Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 09:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

@Zop: Vette T-shirts hebben ze op die site zeg!
@Eva: Hippe shit die jas Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2008 18:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nogmaals @Zop: heb je al vaker T-shirts van Threadless besteld? Ik wil er misschien ook wel een paar bestellen, maar met online kleding bestellen maak ik me altijd druk over de maat... bij normale winkels in Nederland [winkels zoals Jack & Jones en H&M] haal ik altijd T-shirts in maat M, maar als ik van Adidas of Nike bijvoorbeeld een T-shirt haal, is M veel te groot en moet ik S kopen.
Dus wat zijn je ervaringen met de maten van Threadless, als je die al hebt? Knipoog

Jammer trouwens dat deze alleen in zo'n lelijke kleur is, ik vind 'm zwaar vet! Nu heb ik er maar gewoon een desktop van gemaakt Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2008 21:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom zegt:

Deze gekocht in 4 kleuren, in de urban outfitters te Manchester. Liefde op het eerste gezicht Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2008 21:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ge-ni-aal!! lachen Had je er niet een paar voor mij mee kunnen nemen?
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Sep 2008 15:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Nogmaals @Zop

L heb ik in NL en L heb ik ook bij threadless, ik denk dat M dan voor jou ook wel ok is. Desnoods bestel je er eerst 1 voor 15 euri's (inclusief verzenden) en dan ff tjekken Smiley
Heb net de lading shirts weer binnen, genieten.

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tijdens mijn vakantie in Amerika een bezoekje aan twee vestigingen van Amoeba Records gebracht. Beste platenzaak ooit. Bij de vestiging in LA hebben ze meer dan 1 miloen cd's en platen!

De aanwinsten:
Fear – The Record
Metal Church – Metal Church
Chris Issaak – Baja Sessions
Unearthly Trance – Electrucution
The Accüsed – The Return Of Martha
Lair Of The Minotaur – War Metal Battle Master
Eyehategod – In The Name Of Suffering
Neurosis –Locust Star
The Jesus Lizard – Liar
Racebannon – In The Grips Of Light
Excel – Split Image
Wolfpack – Allday Hell
Dystopia – Human=Garbage
Annihillation Time – III
His Hero Is Gone – Monument To Thieves
Zeke – Kicked In The Teeth
Fucked Up – Year Of The Pig
Explosions In The Sky – The Earth Is Not A Cold Dead Place
Pissed Jeans - Shallow

Verder nog een zooitje kleren voor weinig (sneakers, (boxer) shorts, bloes). Wilde ook nog een macbook kopen maar m'n CC was 'maxed out' na 2 weken vakantie Boos.

En deze nog op het vliegveld:

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 14:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Mijn nieuwe aankoop: 2 shirtjes van threadless (ghehe)
Kost geen 17 maar 12 dollar tegenwoordig per shirt.

Thanks voor de tip, Zop. De mijne zijn afgelopen dinsdag binnengekomen, een dag of 8 nadat ik ze had besteld. Erg vlot dus, en zeker de moeite waard! Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Tijdens mijn vakantie in Amerika een bezoekje aan twee vestigingen van Amoeba Records gebracht. Beste platenzaak ooit. Bij de vestiging in LA hebben ze meer dan 1 miloen cd's en platen!

Irritant als je niet de enige bent die platen/cd's aan het checken is in een bak, tenzij iedereen hetzelfde tempo heeft.

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van Roalt gekregen:

De rode dan. Erg vet! Wel eenvoudig, maar niks mis mee Smiley

BTW: vette jas Eva!!

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 19:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Mr.Zop schreef:
Mijn nieuwe aankoop: 2 shirtjes van threadless (ghehe)
Kost geen 17 maar 12 dollar tegenwoordig per shirt.

Thanks voor de tip, Zop. De mijne zijn afgelopen dinsdag binnengekomen, een dag of 8 nadat ik ze had besteld. Erg vlot dus, en zeker de moeite waard! Smiley

Nice, maar niet via mijn referral helaas Smiley anders had ik er nog $1.50 voor gevangen, volgende keer dan he! Knipoog

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb mezelf getrakteerd op deze speelgoedjes:

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Sep 2008 17:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Nice, maar niet via mijn referral helaas Smiley anders had ik er nog $1.50 voor gevangen, volgende keer dan he! Knipoog

Haha, sgoed! Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 15:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor mijn vriendje in Londen, Camdentown:

Bericht Geplaatst: 29 Sep 2008 00:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Na een tijdje wikken en wegen tussen een spiegel reflex en een nieuwe "Super-Zoom" camera (zoals ik nu heb, de S7000) besloot ik vandaag toch maar voor de super-zoom te gaan. Goedkoper, maar vooral veelzijdiger en minder gedoe met lenzen en een kwetsbare body.

Na het doorspitten van tig reviews over het totale spectrum van aangeboden super-zooms kwam ik tot de conclusie dat de Panasonic DMC FZ18 de beste prijs/qualiteit verhouding heeft. Lovende kritieken. Bijna net zo lovend als over zijn opvolger, de DMC FZ28. Maar aangezien het prijsverschil zo'n 80 euro is had ik mijn zinnen toch maar op de FZ18 gezet. Met lichte tegenzin, want de FZ28 heeft toch een aantal verbeteringen en toevoegingen die het zeker een nog betere camera maken. Maar gevoelsmatig was het niet genoeg om het prijsverschil te verantwoorden tegenover mezelf.

TWEE UUR LATER krijg ik een mailtje van iBood dat de aanbieding van de dag de Panasonic DMC FZ28 is Hamer.
Dit zijn signalen die niet te negeren zijn..... Engeltje Over een paar dagen is hij binnen!

http://www.letsgodigital.org/en/19461/panasonic-lumix-dmc-fz28/

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Sep 2008 09:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Voor mijn vriendje in Londen, Camdentown:

ah ben je naar dat leuke stipboekenwinkeltje geweest in een van die zijstraatjes, waar ze boven aan de muur allemaal collectorsitems hebben hangen voor belachelijke prijzen?

Ik heb een nieuwe basgitaar gekocht! Een rickenbacker 4001, origineel uit 1977!

Bericht Geplaatst: 29 Sep 2008 10:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:

ah ben je naar dat leuke stipboekenwinkeltje geweest in een van die zijstraatjes, waar ze boven aan de muur allemaal collectorsitems hebben hangen voor belachelijke prijzen?

Gieren
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2008 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, leuk winkeltje voor kado's voor M. daar. Maar wat is daar zo grappig aan?

Hoewel ik maar weinig cash heb wilde ik toch nette schoenen voor een bruiloft morgen, maar eindigde toch weer in de vans-store..

Netjes he?

en ook nog

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur