Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post je grappige plaatjes.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God. Lijk ik eerst op een homo, nu weer op 'n wijf?!

Maar sorry, deze keer ben ik het echt niet eens. Ik zie 't absoluut niet. Zou trouwens meer over die chick zeggen dan over mij Knipoog.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 11:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zegt absoluut wat over die chick... Het beeld wat je van jezelf hebt is altijd anders dan anderen het zien...vandaar dat je het zelf wellicht niet wil zien...hier kun je echter simpelweg niet omheen. Jammer dat we de foto's niet hebben om het te bewijzen...

Hoewel...

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 17:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dude, je hebt je tweelingzus gevonden! Ja-knikker Vet!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 17:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waanzin Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha goed gedaan!!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette armbanden, Thijs! ROFL

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 21:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

.....misschien dat ik Thijs zo best eens zou doen Knipoog !!!!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Sep 2007 00:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 20:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 21:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, die is wel erg gaaf...

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2007 23:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor meer lol http://forum.fok.nl/topic/1078816

En voor de liefhebbers, check ook de voorgaande topics
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 08:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL Die twee zwarte pieten, die foto's op FOK... mijn god ROFL

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 09:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mwuhahahahaha!!! lachen ROFL

Te erg! Die gasten! Zoals iemand daar al schreef: doe het dan goed! lachen

Maar weet je wat het erge is? Het doet allemaal zo Duits aan, die kapsels en de kleding, maar volgens mij zijn het allemaal foto's van Nederlandse sites! Monddicht

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 10:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaaf dat je op deze ook even moet zoeken Smiley.

Maar wat een fucking lelijke stijl is er nu in zeg. Soort slecht samenraapsel van verschillende lelijke stijlen. Ik vraag je: Is dit nu urban? Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 10:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is dan eigenlijk de bedoeling geweest van die 2 geschminkte gasten? Als neger ofzo? Dat kan toch niet enigszins serieus bedoeld zijn?

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 10:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

WUHAAHAHAHAHAAA!!!!!!! die zwarte pieten idd! hebben die liggen stoeien met een flesje bruin-zonder-zon of zo? mijn god...

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

is die gast met die fles champagne de zoon van geert wilders ?

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 17:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kostelijk, dat fok.nl

http://forum.fok.nl/topic/1066579 uit deze topic of niet? Gieren

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paul schreef:

Oh en de vraag, je ziet dit wel meer de laatste tijd, waarom in godesnaam DIT KAPSEL Shocked Nope!

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2007 23:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niels schreef:
is die gast met die fles champagne de zoon van geert wilders ?

en die gast met zijn Diesel shirt het broertje van Brian uit de gouden kooi?

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2007 14:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet idee:

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2007 23:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2007 20:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe zit ik net prison break te kijken, zit er gewoon een shot als dit in:

beetje slordig ROFL

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2007 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2007 21:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:

Waar is dit? ik wil zo'n foto laten maken lachen
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2007 12:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
'On October 19th, the waters of Rome’s famous Trevi Fountain turned blood red when a man threw paint into the basin in a bizarre act of vandalism apparently inspired by the Futurists of the early 20th century.

The man, reportedly wearing a beret and a light-colored jacket, struck at around 4.30 pm and then disappeared into the crowd of tourists, leaving behind a pile of leaflets. The fountain, which re-uses the same water in a continuous cycle, soon started spurting red water into the air from its jets, providing an unprecedented spectacle which tourists immediately began photographing. Police arrived and technicians briefly shut off the water before restoring a clear flow.

Experts said the baroque fountain was not permanently damaged and the marble statues depicting the sea deity Neptune on his chariot had not absorbed the color.

“There shouldn’t be any relevant damage,” said Eugenio La Rocca, superintendent for Rome’s monuments.

The news agency ANSA reported that a box was found near the fountain containing leaflets by a group that claimed responsibility for the act. The leaflets found beside the fountain claimed that the coloring of the monument had been carried out by ‘FTM Futurist Action 2007,’ a group which has not been heard of before.

The leaflets state that the group aims to battle against “everything and everyone with a spirit of healthy violence” and to turn this “grey bourgeois society into a triumph of color.” As well, the leaflets proclaim that the red paint was a protest for expenses incurred in organizing the Rome Film Festival and symbolically referred to the event’s red carpet."

http://www.woostercollective.com/2007/10/turning_the_trevi_fountain_red.html

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 16:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje:

Quote:
Hahaha! lachen

Gewoon een grappig idee:

http://www.wurstteppich.de/

Paul:

Quote:
Is er nog iemand jarig vandaag?

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 16:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
http://www.woostercollective.com/redtriv.jpg
[...]
http://www.woostercollective.com/2007/10/turning_the_trevi_fountain_red.html

Dat vind ik toch wel een strakke actie, ziet er vet uit Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2007 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 14:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
De voluptueuze vrouw van Afro-Amerikaanse afkomst was in de beginjaren een terugkerend thema in het werk van Ir. G. Das.

Bron: Wikipedia

Laatst aangepast door Tom op 29 Okt 2007 15:08, in totaal 1 keer bewerkt
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 14:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Knipoog
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 15:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[offtopic]wonen jouw ouders toevallig op de Citadellaan?[/offtopic]

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 15:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[offtopic]Haha, daar haal ik sinds kort iedere week mijn groentepakket op[/offtopic]

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zeilstraat, Amsterdam:

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, vet! Hmmm, ik heb ook zo'n brug voor m'n deur... idee

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind dat hele moralistische alleen zo vervelend altijd...

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo vervelend vind je het toch niet als je het in dit topic post lijkt me...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur