Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2008 22:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die Thijs weet wel van de hoed en de rand!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2008 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

¨

Nu kan ik gaan jagen op konijnen, haas etc....

Leuk!!!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2008 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kun je daar in Indonesie niet makkelijk aan een fatsoenlijk geweer komen? (serieuze vraag)
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2008 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij zit in suriname...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2008 14:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uhm, jawel. En dat is zelfs niet zo een probleem om te regelen.

Maar ik denk dat ik dat maar overlaat voor personen die wat minder ongelukjes krijgen dan ik.....
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2008 04:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vandaag per ongeluk de achterruit van mijn achterbuurvrouw kapot geschoten. Er zit een grote scheur in. Ze kwam meteen naar buiten....

Daarvoor een leguaan geschoten (met intentie hem echt klaar te maken), eerste schot was meteen raak. Beest viel uit de boom. Echter in een paar grote struiken, in moerras-achtig gebied. Planken opgegooid en bijna een uur gezocht. Ik denk dat het beest niet dood was maar slechts uit schrik uit de boom was gevallen.

Gisteren na wat drank de gehele straatverlichting aan digelen geschoten omdat de vonken die eraf kwam zo tof waren. Ala Highlander....

Dus uiteindelijk heb ik gevraagd aan Jolanda of ze de kogeltjes voor mij verstopt want ik kan er niet zo goed mee omgaan. Smiley
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2008 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren op de platenbeurs achter 't stadhuis hier in Utrecht. Maar nu kom ik er (via wikipedia) achter dat het een compilatiealbum is. Ik moet eens mijn huiswerk gaan doen.

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 01:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BB gun! Vet! Alleen geen speelgoed met die kinderen bij jou in huis. Alhoewel jij inderdaad misschien de grootste risicofactor bent.

Hoe smaakte de leguaan?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2008 23:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb toegegeven aan de hype en mezelf getrakteerd op een heuse iPod Nano van 8 gig.

Maar ik weet nog niet of ik er heel blij mee ben.. Al dat gedoe eromheen, waarom moet het allemaal via programma's tegenwoordig? En nog steeds kut dat je het ding niet als een USB stick kan gebruiken om bestanden over te zetten.
En weet iemand dit: Kan ik het volume ook veranderen als ik in een ander scherm zit dan dat van het huidige nummer? Zoniet, hoe belachelijk is dat!

Maar stiekem ben ik er wel blij mee hoor. Smiley

Oh, en om in de iPod sfeer te blijven, ik heb laatst ook deze gekocht van Bjorkvin, leuk merk is dat!

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 02:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat zijn nu precies de redenen dat ik nooit van m'n leven een iPod zal nemen... Het moet niet 'allemaal via programma's tegenwoordig', het moet bij een iPod via iTunes. Zodat je ome Apple nooit uit het oog verliest. Microsoft heeft ooit een miljoenenboete gekregen voor dezelfde praktijken.

Maar toch leuk voor je, icm met die koptelefoon Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 02:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad. Het zal niet lang duren voordat ook Macintosh beticht gaat worden van de overduidelijke poging tot monopoliepositieverwerving. Als je het mij vraagt is dat echt misdadig. Er wordt misbruik gemaakt van het feit dat het moeilijk is om 'een keus' te maken en van de 'naiviteit van de consument' als het om de digitale vooruitgang gaat. Als je eenmaal hebt gekozen voor een product van hun, zit je automatisch in de hoek waar de klappen vallen. Iets simpels als de iPod zorgt er b.v. uiteindelij voor dat je muziek gaat kopen via iTunes, ondanks dat een willekeurige concurent het zelfde product voor een lagere prijs en vaak zelfs van betere qualiteit aanbied. Daarbij is wat je koopt niet eens meer uitwisselbaar (althans, niet als je geen nerd bent) met andere MP3 spelers. Dus om je muziek te kunnen blijven luisteren wordt je zo ongeveer gedwongen om Mac producten te blijven kopen. Dan heb ik het nog niet eens over wanneer je besluit een Mac te kopen!! Slimme zakenlui, stelletje Hyena's Boos Ik kan hier echt boos om worden.

Natuurlijk zeggen de consumenten (die al in het vacuum zitten) dat het goede producten zijn.... Alle mogelijkheid om naar de concurent te gaan is ze ontnomen!
Als het alleen om Nederland zou gaan zou er wat aan gedaan worden (hoop ik). Ze zijn nog erger dan Microsoft, maar dan op kleindere schaal.

Breng dat ding alsjeblieft terug Floor en haal een MP3 speler die meer qualiteit en flexibilieit bied voor minder geld (Mac spul lijkt beter dan dat het is, laat je niet voor de gek houden door het image wat de producten hebben.....gebakken lucht al wil ik ze ook niet 'slecht' noemen, vooral duur). Neem Creative, erg goede ervaringen mee! Geen Sony, want dan zit je nog steeds vast aan software.
Het enige waar je niet los van zult komen, welk merk je ook neemt als je een MP3 speler wil van meer dan 10GN, zijn ID3 tags. Ik vind het geen positieve ontwikkeling, maar het is helaas niet anders.

Laatst aangepast door Bram op 06 Jul 2008 03:02, in totaal 2 keer bewerkt
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 02:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ow, Floor et dan cool voor je te maken. Hier koop je voor 50 euro een NANO ipod 8 gig voor 50 euro. Niet van echt te onderscheiden die geen gebruik maakt van i-tunes maar als een externe schijf wordt herkent door de pc.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 10:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een Zen 16gb gekocht, heb eerst gekeken naar een ipod, maar ze zijn erg duur en je moet alle accesoires ook nog eens los kopen, die ook weer duur zijn. Itunes vond ik nog niet eens zo heel erg, maar gewoon slepen is natuurlijk relaxter.

Ik heb nu dus voor hetzelfde geld twee keer zoveel capaciteit, een beter scherm en mogelijkheid tot uitbreiding met een geheugenkaartje. Enige punt van kritiek is het feit dat het extra geheugen niet volledig wordt geintegreerd in de speler.

Overigens, als 8gb genoeg is en je wilt een klein spelertje met een groot scherm, dan is de Iriver Lplayer misschien wel leuker. Smiley

Browsen op ID3tags is idd niet altijd even handig, maar er zijn genoeg tools om alle je bestanden snel te taggen.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, ik wist dat jullie dit allemaal gingen zeggen... En jullie hebben ook helemaal gelijk, ik heb hem alleen al opengemaakt. Smiley
Dat iTunes valt uiteindelijk wel mee, ik moest eerst al mijn muziek naar iTunes kopieren en dan kan je het makkelijk naar je iPod verhuizen.

Ach ja, het is een leuk speeltje en uiteindelijk gaat het erom dat ik relaxed (met mijn mooie koptelefoon Knipoog) muziek kan luisteren, en dat doet ie goed!
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 12:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat klopt, de bediening zelf is echt simpel, was me ook al opgevallen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 12:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De bediening is zelfs fantastisch te noemen. Dat doet Apple altijd wonderbaarlijk goed, en ik kan me d'r ook weer boos om maken dat andere bedrijven zo weinig innovatief bezig zijn. Iedereen hobbelt altijd alleen maar achter de innovaties aan van Apple, doodzonde.

Quote:
(die al in het vacuum zitten)

Wat grappig Bram, dat jij dat ook zo noemt. Ik heb het wel eens over de Apple-bubble. Was er eigenlijk zelf opgekomen, maar ben blij dat andere mensen het ook merken.

Ik vind Apple een fantastische innovator, maar verder kut met een grote K. Het is een merk voor mensen die denken dat ze ergens verstand van hebben, maar het eigenlijk niet hebben. Smiley
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier volgt een apple promo praat.

Thijs R. schreef:
Ik vind Apple een fantastische innovator, maar verder kut met een grote K. Het is een merk voor mensen die denken dat ze ergens verstand van hebben, maar het eigenlijk niet hebben. Smiley

Zeggen de mensen die er wel verstand van hebben. Geloof me, ik was en ben een ongelooflijke nerd op het gebied van pc's en windows maar toen ik eenmaal apple ben gaan gebruiken snap je waarom de apple gebruikers in die bubble zitten. Het is ook gewoon beter, makkelijker, duidelijker, sneller en stabieler. Dat het duurder is is de prijs die je daarvoor moet betalen. "Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat".

Windows kan mij niet meer bekoren en ik word al moe als ik weer achter een XP of Vista bak zit met al zn vragen, popups, omwegen, volle taakbalk met onverklaarbare HP / Norton / ETC troep, netwerk instellingen en mogelijke spyware. Dan kun je wel beargumenteren dat je het allemaal beter in moet stellen en moet tweaken en tunen maar dat is niet (meer) mijn ding en van een heleboel mensen niet, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Dat is ook de reden dat ik mn ouders aan de iMac heb gezet. Nooit meer belletjes dat er iets niet werkt, mailen, foto's eropzetten en beheren en mooi printen, online zetten, internetten en video's bewerken het werkt allemaal vanzelfsprekend. Dat dat allemaal in een pakket komt zie ik meer als een voordeel dan dat ik Ome Apple dat kwalijk neem. Je hoeft niet op zoek naar al die freeware die net niet doet wat je wilt.

En de iPod is niet voor niets zo'n succes en al jaren de top verkochte mp3 speler. Het is ook gewoon een beter apparaat dan creative met zn plastieke joystick knopjes en zn 'net-niet' menuutje. Dat je je mp3tjes niet kan slepen zal mij een zorg zijn, iTunes heeft het duidelijk geindexeerd met mooie covertjes en playlists. iPod aansluiten en het wordt gesynct, zowel qua muziek, als agenda, als foto's en video's. Niks slepen, niks zoeken, niks 'usb apparaat veilig verwijderen'.

Ik zit in de bubble en iedereen die dat niet zit is gewoon een ignorant fuck die apple nog niet een goede kans heeft gegeven Knipoog

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 14:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klinkt als een religie, dat hele Apple gebeuren...ohja, je signature...Knipoog
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien dan wel niet het mooiste hoorloge, maar wel erg functioneel, voor op vakantie.
En ook handig ipv het steeds meeleuren van mijn trilwekker van Vught naar Utrecht..

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:
Ik heb een Zen 16gb gekocht, heb eerst gekeken naar een ipod, maar ze zijn erg duur en je moet alle accesoires ook nog eens los kopen, die ook weer duur zijn. Itunes vond ik nog niet eens zo heel erg, maar gewoon slepen is natuurlijk relaxter.

Ik heb nu dus voor hetzelfde geld twee keer zoveel capaciteit, een beter scherm en mogelijkheid tot uitbreiding met een geheugenkaartje. Enige punt van kritiek is het feit dat het extra geheugen niet volledig wordt geintegreerd in de speler.

Overigens, als 8gb genoeg is en je wilt een klein spelertje met een groot scherm, dan is de Iriver Lplayer misschien wel leuker. Smiley

Browsen op ID3tags is idd niet altijd even handig, maar er zijn genoeg tools om alle je bestanden snel te taggen.

Ik heb de creative zen 20 gb en die is... die is dood sinds gisteren! Huilen

Heb m wel 3 jaar gehad tegenover de ipod mini daarvoor die was na 1.5 jaar kapot.
Al met al is de Zen wat groter maar toch het betere apparaat naar mijn mening. Je hebt inderdaad niet dat gek*t met itunes, je sluit 'm aan en dan wordt ie gewoon herkent als opslagapparaat. Sleep je mp3'tjes naar de map 'music' en ze staan er op. En dat is zoveel handiger dan die apple-crap mr zop! Whatever

Heb dus ws. zeer binnenkort een nieuwe nodig dus ik sta open voor tips.
Eigenlijk wil ik er eentje met een ouderwets volume wieltje en echte knopjes, die scrollwieltjes zijn niet handig in de bediening, blijkt.

a) werken niet in de regen
b) werken niet in de kou
c) werken niet met handschoenen aan (zie ook punt b)
d) zijn niet blind te bedienen
e) reactie is net niet precies genoeg (zowel bij apple als bij creative)

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 22:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, die is best flauw, en best grappig.

Koen schreef:

En ook handig ipv het steeds meeleuren van mijn trilwekker van Vught naar Utrecht..
Hé, da's handig! Ik had er nooit bij stilgestaan dat zulke horloges zouden kunnen bestaan! Ik heb altijd ruzie met trilwekkers dus gebruik nu mijn telefoon, maar da's niet ideaal. Als ik google vind ik er meerdere, maar helaas wel echt mannelijke digitale horloges. Ik ga ff verder zoeken!

Oja, ik moet ook een nieuwe MP3-speler, ben het geheugen-gedeelte van mijn Creative (deze: http://regmedia.co.uk/2005/03/29/muvo_v200.jpg) ergens vergeten. Ik wil het liefst weer een Creative, maar helaas hebben ze alleen nog maar grotere met een groot schermpje, terwijl ik het liefst wat kleiners heb. Zoek iets vanaf 4 GB ongeveer, en zonder ID3-tags, maar dat laatste zal lastig worden ben ik bang. Iemand tips?

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 22:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Even uit nieuwsgierigheid: wat hebben sommigen van jullie tegen ID3 tags eigenlijk? Ik vind ze echt enorm fijn en overzichtelijk Smiley Je moet ze wel zelf op orde houden dan, maar als je dat meteen doet wanneer je nieuw muziek hebt, dan is het bijna geen werk te noemen...

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2008 23:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is nou net het probleem. We hebben dat nooit gedaan. Dus nou hebben we bijna 3 terrabyte aan muziek zonder ID3 tags. We zijn laatst wel begonnen met proberen alles te taggen, maar de muziek is gerangschikt op alfabet, en als ik bijvoorbeeld 1 map (1 letter) automatisch wil taggen gaat dat niet, omdat die te groot is, (bij teveel tegelijk inladen sluit het programma ineens af) dus moeten alle artiesten 1 voor 1 aangezet worden, en dan zelf nog eens handmatig doen wat niet gevonden wordt. Een helse klus.
Dus liever een MP3-speler die niet met ID3tags werkt, scheelt héél veel werk. Smiley

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 00:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die casio vib alarm heb je ook voor dames: black&blue best cool
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300236767417&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX_Stores&refitem=140239776527&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&refwidgettype=osi_widget&_trksid=p284.m185&_trkparms=algo%3DSI%26its%3DI%252BIA%26itu%3DCR%252BIA%252BUCI%26otn%3D4%26ps%3D41

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300236767417&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX_Stores&refitem=140239776527&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&refwidgettype=osi_widget&_trksid=p284.m185&_trkparms=algo%3DSI%26its%3DI%252BIA%26itu%3DCR%252BIA%252BUCI%26otn%3D4%26ps%3D41

er is ook nog een swatch: black vibration (4cm, beetje groot dus)
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 00:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ha, ik ben ook al de hele tijd aan het zoeken, maar jij hebt sneller mooie horloges gevonden! Dank je. Vooral die Swatch vind ik mooi.
Ik ga even zoeken naar reviews, of er een soort van snooze op zit, want met 1x trillen word ik niet wakker Knipoog

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 10:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat zijn dat dan, ID3-tags?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 11:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een ID3-tag is informatie wat je een aan liedje koppelt, zoals titel, artiest, album, genre, albumhoesje enzovoort. Dus als je een ID3-tagloze MP3 hebt, dan zal deze bijvoorbeeld in iTunes gewoon worden weergegeven met de bestandsnaam: "01_-_artiestnaam_-_albumnaam_-_tracknaam_ripper.mp3" ofzo. Als je de ID3 informatie invult, dan is het wat overzichtelijker en beter terug te vinden in [weer bijv.] iTunes.
Als je een liedje met ID3-tags op je iPod zet, dan wordt het automatisch onderverdeeld per artiest, album, genre en als je van één artiest meerdere albums hebt, dan staan al deze albums "onder" die artiest in het menu.

Waarschijnlijk wist je dit allemaal al wel, maar kende je het begrip gewoon niet Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 14:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kom genoeg leuke vrouwenhorloges tegen met een trilfunctie:

http://www.watchesbuynet.nl/horloge/615-Swatch-Red-Vibration.html
(ik kan alleen van deze niet terugvinden of 'ie een trilalarm heeft)

http://www.azhearing.com/cgi-bin/shopper.cgi?preadd=action&key=VL8A

http://www.amazon.com/dp/B001A3KPJ2?smid=A365ZQXSAOUYOW&tag=nextag-hpc-mp-20&linkCode=asn
(oke, die is wel erg roze...)

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, die zijn ook leuk, maar de laatste is inderdaad te roze naar mijn zin. Maar vooral de bovenste Swatch vind ik mooi! Maar ik ben toch bang dat ze niet bedoeld zijn om je wakker te maken, maar gewoon 1 keer kort trillen als 'reminder' ergens voor. Ik heb gisteren nog tot laat zitten zoeken, maar op een enkele na blijft dat toch een beetje onduidelijk. Ik denk dat ik gewoon eens een mailtje stuur naar Swatch, dat vind ik toch de mooisten, om te vragen of ze trillen tot je het zelf uit zet.
Dank je Maartje!

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Graag gedaan hoor Smiley Maar ik kwam ook wat sites tegen met van die horloges voor mensen die pillen slikken, die dus als reminder af kunnen gaan. En voor slechthorenden natuurlijk. Volgens mij is die 2e link er daar eentje van.

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 14:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, dat soort websites kwam ik ook al tegen, maar bij die tweede link bij jou is het dus ook alweer niet echt duidelijk of het nou een reminder of een wekker is, of allebei. En dat is nou net de reden dat ik er 1 wil, om als wekker te gebruiken, dus dat moet ik zeker weten. Maar ik ga dus straks gewoon even een mailtje sturen naar Swatch Smiley

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oke, succes ermee!

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Hier volgt een apple promo praat.
beter, makkelijker, duidelijker, sneller en stabieler.

Subjectief, bullcrap, waar, bullcrap, bullcrap. En ik heb inmiddels al flink wat uren achter een mac eropzitten.

Quote:
Windows kan mij niet meer bekoren en ik word al moe als ik weer achter een XP of Vista bak zit met al zn vragen, popups, omwegen, volle taakbalk met onverklaarbare HP / Norton / ETC troep, netwerk instellingen en mogelijke spyware.

Als het aan mij lag kwam Microsoft ook gewoon met een totaalpakket. Maar dat mag grotendeels niet. Ben het wel eens dat Dell, Norton, HP, Acer, Asus eens moeten kappen met het preinstalleren van die kutcrap, want dat geeft PC's inderdaad al jaren een slechte reputatie.

En ik heb Apple al zo vaak een goeie kans gegeven. En elke keer kom ik er weer achter hoeveel kont het zuigt.

En dan heb ik het nog niet eens over Appleprogramma's voor de PC, want die zijn helemaaal om te janken. Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 19:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn haat naar MAC is begonnen met Quicktime. Dat zich in je pc vrat en niet meer eruit te krijgen was. Zoiets als Realplayer...
Gelukkig zijn er nu genoeg alternatieven.

Tevens die muis, die muis met 1 knop, zo klein waar je vinger pijn van gaat doen.

Ik heb MAC daarna nooit meer een kans gegeven en zal het ook nooit meer geven. Heb een i-pod-shuffle gekocht, maar om apple te dissen was het een neppe zonder I-tunes.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou mag deze wel weer een keer voorbij komen

Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2008 08:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, die eeuwige Mac-Windows discussie. Voor mij staat 100% vast dat Mac gebruiksvriendelijker en mooier is. Ik heb echter geen last van zendingsdrang, als mensen genoegen nemen met Windows moeten ze dat zelf weten. Ik hoop zelfs dat 98% van de wereld gewoon windows blijft gebruiken, zodat al het gedoe met virussen en spyware enz ook in die hoek blijft.

RAWK!
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2008 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.ibood.com/site/nl/iboodSpecs.php

iBood van de dag. Niet over nagedacht gewoon gekocht. Ik ben al lang toe aan een nieuwe rugzak. Helemaal mooi dat ik er veilig mijn laptop in kan vervoeren . De 'iPod onndersteuning' mag genegeerd worden. Ik ben benieuwd.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 18:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

YEAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ IS BINNEN!!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=120278440023&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=002

1600 euro 2e hands in Nederlands en ik heb er 880 euro voor betaald! En ik moest deze hebben! Geweldig!

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 18:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lompe machine c.q. ruig apparaat.
Good one!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur