And it looks like Britney changed bra and panties with the other girl too. What a fuckin weirdo. Is that the room from "Saw"? Who changes panties in a nightclub after dancing? And this is a kids mom, for Christs sake. Those kids could be raised better by the messages spelled out in a bowl of Alpha Bits.

INTRIGUING TRIVIA: I think the black guy has a secret. Shhh…

Bron Smiley

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 08:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze is van een paar dagen voordat ze haar hoofd kaalschoor...toch grappig hoe ik jaren geleden over een foto met Britney in een dergelijke pose zou kwijlen en het nu gewoon een erg trieste foto is Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 12:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nix mis met Britney, of met haar pakje!

Had de foto uiteraard al gezien Engeltje

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2007 14:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2007 15:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Just... why? Verdrietig

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2007 20:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2007 13:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.allure.com/magazine/2007/09/britney

Om even aan te sluiten bij het hele Britney verhaal. Deze foto's zijn dan wel weer sexy.

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2007 22:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er inderdaad niet beroerd uit, maar ik ben bang dat er echt énorm ge-Photoshopt moet zijn om dat te bereiken... nu weet ik dat dat sowieso altijd het geval is bij photoshoots, maar ik denk dat het in haar geval wel extreem moet zijn geweest Knipoog

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"FIGHT APATHY
OR DON'T"

Gieren

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 10:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet hoor. Vooral die "Good morning Lemmings" Smiley
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 11:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aight, nou mijn duit in't zakje, net toch maar weer eens engrish.com lopen checken:

Laatst aangepast door n de la phonque op 21 Aug 2007 11:11, in totaal 1 keer bewerkt
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2007 12:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2007 18:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque schreef:
Aight, nou mijn duit in't zakje, net toch maar weer eens engrish.com lopen checken:

geniaal, wat een geweldige site Smiley
ik heb me echt bescheurd bij de categorie chinglish:
http://www.engrish.com/category_index.php?category=CHINGLISH
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, billboard-bedenkers worden ook met de dag inventiever, erg vet!

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 10:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier staat de rest:

http://weburbanist.com/2007/06/06/15-coolest-craziest-and-most-innovative-guerilla-marketing-campaigns

Heb deze sites laatst ontdekt. Urban art gaat blijkbaar verder dan Banksy... Smiley

http://www.woostercollective.com/
http://www.streetsy.com/
http://weburbanist.com/

Vooral die laatste is te gek: "7 Deserted wonders of the world"

http://weburbanist.com/2007/08/08/urban-abandonments-7-deserted-wonders-of-the-postmodern-world/
http://weburbanist.com/2007/08/30/urban-abandonments-part-two-7-more-deserted-wonders-of-the-modern-world/

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 04:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moeilijk om te kiezen waar deze thuis hoorde, maar......

Een pic die ik tegenkwam op GoT......die rechter.............is dat Thijs R. met lang haar?!?! Shocked

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 10:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, dat is bijna eng!! Zweet Sjesus christus...vandaar dat we hem hier in A'dam de laatste tijd nooit meer zien, hij staat verkleed als vrouw op Belgische Poolparties!! Wel mooie vriendinnetjes houdt hij er daar aan over...Thijs mag ik ook een keer mee...?

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik dacht: huh, wat is dit nou weer die gast lijkt helemaal....WHAAAAAAAA....vet
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur