Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Wat Medianieuwtjes...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2007 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De beelden van Steve Irwin's dood zijn vernietigd.
http://www.radio.nl/2003/home/medianieuws/115171.html

Het ongeluk van Top Gear's Richard Hammond is op 28 januari op BBC 2 te zien.
http://www.radio.nl/2003/home/medianieuws/115148.html

Netwerk trekt 1 miljoen kijkers na teruggezet te zijn op 20.25.
Het was ook een erg mooie uitzending...
http://www.radio.nl/2003/home/medianieuws/115147.html
http://www.netwerk.tv/

En 3FM deed het beter dan Sky Radio voor de kerst:
http://www.radio.nl/2003/home/medianieuws/115110.html
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2007 18:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu we toch bezig zijn. Zijn er nog nieuwe opnames boven water gekomen van Saddam? Of de executie van zijn companen?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jan 2007 18:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die kopieën zijn vernietigd, er is nog één mastertape...

Bericht Geplaatst: 07 Jan 2007 14:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm... Mooi dan... Inbreken bij Terri dan!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Handlangers Saddam Hussein opgehangen

AMSTERDAM - De halfbroer van Saddam Hussein en een voormalige rechter zijn maandagochtend opgehangen. Dat heeft een woordvoerder van de Iraakse regering maandag meegedeeld.

Bij de ophanging is het hoofd van de voormalige rechter Awad al-Bandar losgekomen van zijn lichaam, aldus de woordvoerder. Het gaat volgens hem om een 'zeldzaam geval'. Het lichaam van Saddams halfbroer Barzan Ibrahim al-Tikriti is intact gebleven.

Zijn daar beelden van?
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 12:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 10:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die grote, rooie suikerspin heeft het loodje gelegd.

Quote:
Actrice Sally Spectra (72) overleden

AMSTERDAM - De actrice Darlene Conley is zondagavond op 72-jarige leeftijd overleden. Ze genoot wereldwijd bekendheid als de roodharige Sally Spectra uit de CBS-soap The Bold And The Beautiful.

Een CBS-woordvoerder maakte haar dood wereldkundig, meldden Amerikaanse media dinsdag.

Conley, geboren op 18 juli 1934 in Chicago, had begin jaren '60 een rolletje in The Birds van Alfred Hitchcock. Echt bekend werd ze met de vertolking van Spectra, die ze van 1988 tot 2006 speelde.

De actrice won twee Emmy Awards voor haar rol in The Bold And The Beautiful. Ze verliet de serie wegens gezondheidsproblemen.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 11:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En een andere rooie gaat het ook niet lang meer redden:

nu.nl schreef:

MADRID - De Cubaanse leider Fidel Castro ligt in ernstige toestand in een ziekenhuis vanwege complicaties die volgden op drie mislukte operaties aan zijn dikke darm. Artsen opereerden de dictator vanwege ontstoken uitstulpingen in zijn darmen, meldde het Spaanse dagblad El Pais in de dinsdageditie.

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar z'n broer Raoul zou het stokje al hebben overgenomen zag ik...
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Onbetaalbare Chinese spiegel voor camera aan diggelen

Uitgegeven: 18 januari 2007 10:25

PEKING - Chinees studiopubliek heeft deze week geschokt gezien hoe een programmamedewerker per ongeluk een 2500 jaar oude bronzen spiegel kapot liet vallen. Het incident gebeurde zondag tijdens de opnames voor een tv-uitzending waarin de 'tien waardevolste schatten' uit Chinese privécollecties zouden worden getoond.

Experts renden het podium op om de scherven bijeen te rapen terwijl publiek en medewerkers in doodse stilte toekeken, aldus staatspersbureau Xinhua.

De kleine versierde spiegel ingelegd met turkoois, uit 475 tot 221 voor Christus, was de enige in zijn soort. Verzamelaars hadden de eigenaar er een miljoen dollar voor geboden. Het is niet bekend of de antiekliefhebber de schade vergoed krijgt.

ROFL
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 13:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL Waar zijn die beelden?! beteuterd kijkende chinezen dat is toch het grappigste wat er is.

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 13:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Te vet Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2007 14:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Het ongeluk van Top Gear's Richard Hammond is op 28 januari op BBC 2 te zien.
http://www.radio.nl/2003/home/medianieuws/115148.html

Et voila: http://www.autoblog.com/2007/01/28/hammonds-crash-available-on-top-gears-website/
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 20:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
NEW YORK (AP) -- Miss USA Tara Conner, who nearly lost her crown for hard-partying in New York nightclubs, says in the upcoming issue of People magazine that her recent stint in rehab was a wake-up call.

"I didn't think I had an issue -- but I was willing to do anything to save my job. ... I've realized that I suffer from the disease of alcoholism and addiction," says Conner, who logged in 31 days at the Caron Foundation rehab center in Wernersville, Pennsylvania.

Ik heb denk ik ook de ziekte van alcoholisme...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 20:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vooral bijzonder veel zin om te partyen en pisbezopen te worden...weet niet of dat hetzelfde is...? Zweet

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2007 20:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, ik ben dan zelf nooit dronken, maar het lijkt me heel erg om 'A' te hebben..... Gaaaap
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2007 23:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Anna Nicole Smith is dood!

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2007 15:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, steenrijk en nog niet gelukkig!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2007 21:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niels.....?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 11:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had Thijs er net over aan de lijn, aangezien hij zo goed als in the bizz is. Maarja kan het niet langer ontkennen, wij zijn het ja!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Feb 2007 14:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Britney Spears is kaal

Check vooral het filmpje Monddicht

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 15:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.nu.nl/news/998590/50/Conservatief_Amerika_lanceert_eigen_Wikipedia.html

en vooral dit:
Quote:
Wikipedia allows the use of B.C.E. instead of B.C. and C.E. instead of A.D. The dates are based on the birth of Jesus, so why pretend otherwise? Conservapedia is Christian-friendly and exposes the CE deception.
Wikipedia's entry for the Renaissance denies any credit to Christianity, its primary inspiration.
Polls show that about twice as many Americans identify themselves as "conservative" compared with "liberal", and that ratio has been increasing for two decades.[1] But on Wikipedia, about three times as many editors identify themselves as "liberal" compared with "conservative".[2] That suggests Wikipedia is six times more liberal than the American public.

(http://www.conservapedia.com/Examples_of_Bias_in_Wikipedia)

[edit] en natuurlijk even tjekken: http://www.conservapedia.com/Evolution
Heerlijk, Lack of Any Credible Transitional Forms Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 15:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had het gezien ja.. Wat een nonsens. Wat is nu precies het doel? "Betrouwbare informatie gegeven door diegenen die weten wat goed voor u is? Smiley"
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik dacht dat het een grap was. niet dus?

Stel dat Wikipedia besluit conservatief te worden, dan kan dat niet omdat het systeem democratisch is.. Dus dit lijkt me gedoemd te mislukken, tenzij je alles handmatig wilt moderaten, maar dan zit je succes in de weg.

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 16:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het stelt de objectiviteit van de wetenschap aan de kaak, in dat opzicht is het wel een zinnig project... Wikipedia vertoont soms ook dictatoriale trekjes, en veel artikelen zijn doorspekt van politieke ideologieën, meestal liberaal.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 16:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar om dan in dezelfde valkuil te vallen door conservatief doospekte stukken te nemen....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 18:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jean Baudrillard is dood.....of hij vertoont in ieder geval tekenen van dood zijn.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 19:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Of "Jean Baudrillard is nooit doodgegaan", zoals de Guardian zei. Grappig dat ik een college volg dat is gebouwd rond het boek America, en dat ie dan precies nu dood gaat...

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet iemand meer hierover? Een groot ding in de ijzeren man Nietlachen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 21:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet. Zelf gemaakt? Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 21:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beelden van het legendarische boekenbal 2004, waarop Beau v E.D. het aan de stok krijgt met een corpsbal, en winnend uit de strijd komt.

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=546

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 21:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

@looskuh: nee.... Zweet
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny, ik zag dat Henk Westbroek vandaag een column over NOX heeft in de Pers:
http://depers.coolcreations.nl/papers/57.pdf
Pagina 2 dacht ik.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is fake geert:
http://www.geo-lookup.com/nl/noord-brabant/de-ijzeren-man/luchtfoto

Maar een goede viral!

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 23:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Beelden van het legendarische boekenbal 2004, waarop Beau v E.D. het aan de stok krijgt met een corpsbal, en winnend uit de strijd komt.

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=546

Het filmpje dat je wilt bekijken is nog niet actief.
Probeer het later nog een keer.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mrt 2007 23:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 07:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In het klein lijkt het net Coppens die wordt neergeslagen, ik schrok al....
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mrt 2007 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Is fake geert:

Noshit, sherlock Knipoog
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 08:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heeft iemand dit ook gezien bij DWDD? Ik vind het zeer terecht, wat een loser was dat zeg!

Quote:
RTL4 belspel-presentator Kevin Brouwer is geschorst door Endemol en heeft vervolgens zelf ontslag genomen. Aanleiding is het beledigen van een nieuwe SBS6-collega. Tijdens de uitzending van Brouwer op RTL4 keek hij naar het optreden van de concurrent en noemde de donkere collega twee maal 'een soort zwarte Piet'. In zijn pogingen de kijkers bij zijn spel te houden riep hij het publiek op vooral niet naar die zwarte Piet over te schakelen. Zie het fragment uit DWDD. Brouwer werd geschorst wegens belediging van een collega, meldt de Telegraaf. Daarop nam de presentator zelf ontslag.

http://medialog.blogspot.com/2007/03/belspel-presentator-neemt-ontslag-na.html

ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2007 08:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Doet me denken aan een bepaalde Southpark-episode, anyone?

Bij die live-improvisatie van belspellen waar constant geluld moet worden, ligt blijkbaar af en toe het hart iets te veel op de tong.
Gewoon compleet afschaffen die spelletjes, en 's nachts niets meer uitzenden om zo veel energie te besparen Knipoog
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur