Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke bekende Nederlander zag je voor het laatst?
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 23:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ken ik ook niet, nee...

zat laatst wel bij Nance in de trein... hmm, is ook een heel standaard type, die Nance.

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 00:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar wat ik toch vreemd vind is dat hier een topic over loopt. Veel mensen hier hebben een baantje waarbij je regelmatig in contact komt met "BN'ers" (wat daar dan ook precies de definitie van is.). Ze op afstand zien is natuurlijk sowieso niet echt hyperbijzonder.

Wat Danny zegt is het soms leuk om de "A-klasse" te ontmoeten, mensen die je van afstand inspireren, of die eens interessant zijn om mee te kletsen. Maar iemand in de verte zien lopen die toevallig met z'n kop op TV komt, dat is toch allang niet echt bijzonder meer...?

Niet om arrogant te doen hoor, maar het is zo loos als dat het hele feit is. Daadwerkelijk praten met bijv Femke Halsema over iets wat je aan het hart gaat is natuurlijk te gek, lijkt me.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het wel apart hoor, om iemand ineens irl te zien.
Maar echt bijzonder lijkt het me pas om een Amerikaanse ster te zien.

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 13:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nouja, dat klopt ook wel weer. Ik botste op straat bijna tegen Beyonce op, dat was idd wel erg grappig...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 13:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ernst Paul Hasselbach van Expeditie Robinson liep laatst op onze afdeling.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier, dat bedoel ik dus. Dat is toch diep treurig? Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus, het is toch gewoon geinig om een BN'r te zien? Vandaar ook dit onzin topic?
Als je iemand ook echt ontmoet en er een boeiend gesprek mee hebt, heel cool voor je, moet je ook zeker posten.

Maar dit is toch gewoon weer een geinige topic erbij?
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 17:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En daar ben ik het nu helemaal mee eens Floor.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2006 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Om het "niveau" van dit topic constant te houden: toen ik hier wegging gisteren wenste Antoinette Hertsenberg mij een fijne avond toe.
Now, who wants to touch me?

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2006 12:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan Schellekes. In Tilburg. Hij vroeg om een euro. Die heb ik hem niet gegeven. ayay

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2006 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou ik heb dus Claudia de Breij, Daniël Boissevain, Marcel Hensema, Willem Post, Linda van Dyck en Cornald Maas gezien.... Tongsmiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 01:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rogier van Oosterhout.. telt dat? mee gegeten net.

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 02:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn god ik ken echt niemand van de namen die jullie noemen.
Onder BN'ers reken ik Marco Borsator of Rene Froger maar de namen die jullie mij noemen zijn abrakadabra.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 09:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies. Iedereen is tegenwoordig een BNner.

Als een of andere chick d'r kop elke dag op tv is met een of ander belspel is ze nog geen BNner. Dat is ze pas als ze het NOS journaal gaat presenteren..... Om een voorbeeld te noemen.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 10:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Naahhhh sorry hoor!
Rogier is een bekende Brabander trouwens.

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 17:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ow, ik vind dat een enorme eikel.

Carla van Loon was mijn lerares (ook omroep brabant) ze heeft een bedrijfje met hem opgezet. Zo amateuristisch op zn Brabants allemaal.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 17:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan. Ik vind 'm heel aardig maar verder heb ik er ook niets mee. Kijk ook nooit naar dat soort tv.

Had net Rembo nog aan de lijn. Telt vast ook.

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 17:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rogier van Oosterhout! Van mijn favoriete programma BrabantParty! breezah (is dit de zuipende homo smiley Smiley)
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 17:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Rogier van Oosterhout.. telt dat? mee gegeten net.

Had je een date met de beste man?
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 18:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, we waren met z'n tienen.

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 19:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was JIJ bij BrabantParty? wauw!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 20:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:

Evelien heet ze blijkbaar. Ze was in de SJU toen ik achter de bar stond.

Ik zag haar vanochtend met een kopje koffie in de trein.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 21:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Rogier van Oosterhout! Van mijn favoriete programma BrabantParty! breezah (is dit de zuipende homo smiley Smiley)

Nou snap ik best dat Omroep Brabant het paupervolk in Broekhoven en de Graafsewijk ook tevreden wil houden, maar het feit dat een groot deel van de cultuursubsidie die de omroep van de provincie ontvangt opgaat aan programma's als Brabant Party, zorgt hier in huis regelmatig voor gefronste wenkbrauwen.

Ik wil De Wandeling terug, godverdomme! Fuckyou!

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 21:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoezo paupervolk?

HEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeee is er hier een party?

Geniaal
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 22:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan te bedenken dat ik er nog ooit geweest ben (de Carnavals uitzending dan, das toch niet zo erg Engeltje )

Bericht Geplaatst: 09 Nov 2006 23:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Plebs en paupervolk is het leukste volk watteris. Het enige volk waarvan je gewoon weet wat je eraan hebt.

Ik was niet op de brabantparty. Rogier is klant en vriend van L&L (mijn bazinnekes) en we waren gewoon gezellig (en gratis!) aan het eten bij een chique Italiaan.

Bericht Geplaatst: 10 Nov 2006 20:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb die gast ook ooit gezien met carnaval op de markt in Eindhoven. Wat een poederkop. Hij zou z'n abonnement bij het zonnebankcentrum eens op moeten zeggen.
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Nov 2006 22:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van de categorie Brabantse helden..

Ik vertek morgen een week naar Londen naar de World Music Awards om wat televisie te maken. (een special over Beyonce). Beyonce ga ik zoiezo drie keer zien, dat boeit niet echt, maar woensdag is de King of Pop er ook (als ie dat nog is) als ik hem nou van dichtbij te zien krijg vind ik dat stiekem toch wel echt vet!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Nov 2006 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mart schreef:
Ik vertek morgen een week naar Londen naar de World Music Awards om wat televisie te maken. (een special over Beyonce). Beyonce ga ik zoiezo drie keer zien, dat boeit niet echt.

Nou nou nou, mijnheertje gaat Beyonce drie keer zien. En dat boeit 'm niet echt? Nee, dat zou ik ook hebben ayay
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Nov 2006 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze is kleiner dan ze lijkt. Zelfs kleiner dan ik dacht ik (Maar dat kan ik me verkeerd herinnerd hebben... Misschien lag het aan die gruwelijk enorm grote negers die ernaast stonden)
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 00:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tuurlijk vindt ie dat wel vet...zou haast iets mis met je zijn als je dat heel normaal vindt lijkt me. Lekker wijf en kk beroemd...

Ik zag laatst overigens Travis Barker, de drummer van Blink182 langzaam voorbij me fietsen toen ik langs de grachten liep, dat vond ik toen eigenlijk al best vet gezien de exposure die hij met 'the Barkers' heeft gehad.

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 03:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tss, komen ze met bekende Amerikanen in t bekende Nederlander topic... Sterrenallures Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 14:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bekende Belg!

presenteerde gisteren de Nacht van de Wansmaak. Als hij zijn stukjes zelf geschreven heeft is ie hilarisch! lachen
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja. In De Slimste vind ik 'm een beetje irritant...
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 16:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een off-topic gezwets hiero :+

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heleen van Rooyen, zojuist op deze link:

http://people.freenet.de/ndn_176/heleen/

RAWK!
Guus
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 13:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan-Peter Balkenende .....................toen hij van mijn skateboard af viel.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was dat serieus jouw board?

Guus
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 15:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha jazeker. En die jongen met de capachon op die erbij staat ben ik.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 15:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat? Vet! Heb je daar een filmpje van? Van uitzending gemist ofzo? Wil ik wel eens zien. Was zeker toen Maxima in Tilburg was of zo?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur