Grappig, is idd best zonde dat er nooit iets met comments wordt gedaan. Bij Geenstijl bijv. zie je soms hele grappige, die best te gebruiken zouden zijn voor comedyprogramma's. Volgens mij is de Nieuwste Show er trouwens ook al een paar keer op betrapt...
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
Marinho Senior Addict
Geplaatst: 18 Jan 2008 18:09
Seven part documentary done by BBC about Mark Oliver Everett, aka E from Eels, and his father Hugh Everett who came up with the parallel universe theory. A great mix of science and music.
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed."
jasper Addict
Geplaatst: 18 Jan 2008 21:44
een mooie docu idd. En toch blijft dat maar een raar ding Kwantummechanica. Of eigenlijk meer de kwantumfysica toch?
_________________ het voordeel van pessimisme is dat het altijd mee valt.
Marinho Senior Addict
Geplaatst: 19 Jan 2008 00:51
Het vreemde is dat ik het prima begrijp zoals het daar uitgelegd wordt, maar ik vind het gewoon nergens op slaan. Dat voorbeeld met die kat, dat gaat toch nergens over?
Ontopic dan maar weer. Vette reclame!
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed."
Bram Site Admin
Geplaatst: 21 Jan 2008 02:25
_________________ - "If Murphy's Law can go wrong, it will"
- "If you cannot convince them, confuse them."
- "If at first you don't succeed, redefine success."
prins geert Senior Addict
Geplaatst: 22 Jan 2008 12:12
_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
the television will not be revolutionized
_________________ [size=1][font=Comic Sans MS][color=orange][/color][/font]
Tom Senior Addict
Geplaatst: 26 Jan 2008 15:40
Goeie shit! Bedankt
Oscarspeech Michael Moore, wie kent 'm nog? (De oorlog was toen 5 dagen oud...)
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑
Beatle Addict
Geplaatst: 26 Jan 2008 17:05
_________________ Some people would say its romantic that Christina Aguilera would marry someone like Jordan Bratman, but those people are wrong and need to be punched in the balls.
Tom Senior Addict
Geplaatst: 27 Jan 2008 19:06
En dus leggen ze een lagere school in Nederland plat
Mr.Zop Site Admin
Geplaatst: 01 Feb 2008 13:42
_________________ “Rational arguments don’t usually work on religious people, otherwise there would be no religious people.”
Jan Senior Addict
Geplaatst: 03 Feb 2008 04:36
Ok check deze gun, maakt jagen pas ECHT makkelijk
Jan Senior Addict
Geplaatst: 03 Feb 2008 04:47
Ok, laatste voor het slapen gaan:
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 03 Feb 2008 13:30
Het venijn zit 'm in de staart...
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram Site Admin
Geplaatst: 06 Feb 2008 12:16
Review van de up-and-comming ruimtegame X3
Geplaatst: 06 Feb 2008 12:22
_________________ "ik heb niks tegen bossche kinnetjes, één van mijn beste vrienden heeft er een!"
Geplaatst: 06 Feb 2008 12:23
koos en ivo Addict
Geplaatst: 06 Feb 2008 12:34
Mijn hemel, hebben ze het nou echt niet in de gaten of ishet een persiflage. Vet filmpje.
_________________ I think animal testing is a terrible idea; they all get nervous and give the wrong answers
Tom Senior Addict
Geplaatst: 06 Feb 2008 12:51
Lijkt me toch overduidelijk persiflage...
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 06 Feb 2008 14:04
"I'm surrounded by blown kh'aak, and strangely unsatisfied..."
Lijkt me duidelijk, toch?
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
_________________ [size=1][font=Comic Sans MS][color=orange][/color][/font]
Xurk Senior Addict
Geplaatst: 04 Mrt 2008 09:13
Gatverdamme
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005
Dennums Senior Addict
Geplaatst: 23 Mrt 2008 14:25
Voor alle liefhebbers:
Benny Lava!!
_________________ Happy Charter Club-member No 2
n de la phonque Senior Addict
Geplaatst: 23 Mrt 2008 17:07
!!!! fakking brilliant, kurry lava mi bun engine!
Mr. Seen Addict
Geplaatst: 24 Mrt 2008 03:51
k kende m al eventjes maar hij is echt geweldig,
alleen de clip is eigenlijk al avondvullend.
probeers maar eens net zo te dansen als die gast, zingend...
`my loonely bum is fine`
`i love you inside me`
Rob Addict
Geplaatst: 26 Mrt 2008 19:23
_________________ .oO( ♪ Rob ♬ )Oo.
Jan Senior Addict
Geplaatst: 26 Mrt 2008 20:28
VET!! heb dat filmpje net 2 seconde geleden bekeken via hyves ergens. Bizar...
Tom Senior Addict
Geplaatst: 27 Mrt 2008 12:54
Showreel Willem:
Thijs R. Senior Addict
Geplaatst: 27 Mrt 2008 12:59
Ja had 'm al gezien, echt te gek!
Maartje Senior Addict
Geplaatst: 27 Mrt 2008 13:16
Cool! Is het een compilatie van al zijn filmpjes/ werk? (Ik weet niet precies wat een showreel is )
_________________ Tsja...
Rudeless Senior Addict
Geplaatst: 30 Mrt 2008 13:55
ED's Furry Fucking Guide To Metal!!!!
Quote:
Not everyone likes metal.
FUCK THEM!
Geplaatst: 16 Apr 2008 12:44
Informatief filmpje over hoe je een pand kunt kraken. Door krakers, voor aspirant krakers.... Het is niet nieuw, maar volgens mij nog niet gepost hier.
Xurk Senior Addict
Geplaatst: 17 Apr 2008 11:58
Goede promotie voor een horror-film, zo'n filmpje als deze
Reacties van bioscoopgangers op schrikmomenten in de film [•REC]:
_________________ Hey Jerry Springer? You can keep the guitar... now get the hell off of my stage" - Billie Joe Armstrong, HMH 12-01-2005