Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post je grappige plaatjes.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 17:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik liep zelf al een tijdje met het idee rond dat ophaalbruggen eigenlijk best een vet object zijn voor kunstuitingen. Daarom vond ik het grappig om uitgevoerd te zien. Ik zou iets humoristischers hebben gekozen...

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2007 21:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kwam daar twee weken geleden nog regelmatig, maar nu niet meer. Staat 't er nog?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Nov 2007 22:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram:

Vandaag op nu.nl

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2007 17:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die laatste zin vooral Bwhaha

Bericht Geplaatst: 19 Nov 2007 19:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote