Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Wie wil er een oink invite?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb 3 oink invites te vergeven. Het is de beste muziektorrentsite ter wereld en je moet minstens zoveel uploaden als dat je download, dus je moet wel zeker zijn dat dat lukt (goede upload hebben)

Ze hebben alles, binnen een paar minuten te downloaden. Na 10 gig upgeload te hebben mag je ook zelf 4 mensen uitnodigen.

Iemand overdreven geinteresseerd?

http://oink.me.uk/index.php

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 12:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ikke!! Ikke!!! jorisdirks@gmail.com!!! Hoewel ik alles legaal download, maar soms is het wel leuk om obscure dingen te kunnen downloaden van internet natuurlijk!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 12:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

IKKE IKKE IKKE!!!

Ook al heb ik een crapverbinding.. Misschien wat vaker bij de uva uploaden Knipoog.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Niels
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook intresse, email adres zal ik pm-en mocht ik uitgenodigd worden

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik had er een, t is idd superrelax, maar het was echt onmogelijk om genoeg te seeden met wat ik downloade. (KICK BAN zwaai ) Je moet echt seeden als een dolle als je een beetje lekker wilt downloaden. Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Me Too

In ruil voor een tvtorrents.com invite? Knipoog
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 13:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach joh, bespaar jezelf de moeite van het uploaden en ga lekker Soulseeken..

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 14:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Ach joh, bespaar jezelf de moeite van het uploaden en ga lekker Soulseeken..

inderdaad

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 15:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

is er nog 1 over?
dan wil ik m wel hebben

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
IKKE IKKE IKKE!!!

Ook al heb ik een crapverbinding.. Misschien wat vaker bij de uva uploaden Knipoog.

Dan zou ik daar gewoon met DC++ aan de gang gaan op surfnet.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 17:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik gok er niet op uitgenodigd te worden door Tom (vrienden eerst natuurlijk), maar gezien het sneeuwbaleffect wat betreft invites dat plaats zal gaan vinden zal ik maar vast mijn e-mailadres achterlaten hier:
lemmingg*hotmail.com

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 18:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jajajaja!! Als er iemand er straks nog een heeft: heel graag. Ik heb een zeer goede verbinding.

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 19:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik sluit aan in de rij ferryvd[a]gmail.com
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het geheim om een hoog ratio te krijgen is op een willekeurig moment de laatst toegevoegde torrents te checken en dan te kijken welke populair is.

Als je er vroeg bij bent kun je zo 3x zo veel uploaden dan dat je hebt gedownload, en delete je het bestand gewoon aangezien het kutmuziek is Knipoog

Zo houd je een buffer om zo veel mogelijk wél coole muziek te downloaden Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Dec 2006 22:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik download bijna alleen maar van dat soort sites, en heb nooit problemen om de ratio te halen, en mocht het dan een keer gebeuren dat ik negatief kom te staan doe ik precies wat tom hierboven mij al zei.
En gewoon paar nachtjes laten staan helpt ook vaak.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ok, ik heb ze gegeven aan Thijs, Joris en BrownB

Volgende ronde nieuwe kansen, en houdt deze drie ook in de gaten Knipoog

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 21:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien iedereen er zo om staat te springen, hoe kan het dat ik hier werkelijk nog nóóit van heb gehoord? Tongsmiley Is het echt geweldig?
Ik heb eigenlijk bijna nooit problemen met muziek binnenhalen, door eMule en torrents door elkaar te gebruiken, maar "Oink" klinkt hier ook erg goed Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 23:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha lachen

BrownB:
Uploaded 63.25 MB
Downloaded 3.85 GB
Share ratio 0.016

JorisD:
Uploaded 125.15 MB
Downloaded 365.63 MB
Share ratio 0.342

Dé manier om een hoger ratio te krijgen heb ik 3 posts hierboven beschreven, dus als je dat wil...

Bericht Geplaatst: 14 Dec 2006 23:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet het. Mijn poorten moeten nodig open. Maar ja, ik moet de inloggegevens scoren.

Zonder dat lijkt hij maar niet te willen uploaden. En het downloaden gaat zo makkelijk...

Bericht Geplaatst: 15 Dec 2006 00:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook ff mee zitten downloaden op BrownB's account, maar genoeg uploaden is volgens mij echt onmogelijk met 200.000 seeders en 10.000 leechers. En mijn poorten staan wèl allemaal open.

Trouwens BrownB, als het echt aan je router zou liggen, dan zouden andere torrents het ook niet moeten doen (zowel down- als uploaden). En daar heb je nog nooit last van gehad, toch?

Bericht Geplaatst: 15 Dec 2006 00:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij mij was er ook gezeik met mijn poorten; je moet de goede poort ff openzetten op je router, werkte bij mij meteen.

En de ENIGE manier om een hoog share ratio te krijgen is óf zelf cd's uploaden, of meeseeden met de laatstgeplaatste populaire torrents, waar je ziet dat meerdere mensen ze al aan het downloaden zijn.

http://oink.me.uk/browse.php?page=0

btw wat is je adres marijn? Dan stuur ik je binnenkort ook wel een invite, ook al is soulseek beter Knipoog

Bericht Geplaatst: 15 Dec 2006 00:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

True. Misschien moet ik inderdaad maar gewoon gaan zoeken naar leechers. (dat is weer eens wat anders dan zoeken naar seeds) Ik zet er morgenochtend wel een paar aan, kijken of zo wat doen.

Bericht Geplaatst: 15 Dec 2006 00:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Bij mij was er ook gezeik met mijn poorten; je moet de goede poort ff openzetten op je router, werkte bij mij meteen.

En de ENIGE manier om een hoog share ratio te krijgen is óf zelf cd's uploaden, of meeseeden met de laatstgeplaatste populaire torrents, waar je ziet dat meerdere mensen ze al aan het downloaden zijn.

http://oink.me.uk/browse.php?page=0

btw wat is je adres marijn? Dan stuur ik je binnenkort ook wel een invite, ook al is soulseek beter Knipoog

Graag. Ik moet toegeven dat er wel héél erg veel opstaat. Bijna net zoveel als op Slsk Knipoog

marijnakerboom -at- gmail -punt- com

Maar zoals ik al zei: gezeik met poorten heeft invloed op up- én downloaden. Met andere woorden: als je met 400 kb/s download en niets upload, dan komt dat doordat er teveel seeders zijn, niet doordat je poorten niet open staan.

Bericht Geplaatst: 20 Dec 2006 00:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daryll-Ann - Renko [1992/FLAC/Lossless/Log]

Mijn eerste torrent ooit Love

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2007 22:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

iemand nog invites? Engeltje
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2007 22:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik ergens naar zoek krijg ik de melding dat ik 20 seconden moet wachten.. Daar ga ik natuurlijk niet op wachten..

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2007 23:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's normaal niet. Volgens mij heeft het iets te maken met een Ddos-attack die aan de gang is.

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2007 00:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, had ik pas ook hoor, na een typfoutje... Beetje irritant.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jan 2007 23:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog steeds niemand die een invite wil ruilen voor een invite van tvtorrents.com???

paulvdaalst(a)hotmail.com
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2007 00:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paul schreef:
Nog steeds niemand die een invite wil ruilen voor een invite van tvtorrents.com???

paulvdaalst(a)hotmail.com

Done Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2007 01:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

HinthamerE wil er ook nog graag 1

als dat mogelijk is
Niels
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2007 09:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb trouwens nog een torrentleech.org invite in de aanbieding als er iemand nog een oink invite over heeft

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het heet tegenwoordig http://oink.cd

iemand nog een invite? Ik heb er 10 in de aanbieding!

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uhm, doe mij er maar eentje op roalt apestaartje roalt.nl , kan ik die boel ook eens checken weet je. Knipoog
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mrzop home nl

thanks Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 16:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

yes please!

zes66 apelulletje hotmeel

mijn dank is alvast groot

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 17:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Done!

Ze zijn dus fuckin' streng met ratio... Van alle 7 invites die ik tot nu toe heb vergeven, heeft precies één iemand een ratio boven de 1, en zijn er 4 geband...

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 18:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hebben ze ook vinyl releases van (tech)house/electro of je weet? In hoge bitrates? Zoja, dan wil ik graag een invite. Mijn email is "mijn user name met hotmail erachter."
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2007 22:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom, bedankt. Ik zal als ik vakantie heb me eens verdiepen in wat dingen uploaden.
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2007 12:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, ik wil het best wel eens bekijken. Dus als er nog 1'tje over is.
Ben benieuwd naar wat moeilijker te vinden muziek . . .

Heb iig genoeg te sharen met de 250+GB die ik heb aan mp3'tjes. Engeltje
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur