Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » Oink
Joris
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet of iemand me toevallig zou willen helpen maar ik zit met een slechte ratio-verhouding te koekeloeren en nu willen ze me bij Oink er af gaan gooien. Dit is echt de beste Torrent-site qua plugins etc. dus ik wil 'm echt niet kwijt. Zou iemand hier die ook Oink-member is, voor mij effe iets van me willen downloaden? Ik moet nog 700 mb uploaden en het bestand wat ik heb staan is 900 ofzo. Het heet EZdrummer, gepost onder de naam jorisd... Ik doe er veel voor terug Smiley Anything you want!!!
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

iemand trouwens nog invites voor deze site?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2007 11:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, op zich best bereid daartoe, ware het niet dat ik dan zelf in de problemen kom!

Kan je niet wat kleinere CD's sharen die ik echt wil horen? Dan ben ik niet te beroerd om 200-300 mb van je te downloaden. ipv het downloaden van iets dat ik niet ken, wat m'n eigen shareratio om zeep helpt!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2007 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ten eerste zie ik m niet staan, en ten tweede... Hoe kom je zo laag?! ROFL

Uploaded 693.13 MB
Downloaded 8.97 GB

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2007 08:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe kan ik door users heen zoeken op oink ?

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2007 11:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tja, ik zit echt laag. Typisch geval van ikke ikke ikke zeg maar. Kortetermijn-denken. Dientengevolge ben ik dan ook mijn account kwijt Smiley
Hoe dan ook, ik heb 'm van jou gekregen destijds Tommie en ik heb er veel plezier van gehad. Thanx!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur