Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke bekende Nederlander zag je voor het laatst?
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 16:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.youtube.com/watch?v=HlVjyXzupj0

Deze toch? Smiley
Guus
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 16:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, inderdaad ja.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, vet van Balkenende. Gewoon niet bang zijn om en plein public op je bek te gaan!

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 17:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Reken maar dat hij deze zwarte bladzijde maar wat graag uit zijn verleden zou wissen! Je ziet juist aan de gemaakt nonchalante manier waarop hij reageerd dat ie zwaar door de grond gaat...Smiley Wel erg vet overigens!

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Guus schreef:
Haha jazeker. En die jongen met de capachon op die erbij staat ben ik.

Serieus?? Damn, dat filmpje heb ik nog vaak langs zien komen! Vet zeg!

(En dat het Femke Halsema en Wouter Bos ook is aangeboden, maar dat die vriendelijk hebben bedankt voor deze publieke afgang Smiley)

Bij Pauw en Witteman werden Balkenende 5 blunders die getaped waren getoond, en hij moest kiezen welke hij "uit het archief wilde wissen". Hij koos voor dat filmpje Smiley

Ali B vond juist van niet...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 18:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ow, da's dan weer jammer, vond het nou net zo cool van hem.

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 23:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het broertje van een vriendin van me was er toen ook bij. Maar vet inderdaad. Jullie werden toch speciaal benaderd om even mee te doen? Balkie mag dan blij zijn met zijn personeel. lachen
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 00:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:

Evelien heet ze blijkbaar. Ze was in de SJU toen ik achter de bar stond.

Is er sinds mijn huisinwijdingsfeestje 2 jaar geleden wel op vooruit gegaan moet ik zeggen...

Evelien, Maartje en Lex:

Dennums (Danny), Evelien, Mart (Maarten) en DE Willem:

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig, bij Google is dit een van de eerste hits:

http://veronicababes.sbs.nl/modules.php?name=gallery&site=babesnieuws&file=index&ga_pictureid=19576

met Maartje als Veronica Babe.

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 00:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Offtopic
Na effe doorklikken, kom ik de buiken van Aukje en Marieke tegen... HMMMM... mag er niets van zeggen want ze zijn klant van L&L... BEEBIES BEEBIES.
*zucht*

Quote:
‘Een kind krijgen is eigenlijk heel asociaal. Je zadelt de maatschappij op met jouw hobby. En die hobby heeft nogal wat consequenties. Er moet weer een stukje schoolgebouw bij gebouwd worden. Er moet een huis in de Vinexwijk bij. De autofabriek kan de lopende band aanzetten voor nog een aantal auto's. Er moet meer olie worden aangeboord, wat president Bush en de zijnen meer reden geeft om Irak aan te vallen. Et cetera.’

Midas D.

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 09:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was dat dat feest waar ik op onverklaarbare wijze voorover van de trap af pleurde? (of had de butler het gedaan...?) :+
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 09:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Eva schreef:

Evelien heet ze blijkbaar. Ze was in de SJU toen ik achter de bar stond.

Is er sinds mijn huisinwijdingsfeestje 2 jaar geleden wel op vooruit gegaan moet ik zeggen...

Dennums (Danny), Evelien, Mart (Maarten) en DE Willem:

Wat grappig, zo herken ik Evelien uit de tijd van de HKU. Willem is daarentegen geen spat veranderd. Heeft nu alleen iets kortere haartjes.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eef staat gewoon effe niet zo goed op de foto maar 't was vroeger ook echt al wel een babe hoor. Ten tijde van deze foto werkte ze nog voor BNN.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat zal ik ook niet ontkennen. Je mocht haar in die tijd best wel de 'ideale' student en uithangbord van de HKU noemen. Ik kan me herinneren dat ze in een stageboekje stond met een interview en wat quotes over haar stage bij BNN. Daarbij was een foto geplaatst waarop ze in een pose van het ideale buurmeisje stond. Wij als studenten toen moesten daar toen 'n beetje om lachen.
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 21:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach ja, Evelien. Ik heb ook nog wel eens bij haar gelogeerd met Maartje. Gingen we met z'n drie-en tequila drinken in de Winkel van Sinkel Smiley

prins geert schreef:
Was dat dat feest waar ik op onverklaarbare wijze voorover van de trap af pleurde? (of had de butler het gedaan...?) :+

Hahaha, volgens mij wel ja lachen
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 09:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag vanochtend de bassist Joost, zo heet ie geloof ik, van Krezip in de trein naar Hilversum.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 23:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Katinka wordt ook een BNer:

Quote:
Hello my dearest fans,

Gonna be famous this weekend!

Friday: 20:30 TINKEBELL. @ koppensnellers (Talpa)
Friday: 23:35 TINKEBELL. @ wartaal (BNN, Nederland 3)
Saturday: 19:30 TINKEBELL. @ koppensnellers (Talpa)

wooohooo!!!

Looove TINKEBELL.

www.tinkebell.com

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 23:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Proficiat, je vriendinnetje gaat dit weekend bekeken worden door maar liefst 50.000 Nederlanders.

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 23:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

moet je nagaan wat die redactie van jack bij talpa allemaal wel niet doet om nog een uitzending te vullen.
jaja, just jealous blabla Knipoog

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 23:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jack wilde al eerder maar toen mochten die twee ouwetjes BVD haar in de show. Ik ben blij voor Tink maar ik hoef niet gefeliciteerd te worden want ik ben zelf wel een beetje jaloers.

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 09:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stelletje publiciteitsgeile luitjes ...
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 10:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In Katinkas line of business is het de enige manier om te overleven dus dan moet je wel. Dacht dat haar controverse wel weer was weg ge-ebt... Heeft ze een nieuw "kunstwerk" dan? Smiley Wel cool voor haar overigens!

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 12:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel, is er iets? Is Katinka meervoud?

Tink komt waarschijnlijk in het van Abbemuseum. Ze is met vanalles bezig maar daarvoor kun je op haar site kijken.
Ik ben overigens niet haar woordvoerster en in discussie gaan hoeft dus ook niet.

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 13:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er is niks. Maar ik word een beetje moe van Katinka die zo bezig is met het opzoeken van publiciteit. Terwijl het als kunstenares toch alleen gaat om de passie voor je vak.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

NEE!!! NIET WEER!!! Bier!

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 17:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ok dan, gisteren bij de World Music Awards inderdaad Michael Jackson op twee meter van mijn camera gehad. Al die andere aanwezigen op vallen dan toch echt in het niets. En DAMN wat zag hij er bizar slecht uit, echt niet normaal. Maar om deze diep treurige mano te zien was toch wel erg bijzonder.

Binnenkort is het beyonce epos inclusief the jackson beelden op Veronica te zien.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Nov 2006 19:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sinds wanneer is Michael Jackson Nederlander? Knipoog

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2006 23:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

John de Mol dus tijdens een kennismakingsborrel op het werk. Ik mocht vertellen wat ik hiervoor heb gedaan en wat ik pluspunten en minpunten vond van het werken bij Talpa (Tien). Prima kerel verder.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2006 23:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Katja Schuurman, Thijs Romer, Gert Jan Droge, Marco Borsato, Gigi Ravelli, Theodor Holman, Freek de Jonge en Hans Teeuwen bij Hans Teeuwen in nachtclub Panama.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2006 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Midas Dekkers heeft in mijn agenda geschreven!!

een tijdje terug ... Knipoog

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2006 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lachen Is dat je agenda? Waarom had je het op deze manier gevraagd?

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 13:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ehm, ja, als je net 12 bent, doe je rare dingen Knipoog
Maar *zucht*... Love

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 14:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren op het toneel:
Hans Kesting (mijn oude Klokhuisheld in zijn naakie op het podium!)

Halina Reijn!!

En het hoogtepunt:
om 0:45 in de Burger King op A'dam Centraal: Maarten van Rossum Smiley

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet!!! At 'ie een Whopper? Smiley

Oh, trouwens, ben je al verhuisd naar dat leuke huis?
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, nee hij at niks. Had wel een plastic tasje bij van de DA ofzo.

En nee.. ik mocht dus nóg een keer langskomen omdat ze dus twijfelden maar toen hebben ze toch dat andere meisje gekozen. Ofja, vooral het meisje dat ik maar 1 keer gezien had, had voor dat andere meisje gekozen.. jammer maarja.

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 15:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, jammer.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maarten van Rossum zie ik echt elke maand wel minstens 1 keer (stoer he? Tongsmiley), hij geeft colleges op de faculteit Letteren waar ik ook zit dus zodoende.

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 17:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Patser Knipoog
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theo Maassen, in de stadsschouwburg op t podium. maar goed, ik kwam em eerst wekelijks tegen bij de fitness. DAT is pas stoer jongens, Maarten van Rossum maandelijks, pfff....Knipoog
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 18:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vooruit, als je deze gast regelmatig tegen komt, ben je wel de man.Knipoog

http://www.maartenvanrossum.com/
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur