Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Multimedia, Internet en Design » Gmail beveiligings lekje
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een lekje ontdekt in Gmail.. Google vorige maand ingelicht maar geen reactie.. dus dan hier maar..

Check dit: klik

[edit]link ff zo gemaakt, anders wordt heel het topic opgefokt (zop)[/edit]

Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 14:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat zouden we moeten zien? Want ik krijg namelijk het gewone inlogschermpje van Gmail te zien.

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar dan als je inlogt, een forward naar pim zn pagina. Door google te laten denken dat je doorgaat naar een page binnen google (images.google.com) maar eigenlijk daarbuiten (door misbruik te maken van de refurl shizzle), toch?

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik krijg nu wel een foutmelding. Wellicht hebben ze het al gefixed?

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Juist Zop..

Danny, die foutmelding die je krijgt te zien is mijn pagina..
Nadat je inlogt op Gmail.com, redirect ik je naar mijn eigen homepage, waar ik je zo je wachtwoord af kan troggelen bijvoorbeeld.

Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 18:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap t niet. Heb jij die pagina van google dan nagemaakt waar ie zegt dat die page kan gebruikt worden voor phising?

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dus als ik in ga loggen kan jij mijn wachtwoord te pakken krijgen? En dat moet ik gaan proberen? Hamer

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur